Toon posts:

Fedora 8 - Kernel panic

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou maar eens linux gaan proberen en kwam dus fedora tegen.

Gedownload van de twente ftp, gebrand op een dvdtje maar nu als ik hem wil instaleren krijg ik een foutmelding Kernel Panic - Not syncing IO APIC en blijft mijn pc hangen.

Iemand enig idee waar dit aan ligt?

Verwijderd

Probeer eens noapic mee te geven bij de boot, je bios zal namelijk niet helemaal goed werken ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2007 20:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok probleem opgelost, zit nu op fedora, maar ik kan niet updaten,

Afbeeldingslocatie: http://img105.imageshack.us/img105/7986/schermafdruk1kn7.png
En oja, mijn internet is zeer traag

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 21:34:
Ok probleem opgelost, zit nu op fedora, maar ik kan niet updaten,
Afbeeldingslocatie: http://omploader.org/vNndi/Picture%203.png
En oja, mijn internet is zeer traag
Ik zou meteen m'n provider inschakelen als ik jou was. :+

0.0

Verwijderd

Topicstarter
Ligt niet aan mijn provider, hij werkt veel sneller op xp, en mijn toetsenbord doet het niet goed, dingen zoals dubbel punt worden ± en apestaartje ", ik heb al geprobeerd taal te veranderen maar hij doet het nog niet

• jealma
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

jealma

Jesus is Lord!

(overleden)
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 21:50:
Ligt niet aan mijn provider, hij werkt veel sneller op xp, en mijn toetsenbord doet het niet goed, dingen zoals dubbel punt worden ± en apestaartje ", ik heb al geprobeerd taal te veranderen maar hij doet het nog niet
Dat heeft temaken met je toetsenbordindeling. Probeer eens de default, namelijk US International oid. Als je dat juist hebt geselecteerd en je gewend bent om bijvoorbeeld eerst de toets voor de " en daarna nog een spatie oid te typen moet je juist US International veranderen naar Nederlands oid.

Avalon, Fireflight, Gaither, Point of Grace, Third Day
C2D E6400 @ 3GHz - Zalman CNPS8000 - GA-P35-DS3 - Corsair 2GB ram - Asus 9400GT - OCZ Vertex 30GB
Archlinux 64-bit + Awesome

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:09
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 21:50:
Ah, je toetsenbord wordt waarschijnlijk als Nederlands herkent waar het een US (intl) is, of andersom. Kun je dat bij het opstarten opgeven?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de hulp hehe, als ik nog vragen heb zie je me nog wel langskomen, eens kijken of grabit goed werkt hier

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Joh :+
hij werkt veel sneller op xp
  1. Je hebt heel wellicht een brakke ethernetdriver, zo niet : bs.
  2. Reflecterend op punt 1 : geef eens wat meer info.

0.0

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Tsukasa, je bent geen nieuwe bezoeker op GoT maar ik zou je willen aanraden toch even http://gathering.tweakers.net/forum/faq de FAQ door te lezen want het hier neergooien van vragen zonder zelf enig zoekwerk te displayen is niet helemaal zoals het hoort.

Als dan één vraag beantwoord is komt de volgende

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.