Laguna Nederland kan niks doen omdat de auto niet in al die jaren dealer onderhouden is, helaas.Trebbors schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:42:
[...]
Eerst was de Laguna een fijne auto volgens jou en nu na de roest is het geen fatsoenlijke auto meer?
De lag valt normaal niet in de rij fiesta en mazda 323 kwa type auto.
Veel mensen vergeten helaas dat de problemen met de laguna pas kwamen bij type 2, bouwjaar 2001 en verder.
Zowiezo vind ik het een raar verhaal dat het doorgeroest is, zou je niet contact opnemen met Renault Nederland?
Ten 2e, waarom niet de laguna inruilen bij de dealer voor een andere type 1 maar dan een fase 2? Van bouwjaar 2000? Dan zit je nog niet met de problemen van de Laguna 2 en heb je toch een iets modernere en meer luxe dan het type 1.
Normaal is de dealer duur maar in dit geval misschien beter aangezien het lag tegen lag is. Ook met doorgeroeste balken![]()
Type 1 Fase 2:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vanavond krijg ik uitsluitsel of het zin heeft om hem te laten repareren.
Inruilen in deze staat lijkte me nutteloos, dan krijg ik er misschien 250 euro voor? Die korting krijg ik ook wel zonder in te ruilen.
De reden dat ik geen Laguna meer zou kopen ligt meer aan het feit dat iedereen die ik spreek tegen me zegt dat ik absoluut geen Franse auto meer moet kopen
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing