[Vista] systeem gecrashed hoe te backupen

Pagina: 1
Acties:

• DShadow
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-04-2024
Ik 3 weken geleden een nieuwe laptop gekost de acer aspire 7720 de 500gb versie met windows ultimate.

Hij heeft vanaf het begin niet soepel gelopen. En ik was van plan in het weekend alles opnieuw te installeren. Maar mijn computer was mij voor.
Ik heb system recovery uitgevoerd en dit werkte niet. Nu ben ik dus plan met de bij geleverde cd alles terug te zetten op fabrieks instellingen.

Maar ik heb nog een aantal bestanden die overgekopiert moeten worden. Ik kan in de bootsequence geen dos meer vinden waar ik dit kan doen is deze nog wel bereikbaar op vista.
Of is er andere manier om mijn gegevens te backupen.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Hoe krijg ik verloren gegane data terug? maar eens lezen. Succes.

ARME AOW’er

• DShadow
Het is niet zo zeer dat de data verloren is. Maar ik kan de harddisk niet aanspreken om dat vista niet opstart. En aangezien het een laptop is kan niet mijn harddisk er uit halen en aan een andere pc hangen.

• DShadow
Is opgelost door met veilige modus te starten. kan worden weggehaalt

[ Voor 34% gewijzigd door DShadow op 24-11-2007 12:56 ]

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-02 16:08
Tuurlijk kan dat wel, 10 tegen 1 dat je moderne laptop een sata schijf heeft, hoef je niet eens meer een convertor te hebben, mits je pc een sata aansluiting heeft.

Anders zul je iets met een boot cd moeten doen (ff googlen op Ultimate Boot CD).

/edit: Te laat :(

[ Voor 4% gewijzigd door LiquidSmoke op 24-11-2007 12:56 ]