Sinds kort zijn wij met 3 huisgenoten bezig met een eigen bedrijfje op te starten. Allemaal leuk en aardig. Wij een domeinnaam geregistreerd, bezig met site, logo en alles ontworpen. Nu kregen wij van de week een mailtje van een bedrijf wat onze domeinnaam wil hebben.
Zij eisen dat wij binnen 5 werkdagen onze domeinnaam afstaan. Kan dit zomaar?
De domeinnaam die wij geregistreerd hebben is fwd-design.nl
Het bedrijf wat deze domeinnaam wil hebben is forwarding-webdesign.nl
Volgens hun lijkt onze domeinnaam teveel op die van hun. Verder beweerde ze ook nog dat ze deze domeinnaam een jaar geleden al hadden geregistreerd en dat er iets fout was gegaan. Lijkt mij raar dat ze daar dan na bijna een jaar pas achter komen...
Nou zijn wij best bereid om de naam af te staan, maar natuurlijk niet voor niets. Wij moeten wel een nieuwe bedrijfsnaam gaan verzinnen, logo maken ed. Hoeveel zouden wij nou voor deze domeinnaam kunnen vragen?
Zij eisen dat wij binnen 5 werkdagen onze domeinnaam afstaan. Kan dit zomaar?
De domeinnaam die wij geregistreerd hebben is fwd-design.nl
Het bedrijf wat deze domeinnaam wil hebben is forwarding-webdesign.nl
Volgens hun lijkt onze domeinnaam teveel op die van hun. Verder beweerde ze ook nog dat ze deze domeinnaam een jaar geleden al hadden geregistreerd en dat er iets fout was gegaan. Lijkt mij raar dat ze daar dan na bijna een jaar pas achter komen...
Nou zijn wij best bereid om de naam af te staan, maar natuurlijk niet voor niets. Wij moeten wel een nieuwe bedrijfsnaam gaan verzinnen, logo maken ed. Hoeveel zouden wij nou voor deze domeinnaam kunnen vragen?
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?