Toon posts:

Advies voor aankoop computer

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Voor mijn zoontje van 5jr zoek ik een computer en vandaag ontving ik een folder van Paradigit.

Nu twijfel ik over de Acer Aspire 5310G (Laptop 499,00) en de Acer Aspire SA90 (Desktop 179,00).

De computer wordt voornamelijk gebruikt voor vrij eenvoudige spelletjes en het bezoeken van kindvriendelijke websites zoals schooltv.

Maar misschien heeft iemand van jullie wel een beter idee in ongeveer dezelfde prijsklasse??

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:09
No offence, maar heb je deze al doorgenomen? CSL FAQ, CSL Beleid en Best Buy Guide topicoverzicht met name [BBG] Basissysteem november 2007?

Overigens betwijfel ik of een laptop wel zo'n goed idee is voor een kind van 5, met het oog op de touchpad, uitklapbaar scherm, etc.

• Brainsz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-01 19:30
Je kan ook zo'n leercomputer kopen, kan je zoontje alvast wennen aan een touchpad enzo(zoals hierboven al gezegd) en spelend leren.

[ Voor 7% gewijzigd door Brainsz op 18-11-2007 00:09 ]

Computers are useless. They can only give you answers.

Verwijderd

Topicstarter
leonpwner1 schreef op zondag 18 november 2007 @ 00:04:
No offence, maar heb je deze al doorgenomen? CSL FAQ, CSL Beleid en Best Buy Guide topicoverzicht met name [BBG] Basissysteem november 2007?

Overigens betwijfel ik of een laptop wel zo'n goed idee is voor een kind van 5, met het oog op de touchpad, uitklapbaar scherm, etc.
Bedankt voor de tip!

Als wij een laptop kopen wordt deze trouwens bediend door een extern toetsenbord en monitor welke al voorhanden is.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:02

Thandor

SilverStreak

Zie CSL Beleid en de CSL FAQ voor informatie omtrent het beleid van dit soort topics en voor informatie over het samenstellen van een nieuw systeem :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.