Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:45:
Dacht ik het eindelijk zeker te weten.
Vandaag in de winkel de Viewty mogen proberen met m'n eigen simkaart, op internet geweest, youtube getest (schokkerig en traag beeld) maar op zich was ik best enthousiast.
Daarna de Hi Shop gebeld (is vaak goedkoper dan via internet bestellen) en toen kreeg ik m'n prijsinformatie (slechts 80 euro met 1 jaar verlengen voor 40 per maand). En net toen ik wilde ophangen vroeg de medewerker waarom ik eigenlijk een
LG wilde. Ik was nieuwsgierig waarom ze dat vroeg en toen raakten we aan de praat. Uiteindelijk bleek dat ze daar erg veel klachten kregen en dat vooral op technisch gebied er een hoop aan mankeerde en veel toestellen snel defect raaken. Ze adviseerde me voor een HTC of SE te gaan. Tevens raadde ze me af voor een Nokia toestel uit de N-series te gaan.
Ik vond het wel heftig voor een medewerker van Hi om zo uitgebreid informatie te geven, en ook vooral t meteen op hedingen af te raden.
Maar goed, nu weet ik dus niet meer wat ik wil. Ik moet vrij snel een nieuwe mobiel gezien mijn huidige k800i aan het overlijden is. Het liefst zou ik de iPhone willen, maar dat heb ik inmiddels wel los kunnen laten. De viewty leek me een aardige vervanger, en als ik de htc's zie dan zijn die weer een stuk duurder.
Heeft iemand een advies, hoeft niet per se te zijn van iemand die pro-viewty is (misschien zelfs liever niet).
Ik kom zelf van de k800i af en tot nu toe absoluut nog geen spijt van de
LG gehad!
En dat terwijl sony ericson naar mijn idee 1 van de beste telefoons maakt tegenover
lg die zwaar onderop mijn lijstje stond... Os van sony is ook super maar moet zeggen dat
lg dit ook zeker goed gedaan heeft
Naar mijn idee ga je op de vo
lgende dingen achteruit:
Snelheid menu( Gaat bij k800 echt supersnel..)
Snelheid camera( bij k800 ook overdreven snel)
Aanpasbaarheid van het menu.. moet het nu met 3 theme's doen
Voor de rest alleen maar vooruit. Door het grote scherm kan je super internetten/video's bekijken/snel smsen en ga maar door. Scherm is kwa helderheid en kleuren ook een stuk beter!
Heb verder na 2 maanden gebruik nog compleet geen vastlopers gehad terwijl ik er echt vanalles mee doe
Conclusie:
Geloof meteen dat er modellen van
LG zijn welke goed butt zijn maar heb zo'n idee dat ze het met de viewty een stuk beter hebben aangepakt