Toon posts:

systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wat vinden jullie van het volgende systeem die ik gebruikt kan kopen aangezien mijn pc de geest heeft gegeven.systeem is 1 1/2 jaar oud.Speel bijna nooit spelletjes,gebruik hem voor zakelijk en surfen en films downloaden

Moederbord: Asus P5LD2-VM
Processor: Intel Pentium D 2,67Ghz
Geheugen: 1024MB DDRII Dual Channel
Hardeschijf: Samsung 200GB SATA HDD 8mb
Besturing: Microsoft Windows XP MediaCenter
Grafisch: XFX Nvidia GeForce 7300 GS 512MB
Optisch: BenQ DVD-RW/CD-RW
overige: Cardreader 9in1, Front USB

TOTAAL: € 450

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 19:45 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verouderd, en te zwak voor de prijs.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-03 22:41
CSL FAQ, CSL Beleid, Best Buy Guide topicoverzicht, Wat is er nu anders in CSL?.

Met alle respect, maar dit slaat natuurlijk nergens op. Als ik zeg: Ik vind het een hele gare pc". Wat dan? Je vermeldt niet eens waarvoor je het wilt gebruiken :S

In ieder geval geen Pentium 4 of Pentium D nemen maar een Athlon 64 X2 of Core 2 Duo, en ook geen 7300GS als je af en toe eens een spelletje wilt kunnen spelen. Bovendien is 512MB op die kaart gruwelijk zinloos aangezien dat kaartje spellen nog amper op medium kan trekken, dus waarom zou je 512MB nodig hebben? Ook 1GB is nogal weinig voor tegenwoordig...

Misschien een barebone nemen met een mATX board met integrated graphics en een 4800+ X2 , 2GB DDR800 en een 320GB schijf ofzo? Laatst heeft m'n zus ook een dergelijk systeem gekocht voor zo'n 450 euro, en dat is stukken sneller dan wat jij nu hebt.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:25

Thandor

SilverStreak

Zie PMG FAQ - Welke processor/moederbord/geheugen moet ik nemen?, de Tweaker kan dit soort keuzes prima zelf maken :). Dit topic gaat dus op slot. Mocht je meer hulp nodig hebben, lees dan de CSL FAQ even door :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.