[gear] Wat te kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:09

Japie.G

Colour Classic

Topicstarter
Hallo!

Ik heb sinds kort een Canon 350D camera. Ik ben nog helemaal nieuw in het DSLR gebeuren, maar door een hele goede aanbieding van genoemde camera en mijn al lang bestaande interesse in fotografie ben ik overgegaan tot aankoop. De 350d met kitlens en tas. Ook heb ik een mooi statief.

Nu heb ik door een toevalligheid 250 euro 'over'. Die wil ik graag besteden aan uitbreiding van de camera. Denk aan een flitser of een beter objectief.

Omdat ik nog zo nieuw ben in deze wereld wil ik hier graag vragen hoe ik dit geld het beste kan besteden, en vooral waarom! Tweedehands heb ik overigens geen moeite mee, dus als dat de beste optie is overweeg ik dat ook!

Ik wil mijn camera vooral allround gebruiken, dus portret/natuur/sport en natuurlijk gewoon snapshots.

Als ik die 300 euro dus uitgeef aan een extra objectief of flitser, welke moet dat dan worden en waarom! Dus kortom, hoe zouden jullie dit besteden als je in mijn schoenen stond?

p.s. liever geen reacties als 'je had beter de 400d kunnen kopen met dat geld extra' aangezien ik op dat moment dit geld niet had, en ik een te mooie aanbieding voor de 350d heb gehad. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Japie.G op 23-11-2007 10:32 ]

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:21

YellowCube

Wait...what?

er zijn 2 complete topics over Canon objectieven en Canon flitsers:

Het grote Canonmount-objectieven-topic v9.0

Centraal Canon-dedicated Flits-topic

ik stel voor dat je daar eerst eens in gaat kijken. wat er zoal voor jouw budget beschikbaar is en wat de ervaringen zijn. Mocht je er niet uitkomen dan kun je in die topics altijd nog een vraag stellen.
:)

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Dit topic is gesloten.