Toon posts:

Nieuwe hardeschijf installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Misschien is dit een domme vraag, maar dit wordt de eerste keer dat ik een computer ga samenstellen. Eens een pc die niet meteen van dell of compaq afkomt.
Nu is echter mijn vraag...
Hoe moet ik die pc installeren. Kan ik de pc gewoon opstarten, en dan de windows cd erinleggen en installeren? of zijn er andere dingen die ik moet doen?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zoals we je al diverse malen hebben verteld is het de bedoeling dat je zelf moeite doet, en inzet toont in topics. Je hebt hier maandag nog een e-mail over gehad. Ik zie in dit bericht wederom niet wat je zelf al hebt gezocht, gevonden, geprobeerd. Lees Het algemeen beleid nog eens goed door, ik sluit dit topic.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Outerspace heeft nog de volgende tips om je op weg te helpen:
De computer moet eerst aangesloten zijn op het lichtnet. Daarna doe je de computer aan en gaat in de BIOS de opstartvolgorde aanpassen. Als je dat gedaan hebt sla je het op en start je de computer met de Windows cd op. Daarna wordt de setup geladen en dan kan je de boel installeren. Het kan voorkomen dat je een "niet IDE schijf" hebt waarbij je nog op F6 moet drukken om de drivers te gebruiken.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.