[Mac Pro] Stevige USB poort

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-02 16:25
M'n mac pro staat onder mn bureau op de grond en zoals sommigen weten zitten er een paar USB poorten aan de voorkant van dat ding.

Degenen die hier kinderen hebben zullen ongetwijfeld weten dat ze heel goed kunnen luisteren en precies kunnen doen wat je vraagt ... voor 5 minuten :o .

Zo moet ik dus elke godganse dag m'n zoontje een paar keer weg sturen omdat tie voor m'n mac staat te spelen. DVD laatjes gaan daar open en soms zit er een USB stekkertje of stikkie in enzo ... en hij kan ook aan de andere kant staan maar dan moet tie 2 meter verder lopen en dat verrekt tie dus.

En vandaag was het weer zover. M'n USB stikkie zit in mn mac en ik ben onder Linux (in Fusion) de inhoud aan het clonen met dd if=/dev bla bla bla. Komt tie naast me staan om me wat te laten zien maar terwijl ik me omdraai wilt tie aan de kant gaan en struikelt tie over zn eigen voeten en valt achter over met zn dikke kont OP mn USB stik. Stikkie brak dus finaal af met de plug in de poort en de rest op de grond. Ding zat echt stevig in elkaar want de metalen omhulsel van de USB plug was gewoon letterlijk afgescheurd. Jochie mankeerde niet veel op een rooie streep op zn rug na van de overblijfselen die nog in de USB poort staken maar nadat ik hem dus ff gerust had gesteld waren zn traantjes alweer verdwenen en was ik als de dood dat m'n usb poort kapot zou zijn.

Niet dus, die poortjes zijn net zo stevig als de rest van de kast. Ik kon de overblijfselen van de stik er met mn nagels net uitpeuteren en het andere deel van de grond vegen maar de kast en poort mankeren niets _/-\o_

Moraal van het verhaal: Macs zijn steviger dan kinderen en luisteren beter!

en usb stikkies kan je toch echt beter ergens anders in stoppen dan voorin ... |:(

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:38
Waarom ruil je niet meteen alle kinderen in voor mac's?

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-01 19:49
The_Greater schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:43:
Waarom ruil je niet meteen alle kinderen in voor mac's?
Waar hebben ze die actie? >:)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:55
Ik ben blij dat het met zowel je zoontje als je Mac goed gaat ;).

Dit had echter beter gepast als reactie in [Mac Pro] Discussietopic en Mini-FAQ. Daarom gaat deze op slot.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Dit topic is gesloten.