Toon posts:

7900GTX zinvol SLI opstelling?

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers

ten eerste ik heb gezocht, maar kon niet echt een Concreet antwoord vinden op deze vraag ,vandaar ik hem jullie nog even stel

ik heb EEN 7900GTx kaartje daar wil ik een 2de bij stoppen is dit zinvol?

dit zijn mijn specs

Asus Type M2N32-SLI Deluxe Wireless Edition
Dualcore 4800+cpu amd
3 gig 667mhz mem kingston.
4 keer 120gig sata HD`tjes
CM voeding 650watt
en een gtx7900 kaartje
en nog wat andere hardware....DVD brander ,dvd lezer,

alvast bedankt voor de reactie`s :)

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Kort gezegd: neen.

Ik weet niet wat ge moet geven voor die 7900GTX, maar beter is deze gewoon te houden, en wachten op de volgende generatie. U kaartje heeft pit genoeg, mits ge bepaalde toegevingen doet.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:57
Zinvol voor wat?

• CDAAbeltje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-05 14:11

CDAAbeltje

Cool Down !

Idd, zinvol voor wat....

Als je gewoon een normale Desktop, Internet, MSN en die rambam user bent zal ik zeggen nee.
Mocht je een regelmatig of Die Hard gamer zijn zou ik zeggen ja, maar ook aan de andere kant weer niet !

De Ja: 2 kaarten presteren altijd beter dan 1 en je krijgt er wel degelijk een performance winst uit.
De Nee: Als ik in de PriceWatch kijk dan zie ik dat de 7900GTX nieuw nog € 170,= kost. Een nieuwe 8800GT daarin tegen kost € 200,=. Is het dan niet een mogelijkheid om die ene 7900GTX te verpatsen en er een 8800GT voor te halen ?

Verwijderd

Topicstarter
MMM gamen dacht ik zo [foutje van mij] :9

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-07 13:36

M2M

medicijnman

ik ga voor de post van CDAAbeltje

twee kaarten is ALLEEN en ook ALLEEN zinvol als je aan de volgende condities zit:

a - je hebt het nieuwste van het nieuwste,
b - je hebt de high-end variant van het nieuwste van het nieuwste.

in elk ander geval is het niet om de prestaties per euri, maar om de hoeveelheid patserigheid van twee videokaarten. maar dat terzijde uiteraard :D

ps. sommige games houden niet eens van twee videokaarten, en ondersteunen dit dus ook niet.

-_-

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Of het voor jou zinvol is kun alleen jij besluiten. Maar waarschijnlijk koop je voor minder dan de prijs van een tweede 7900GTX een enkele kaart die beter dan 2x 7900GTX in SLI presteert, om nog maar te zwijgen over de consequenties voor hitte en stroomverbruik. Verder zie ook post van M2M - dat gaat al sinds de dagen van 3dfx SLI op :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.