Toon posts:

Map niet meer toegangkenlijk na merge via Partition magic

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn dilema, Na 3 partitions (f,g&h) in 2 stappen te hebben samengevoegd tot 1op (mijn 2e hardeschijf).
Staan der nu alleen maar 2 mappen op.
Deze mappen hebben de "nieuwe" naam die ik de partitie tijdenlijk wou geven namenlijk O: en P:.
En deze mappen zijn niet meer toegangkenlijk.
Al geeft mijn systeem aan via Partition magic en bij Systeem zelf dat er dezelfde schijfruimte gebruikt is als dat ze zouden moeten zijn. (Dus de data is er nog??)

als ik via een Undelete programma deze schijf benader kan ik der wel in alleen zie ik alleen de mappen die ik heb "gedelete"

Ik was na de 1e stap om de 1e en 2e partitie G: en H: een naam drive toetekennen
dit werd O:
deze merge heb ik toegevoegd bij de laatste stap om F: en O: samen te voegen.

het zijn NTFS partitie's op een WD 320gig HD met XP pro als OS

gr

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt met een datarecoverytool het meeste nog wel terughalen (zie OM FAQ / Beleid) al is een backup terugzetten makkelijker (mits je die hebt natuurlijk).

Verwijderd

Topicstarter
ze zijn volgens mij nog niet gedeled anders had ik ze via mijn recorery programma wel gezien?
ze zijn alleen niet te zien.

maar zal het nog eens met een ander programmatje bekijken.

en nee ik had geen backup dat was deze schijf |:( stom ja

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welk undelete prog heb je dan gebruikt? Ik zou er eentje pakken die de data raw kan uitlezen, (bijv ontrack easy recovery pro), dan maakt het niet veel meer uit dat de bestandsverwijzingen niet meer kloppen.