Toon posts:

crash zodra ik 3d gebruik of spelletjes

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb memtest86 gedaan, en hij is geen 5 sec bezig en memtest geeft alleeen maar errors !!! ik heb 4 stripjes van 512 heb ze allemaal 1 voor 1 erin laten zitten maar bij allen is het hetzelfde error error.. heb pas nieuw geheugen er bij gedaan... ut zou wel gek zijn als alle vier strip kapot zijn ... is er dan kortsluiting of is het de processor ? moederbord slots?

erg vaag allemaal dit

misschien dat iemand meer weet? verders loopt windows goed geen problemen... maar zodra je 3d gaat gebruiken is het crash crash .

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Is je moederbord in orde?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Ik kijk even in mijn kristallen bol.

Verwijderd

Topicstarter
problemen met asus 8800 gts DIT GIND VOORAF please iemand die me ken helpen

Verwijderd

Topicstarter
hoe weet ik dat mijn moederbord ok is ???

• FereiDON
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-07 08:55
Je kunt kijken of dat geheugen in een ander moederbord wel goed werkt, of goed werkend geheugen in jouw moederbord testen. Is je Windows installatie een beetje vers? Geen nieuwe hardware recentelijk toegevoegd?
Je kan ze ook nog in een ander slot proberen.

AMD Ryzen 5 3600 | MSI B450 Tomahawk Max | Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200MHz | ASRock RX 6800 Challenger Pro 16GB | Crucial MX500 2TB | DeepCool PX850G | Fractal Design North

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-07 14:22
Heb je misschien bolle of rotte elco's?

(helaas is het een beetje gokken omdat je niet echt veel informatie geeft)

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Graag meer info.

Ik vermoed dat het je voeding is. Leen of koop een puike voeding, anders denk ik dat dit topic even snel dichtgaat als de andere.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb je Hangen en Opstartproblemen troubleshooter al doorlopen? (Zoals in een van je andere topics voor werd gesteld ... :X)

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

pven schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:53:
Heb je Hangen en Opstartproblemen troubleshooter al doorlopen? (Zoals in een van je andere topics voor werd gesteld ... :X)
Ik ruik dion_b al :+

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-07 14:36

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

en ik hoor hem al boos aan komen stampen :+

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• FereiDON
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-07 08:55
Om vervolgens de TS en Mentinal op hun kop te geven :P

Ben alleen bang dat hij dat ook bij mij gaat doen :+

AMD Ryzen 5 3600 | MSI B450 Tomahawk Max | Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200MHz | ASRock RX 6800 Challenger Pro 16GB | Crucial MX500 2TB | DeepCool PX850G | Fractal Design North

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zucht. Aangestampt en wel - maar eerder boos op mensen die Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics niet begrepen hebben dan op de TS :o

dougster, we snappen best dat je gefrustreerd raakt met je problemen, maar dit is niet de manier om ze op te lossen. Wij kunnen je namelijk niet helpen zolang je jezelf niet een beetje gaat helpen. Je post hier een paar korte kreten in nauwelijks leesbare taal, maar allereerst is dit niet de juiste plek voor vragen over moederborden en geheugen (dat is Processors, Moederborden en Geheugen), ten tweede is in de sluitmessage van je originele topic duidelijk genoeg gezet waar je verder mee kunt, maar lijk je slecht een enkele tip daaruit opgepakt te hebben en toen dat nare resultaten gaf maar een topic geopend, en ten derde heb je na de constatering dat eea met memtest niet goed loopt zo te zien niet zelf logisch nagedacht over wat je kunt doen. Gelukkig hoef je dat niet helemaal alleen, we hebben daar namelijk de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter voor geschreven. Ga daar dus mee aan de slag - controleer of je geheugeninstellingen wel goed zijn (zoek zelf op welke dat moeten zijn...), of het bij Memtest ook met een enkele DIMM fout gaat, dat soort dingen.

Als je dat allemaal gedaan hebt, heb je waarschijnlijk zelf al een heel goed idee wat er mis is - en zo niet heb je in ieder geval informatie om op GoT een fatsoenlijke topic te openen.

[ Voor 6% gewijzigd door dion_b op 26-11-2007 22:47 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.