Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG] Aantal pagina's klopt niet bij een post history

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• DusHmaniac
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-09-2022
Als ik de post history van een gebruiker bekijk dan zijn er meer paginaknopjes op de pagina dan er zouden moeten zijn. Ook de vermelding van het aantal zoekresultaten klopt niet. Dit komt waarschijnlijk doordat ik geen leesrechten heb in alle topics waarin de user die ik bekijk heeft gepost.

bijvoorbeeld:
http://gathering.tweakers...topics?data%5Bpage%5D=487

Pagina 487 is (voor mij) de laatste pagina waarop posts te zien zijn. Er zijn echter 551 pagina's (en paginaknopjes) volgens
Er zijn ongeveer 13.769 resultaten, verdeeld over 551 pagina's.

All your base are belong to Chuck Norris

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Wat is er niet duidelijk aan het woordje 'ongeveer'? :)

Signature

• DusHmaniac
Nou op de eerste plaats staat dat voor het aantal resultaten en niet voor het aantal pagina's :-)
En op de tweede plaats staan er ook "paginaknopjes". Lijkt me niet erg handig om dat aantal knopjes ongeveer te bepalen en dan gewoon neer te plempen. Levert errors op als je erop klikt enzo ;-)

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:43

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Heeft dit ook te maken met het feit dat het aantal pagina's vaak hoger wordt zodra je een volgende pagina opent?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DusHmaniac
Het is me nog niet opgevallen dat dat gebeurt.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
DusHmaniac schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:40:
Nou op de eerste plaats staat dat voor het aantal resultaten en niet voor het aantal pagina's :-)
Het gaat om de resultaten en het aantal pagina's staat uiteraard in verband met het aantal resultaten.

Overigens zijn er met de search wel ongeveer :+ 70 resultaten te vinden voor een verklaring van dit gedrag, zoals [search] Vreemd search gedrag met post in private fora . ;)

{signature}

• DusHmaniac
Tuurlijk heeft het met elkaar te maken en een verklaring ervoor had ik ook wel zonder de search bedacht maar het is nog steeds niet netjes om knopjes weer te geven die, als je erop klikt, resulteren in een foutmelding :-)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

DusHmaniac schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:45:
Tuurlijk heeft het met elkaar te maken en een verklaring ervoor had ik ook wel zonder de search bedacht maar het is nog steeds niet netjes om knopjes weer te geven die, als je erop klikt, resulteren in een foutmelding :-)
Het een volgt uit het ander: als het aantal resultaten al een benadering is (dat heeft inderdaad te maken met rechtenchecks die niet uitgevoerd worden voor elk resultaat omdat dat simpelweg een aardige performance-aanslag zou zijn) dan is het aantal pagina's waarop die kunnen worden weergegeven ook een benadering...

Intentionally left blank

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
DusHmaniac schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:45:
het is nog steeds niet netjes om knopjes weer te geven die, als je erop klikt, resulteren in een foutmelding :-)
Nee, ze kunnen resulteren in een foutmelding. Het kan ook goed gaan, maar ivm nog niet uitgevoerde rechtencheck is dat gewoon niet bekend op dat moment, dat is juist het hele punt. ;)

{signature}

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

* moto-moi wijst naar crisp , google doet het ook :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.