Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:07

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Per 1-1-08 ga ik werken bij Vitae als V.I.P. (Vitae Interim Professional). Per 1-10-07 hebben ze een kantoor geopend in Breda en ik ga daar werken als (assistent) controller. Ik vroeg me af of er nog meer tweakers zijn die daar werken. Mede omdat ze zich niet alleen op de IT richten, maar ook op andere vakgebieden (Finance, Bouwkunde).
Ik heb begrepen dat Vitae al 3 jaar op rij de beste werkgever van Nederland is. Ik ben benieuwd of huidige werknemers zich daarin kunnen vinden.

Basement Bios ---- Exo-S

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-11 14:47
offtopic

[ Voor 97% gewijzigd door Rukapul op 22-11-2007 18:53 ]

...less is more

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:07

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
offtopic:
Ik heb geen ervaring in de detachering. Ik heb echter al wel een jaar of 6-7 ervaring als (assistent)controller bij verschillende internationale bedrijven. Ik heb zelf ook HEAO BE gedaan en ben sinds vorige maand klaar met mijn opleiding HOFAM (Qualified Controller).

De zeer persoonlijke benadering heeft mij over de streep getrokken om voor Vitae te gaan. Lijkt me een gezellig club waar ze de zaken goed in orde hebben. Geen 'hoog van de toren blaas' gehalte, maar gewoon normaal doen :). Verder was het voor mij belangrijk dat het kantoor in Breda alleen in West-Brabant detacheert. Regio Breda, Moerdijk, Goes. Dus 'nooit' geen last van files. Mocht je meer willen weten hoor ik het wel.

[ Voor 14% gewijzigd door Rukapul op 22-11-2007 18:54 ]

Basement Bios ---- Exo-S