Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[search] Vreemd search gedrag met post in private fora

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:44

igmar

ISO20022

Topicstarter
Hoi,

Het volgende probleem heb ik al een tijdje geleden opgemerkt, maar ik kom het nooit 100% reproduceren.

De search raakt van slag door posts waarbij het gevonden resultaat posts van mods personen betreft in voor de huidige gebruiker niet toengankelijke fora. Het aantal gevonden resultaten varieert dan per resultaatpagina, en posts 'verdwijnen' dan.

Reproduceren :

Doe een search op topicstarter, en vul als user een mod in. In heb Canaria maar even als slachtoffer gebruikt, wegens emancipatie enzo :)

Ik krijg dan :

74 resultaten, verdeeld over 3 pagina's.

[1] 74 resultaten gevonden
[2] 25 resultaten niet weergegeven, wegens rechtenconflicten
[3] (het aantal resultaten veranderd nu naar 92), resultatenpagina's van 3 -> 4. Wederom 25 niet vermelde resultaten wegens rechtenconflicten.
[4] (het aantal resultaten veranderd nu naar 111), resultatenpagina's van 4 -> 5. 25 resultaten.
[5] 25 resultaten

Bovenstaande zal waarschijnlijk alleen een probleem zijn voor de mensen met een nick in het zwart :)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Dit is normaal gedrag: de eerste pagina geeft een estimate aan van het totaal aantal 'documenten', omdat een feitelijke telling teveel CPU kost - daarom zul je gaanderweg een nauwkeurigere indicatie krijgen.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• igmar

igmar

ISO20022

Topicstarter
chem schreef op 21 juli 2004 @ 20:01:
Dit is normaal gedrag: de eerste pagina geeft een estimate aan van het totaal aantal 'documenten', omdat een feitelijke telling teveel CPU kost - daarom zul je gaanderweg een nauwkeurigere indicatie krijgen.
Kan ik inkomen, maar het gedrag betreft post die ik niet kan zien met betrekking tot het ontbreken van rechten is wat onwenselijk, is daar een reden voor (resourcerovend ?) ?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Dat is een check die niet in Omega gedaan kan worden en dus pas daarna gefilterd wordt.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• igmar

igmar

ISO20022

Topicstarter
MAW : De bug is geen bug. Ik kan nu zeker de extra airmiles vergeten ? :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

nee, geen bug idd. Geen airmiles en ook geen koelkast :P

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.