Ik heb in mijn keuken 3 pvc pijpen laten infrezen van 16mm. Een was voor de stroom van de tv, 1 voor de CAI en 1 voor de HDMI. Ik heb echter afgelopen donderdag een Harman Kardon versterker + DVD gekocht. Op deze dvd-speler zit geen hdmi. Dus wilde ik hem gaan aansluiten met tulpstekkers (volgens mij ook RCA? genoemd). Echter de tulpstekkers kan ik niet door de pijp heen halen, omdat deze te smal is. Ik moet dus de tulpstekkers afknippen en weer vast solderen. Ik heb nu een draad met tulpstekkers van het merk Vivanco gekocht (Mediamarkt) en vroeg me af of er veel kwaliteitsverlies zou optreden indien ik zelf nieuwe stekkers eraan soldeer? Ik had in eerste instantie stekkers gekocht bij de Praxis maar bij nader inzien lijken mij die niet echt hoog mbt kwaliteit. Bij de conrad zag ik echter deze staan: Cinch stekker S-1, 8 mm, zwart Bestnr.: 747798 - 89 .
Deze leken mij al een stuk beter eruit zien, maar ik had hierover 2 vraagjes. Allereerst dit is toch een tulpstekker? Aangezien het een Cinch stekker genoemd wordt, waar ik nog nooit van gehoord heb. Heeft er daarnaast iemand ervaring met het afknippen van de tulpstekker en het er weer aan zetten. Treedt er veel kwaliteitsverlies op? De lengte van de kabel is 2,5 meter.
Deze leken mij al een stuk beter eruit zien, maar ik had hierover 2 vraagjes. Allereerst dit is toch een tulpstekker? Aangezien het een Cinch stekker genoemd wordt, waar ik nog nooit van gehoord heb. Heeft er daarnaast iemand ervaring met het afknippen van de tulpstekker en het er weer aan zetten. Treedt er veel kwaliteitsverlies op? De lengte van de kabel is 2,5 meter.
Basement Bios ---- Exo-S