Ik zoek een goed boek om binnen 4 maanden een site op te zetten met het behulp van Photoshop CS3 Extended en Dreamweaver CS3. Ik heb echter geen voorkennis in beide programma's, ik zoek een goed boek om mij bij te schaven binnen beide programma's en een praktisch resultaat neer kan zetten binnen de 4 maanden. Sites die IT-tutorials reviewen heb ik niet in onmiddellijk in gedachten, dus ik kwam naar dit (sub)forum. Ieder advies is welkom, bij voorbaat dank!
Verwijderd
Allereerst is het altijd leuk om de tutorials bij www.good-tutorials.com te volgen, hier word het ongelofelijk makkelijk uitgelegd. Verder kun je bij jouw lokale bibliotheek een boek zoeken.
Photoshop is makkelijk te leren, tevens dreaweaver.
Photoshop is makkelijk te leren, tevens dreaweaver.
Je zegt dat je geen voorkennis hebt, maar heb je wel voorkennis van websites in het algemeen? denk aan (x)html, CSS, JavaScript en evt iets als PHP?
offtopic:
Heeft GoT kuren ofzo? Hele tijd timeouts.
Heeft GoT kuren ofzo? Hele tijd timeouts.
[ Voor 15% gewijzigd door KRG op 22-11-2007 16:05 ]
Los van bovenstaande opmerking (heel terechte, overigens) zijn de classroom in a book-boeken een fijne start. Maar een basale kennis van css en html is zeker vereist (al doet Dreamweaver CS3 al veel heel netjes voor je).
offtopic:
Oh, ik dacht at het aan mij lag omdat ik net een topic over filmpjes in je avatar las! ;D
Oh, ik dacht at het aan mij lag omdat ik net een topic over filmpjes in je avatar las! ;D
[ Voor 3% gewijzigd door Savantas op 22-11-2007 16:35 ]
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ik vind video's veel leuker/leerzamer/sneller dan een boek. Qua Photoshop is Deke Mccleland echt goed. Veel info, hij leert je snel de shortcuts door ze steeds te noemen, veel voorbeeld files en veel humor 
Voor Dreamweaver heb ik video's van Lynda gebruikt, maar die vond ik een stuk minder qua structuur en verteller. Maar dat komt misschien ook omdat ik Dreamweaver een vreselijk programma vind vergeleken met Photoshop
Op o.a. Youtube kun je wat samples bekijken van Deke.
Voor Dreamweaver heb ik video's van Lynda gebruikt, maar die vond ik een stuk minder qua structuur en verteller. Maar dat komt misschien ook omdat ik Dreamweaver een vreselijk programma vind vergeleken met Photoshop
Op o.a. Youtube kun je wat samples bekijken van Deke.
[ Voor 9% gewijzigd door Gizz op 22-11-2007 17:05 ]
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
1 topic lijkt me wel genoeg
\[Dreamweaver/PHP] Een goed boek
\[Dreamweaver/PHP] Een goed boek
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()