per ongeluk verkeerde partititie verwijderd

Pagina: 1
Acties:

• honda4life
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-02 08:45
Hallo,

ten eerste: lach allemaal eens goed met mij

ten tweede: Ik heb per ongeluk bij windows xp te formatteren de verkeerde partititie (verkeerde hdd) ge-"niet-partititioneerd" omdat ik de schijf terug wou indelen, nu zou ik deze bestanden graag terugzien.

heb een recovery-programma maar die maakt daar allemaal mappen van "lost001" en dergelijken, onmogelijk werk om alles terug op de uitste map te krijgen (moest daarvoor wel schijf formatteren).

Vermits scannen zo lang duurt vraag ik of er een andere manier is die zeker werkt.

Verwijderd

Dit stukje in de OM FAQ / Beleid zou je moeten helpen ;)

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:21

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

zoek eens naar active partition recovery

[ Voor 10% gewijzigd door Hubert op 22-11-2007 20:15 ]

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:55

Haan

dotnetter

Ik hoop dat je niet die partitie die je had verwijderd opnieuw hebt aangemaakt en daarop die bestanden van het recovery programma hebt weggeschreven? Want in dat geval is de kans niet zo groot dat je alles nog terug kan halen. Als je alleen maar de partitie hebt verwijderd is eigenlijk alleen de MBR weg en dat is prima te repareren mbv de link van cpec.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• j-a-s-p-e-r
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-11-2025
zoek es naar testdisk in google, dat kan je helpen. Gebruik je schijf nu niet meer (zo min mogelijk) en start testdisk erop, kan ook vanuit een andere schijf met windows/dos erop. Vrij grote kans dat ie ze terug kan vinden.