Toon posts:

Vragen omtrent Assasins Creed

Pagina: 1
Acties:
  • 1.531 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Assasins Creed gamers,

Ik heb jullie hulp nodig, ik heb namelijk een tal van vragen die niet of moeilijk te vinden zijn op Google. Het lijkt mij leuk als jullie deze voor mij kunnen beantwoorden.

De Storyline begrijp ik grotendeels dus daar zul je mij niet over horen.

To the point:

1. Ik heb "ruzie" met veel soldaten, het zijn de soltaten van de Franse, ze dragen een rood/wit pak. Wanneer ik langs loop willen ze mij doden, ik ben dus genootzaakt me telkens te moeten verdedigen, ik heb de ruzie vast zelf uitgelokt, maar is het erg om ruzie te hebben met soldaten? En hoe maak je het weer "goed"

2. De soldaten die ik hierboven beschrijf, spreken soms Frans, en soms Duits, ik kan hier geen link tussen leggen, en volgens de geschiedenis trokken de Fransen zich terug.

3. Het schijnt dat je met messen kan werpen, maar deze heb ik nog niet tot mijn bescrikking, ik neem aan dat dit later in het spel komt?

4.Wie kan mij wat meer vertellen tussen de link van de moderne kant, en de tijd van 1191, waarom moet die jongen in die witte trui telkens terug in de tijd?

5. Is het de bedoeling om soldaten zomaar af te maken, bijv als ze je tegen houden?

6. Tussen wie is de oorlog eigenlijk? Ik zie namelijk een tal van soldaten, met verschillende outfits, maar zij vechten nooit met elkaar. Ik weet wel dat de Assasins de oorlog willen stoppen en de mensen willen ombrengen die de oorlog laten escaleren.

Nou dit was het dan alweer, maar ik heb vast nog veel meer vragen, die schieten me dan even ter binnen maar vergeet ze direct weer.

Alvast heel erg bedankt voor het beantwoorden van de zes vragen, er zullen vast meer komen.

Dr Swing King

Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/uploaded/20636_a46610ba.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-10 14:06

FeaR

In GoT we trust

Ten eerste:
Waarom maak je hier een nieuw topic voor aan als je die vragen ook gewoon netjes in het Assassin's Creed forum kan stellen?

Ten tweede:
Het messen werpen is een wapen wat je terug moet krijgen naar mate de game vordert.
Eerst heb je de abiliteit om 5 messen mee te nemen, daarna stijgt ook dit aantal.

Ten derde:
Je kan als een gek door de steden rennen en iedereen afslachten die je tegenkomt. Maar daar is de game niet voor bedoeld. Het idee is om te blenden tussen de mensen en je acties te plannen en zo min mogelijk op te vallen. Opvallen is dus bijvoorbeeld als je zomaar op daken klimt via muren en dergelijke. Via ladders is dit geen probleem en dat wordt ook geaccepteerd.
Dus ja, je kan elke soldaat of wachter gewoon killen maar dan krijg je wel meer en meer vijanden. Soms moet je wel, maar er is een verschil tussen een enkele kill of een hele slachtpartij.
Maar verder is het jouw feestje...

Ten vierde:
Meeste overige vragen, vooral vraag 4, worden beantwoord als je de game speelt. Volgens mij wordt jouw vraag 4 zelfs al beantwoord in de eerste of tweede scene die je in die ruimte speelt.
En het volledige antwoord hierop was terug te vinden in de startpost van het Assassin's Creed forum.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
1. Lees de forum policies.
2. Lees het subforum FAQ.
3. Post in het al bestaande forum topic voor Assasins Creed.
4. Lees de handleiding die bij het spel zit.
5. Speel de tutorial.
6. Lees de hulp in het spel.
7. De overige vragen in het spel worden beantwoord in het verloop van het spel.
8. Wil je daarnaast nog iets weten post je vraag dan gerust in het Assasins Creed topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ik heb al een reply in het AC topic geplaatst.

Maar zou graag wat willen weten over die soldaten/bewakers die je in elk stadje tegen komt.

Zijn dat gewoon bewakers, of zijn dat deelnemers van de kruistocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:32:
Bedankt, ik heb al een reply in het AC topic geplaatst.

Maar zou graag wat willen weten over die soldaten/bewakers die je in elk stadje tegen komt.

Zijn dat gewoon bewakers, of zijn dat deelnemers van de kruistocht?
Wederom in het AC topic vragen...daar is dat topic voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Al je vragen passen beter in het grote topic dat je al gevonden hebt zo te zien, en als je problemen/vragen hebt in een apart topic, hoort dat natuurlijk in Spielerij - Problemen & Vragen (vandaar de naam :) ).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.