Dude is dat alles?
Bedankt voor de snelle reactie en ik zal t vnaaf proberen. en ik maar ouhoeren met modeminstellingen op mn pc en alles

Verwijderd
Wat nog steeds een lachertje is.DaannO schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:40:
Vodafone heeft zijn data-limiet verhoogd naar 200mb trouwens.
[ Voor 36% gewijzigd door SharpEdgeOne op 26-11-2007 13:24 ]
Waar heb jij dit nou vandaan? Ik zie het getal 200 nergens terug komen.DaannO schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:40:
Vodafone heeft zijn data-limiet verhoogd naar 200mb trouwens.
Verwijderd in "Het algemene "Data Abonnement Discussie"..."Chutney schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:44:
[...]
Waar heb jij dit nou vandaan? Ik zie het getal 200 nergens terug komen.
Verwijderd
[ Voor 53% gewijzigd door Sir_Killalot op 29-11-2007 10:44 ]
Bekabelde WIFI
Zodra je het toegangspunt 'Vodafone Live!' gebruikt, en je op de site van Vodafone ('My Vodafone') ziet dat de blox aanstaat, is 't in orde. Ik weet niet of er ook een manier is om via je telefoon te controleren of je Blox aanstaat. De site van Vodafone werkt niet op je mobiel, maar wellicht kun je een servicenummer van Vodafone bellen.Toch schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:21:
ik typ dit vanaf mijn n95, ik vraag mij echter af hoe ik kan zien of mijn zorgeloos internet blox wel wordt gebruikt? Straks krijg ik alsnog een nota
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 17:43:
Ik heb een SE W880i met een Vodafoon zorgloos internet blox. Mijn download speed is maar 2-4 kb/s. Ik vermoed dus dat ik een instelling verkeerd heb staan, kan iemand me vertellen hoe ik dit kan verhelpen?
Het is dan ook totaal niet handig om dingen als Merk, Type, en Software-versie te vermelden....Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 18:48:
Ik heb vodafone blox genomen maar geen snelheid van 1800 kbs niet eens in de buurt ik haal amper de 20kb
Verwijderd
Verwijderd
Die 200 mb limiet is ook vooral om mafkezen die 20 GB aan torrents binnensluizen af te kunnen sluiten, heeft zich ooit al een 'normaal verbruikend' iemand gemeld die problemen met Vodafone's FUP gekregen heeft?RemCOW schreef op zondag 02 december 2007 @ 19:09:
Nu maar een Vodafone Zorgeloos Internetten Blox gekozen, waarbij ik hard mijn best moet doen om binnen die 200-250 megabyte te blijven. Zucht, het leven van een tweaker zonder ADSL (of een werkende telefoonlijn) is hard...
Is het beluisteren van livestreams onmogelijk via Zorgenloos Internet Blox?Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 21:01:
Weet iemand de juiste instellingen voor streaming media (Vodafone)?Via Wifi gaat het prima, alleen kan ik niet streamen met m'n Zorgeloos Internet BloX. Weet iemand hier meer van?
Verwijderd
Se W880i zoals ik al zei. Ik heb de laatste software. Iemand?jadjong schreef op woensdag 05 december 2007 @ 20:41:
[...]
[...]
Het is dan ook totaal niet handig om dingen als Merk, Type, en Software-versie te vermelden....
Goeie DaSaN! Ben ik ook benieuwd naar. Kun je trouwens wel gewoon livestreams, 538, skyradio e.d. besluisteren op je mobiel?DaSaN schreef op donderdag 06 december 2007 @ 19:49:
Ik heb sinds kort Vodafone Zorgeloos Internet Blox.
Nu viel mij op dat mijn telefoon zowel kan surfen via de proxy die vodafone aangeeft op haar website bij de instellingen, maar hij surft ook prima zonder proxy (als ik gewoon "gebruik proxy" op mijn WM6 toestel uitzet).
Weet iemand of ook surfen zonder proxy onder Zorgeloos Internet BloX valt? Want ik wil niet voor verrassingen komen te staan.
En verder: weet iemand het verschil tussen met of zonder proxy surfen (snelheid?)
[ Voor 11% gewijzigd door Chutney op 06-12-2007 20:52 ]
Verwijderd
Ja het is max 1.8mb en ik wist al dat je de max snelheid nooit haalt maar dit is natuurlijk wel een heel groot verschil vind je niet ? Savonds ook al geprobeerd en weinig verschilSir_Killalot schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 09:42:
Tis ook max 1.8 Mbit, de snelheid die je haalt ligt verder aan het gebied waar je je bevindt en de drukte op het netwerk
Nou, ff gebeld met de vodafone klantenservice. Het antwoord is duidelijk:Chutney schreef op donderdag 06 december 2007 @ 20:52:
[...]
Goeie DaSaN! Ben ik ook benieuwd naar. Kun je trouwens wel gewoon livestreams, 538, skyradio e.d. besluisteren op je mobiel?
Wbt de snelheid dat zou je zelf kunnen testen, door te downloaden van 1 source rond middernacht. Dan heb je waarschijnlijk weinig verkeer waar je eventueel hinder van zou kunnen ondervinden.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Kun je nou ook streamen of niet? Dat is me nog niet duidelijk..DaSaN schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 17:46:
[...]
Nou, ff gebeld met de vodafone klantenservice. Het antwoord is duidelijk:
Zowel surfen MET als surfen ZONDER proxy valt onder de Zorgeloos Internet BLoX.
Ik vroeg ook waarom er dan uberhaupt een proxie is => die schijnt nodig te zijn voor bepaalde wap-sites, maar verdwijnt in de toekomst wel.
Heb tot nu toe een (1) persoon gesproken die een brief thuisgestuurd heeft gekregen wegens het te veel verbruiken van data.osxy schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 19:39:
Even een vraagje, wie hebben er al daadwerkelijk een rekening of waarschuwing gekregen voor te veel data verkeer? En hoe gaat vodafone om met laptop via bluetooth op internet?
Ik neem aan dat hun officiele standpunt dat mobiel als modem gebruiken voor laptop verbod puur voorkomt vanuit het data verbruik?Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 00:11:
[...]
Heb tot nu toe een (1) persoon gesproken die een brief thuisgestuurd heeft gekregen wegens het te veel verbruiken van data.
Klopt. VF wijst je bij een overtreding van de Friendly User Policy op de duurdere abonnementen die wel geschikt zijn voor de laptop.osxy schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 11:26:
[...]
Ik neem aan dat hun officiele standpunt dat mobiel als modem gebruiken voor laptop verbod puur voorkomt vanuit het data verbruik?
[ Voor 27% gewijzigd door Whiskey48 op 09-12-2007 12:05 ]
Verwijderd
Oke fijn dat iemand dus toch even kan reageren dat radio luisteren via live streams dus wel mogelijk is bij VFmaurits82 schreef op zondag 09 december 2007 @ 12:04:
Ik vraag me af hoe ze het gaan doen met dataverkeer. Ik luister Radio via het internet, en verbruik zo 200/300mb per week.
... Ik zou het echt belachelijk vinden als ik niet radio zou mogen luisteren via het internet. Vooral gezien ze dit op hun eigen wap-website promoten. ... Mocht ik een brief krijgen stuur ik even een mooie brief op poten terug. (Opta schakel ik ook dan direct in)
Lijkt me toch dat hij een foutje maakt want ik ga daar elke maand ruim overheen en nog nooit iets gehoord van zeVerwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 12:11:
Eventjes over Hi Eindeloose Online (was geloof ik nog niks over gezegd)
Op internet stond dat er inderdaad een FUP van toepassing was. Maar toen sprak ik zo'n dude aan de klantenservice, en die zei dat ik boven de 12mb verbruik al moest gaan dokken (hetgeen eigenlijk redelijk is voor 9.95 per maand).
Maar ik stond dus net op het punt om een file van 120mb naar binnen te halen. Moeten ze dat niet ergens zeggen met een sterretje ofzo? Want anders was ik er 108 MB over heen gegaan, en dat zou aardig wat eurootjes zijn!
Verder nog een vraagje, waarschijnlijk naar de bekende weg: stel, ik heb een GPRS-telefoon, en het gaat met te sloom. I guess dat er geen externe UMTS-module oid bestaat die ik (als het even kan via bluetooth) kan aansluiten op die telefoon? (more specific: HTC P3300)
Verwijderd
Sorry voor de late reactie, maar het is naar mijn weten/ervaring niet mogelijk om te streamen met BloXChutney schreef op donderdag 06 december 2007 @ 00:51:
[...]
Is het beluisteren van livestreams onmogelijk via Zorgenloos Internet Blox?
En door dat soort acties worden uberhaubt limieten op mobiel internet gezet.. Het is niet "stoer" ofzo om dat hier te gaan melden of om mee te gaan pochen imhoSharpEdgeOne schreef op maandag 10 december 2007 @ 09:21:
kameraad van me werkt bij de VF, die internet zelf ook met zn laptop via zn pda. De max is ongeveer 500 mb per maand, daarboven beginnen ze een keer te zeuren. Je krijgt 2 waarschuwingen, dan een voorstel voor een duurder zakelijk abbonnement. Ga je er niet op in of doe je niets aan je verbruik mogen ze je extra kosten in rekening brengen.
De meest ideale oplossing hiervoor is om gewoon een prepaid kaartje te kopen, blox aan te zetten en je kan gewoon data slurpen! Sluiten ze je na 2 maandjes af ivm met te veel gebruik koop je zo weer een pre-paid kaartje
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2007 09:57 ]
Verwijderd
voor de mensen die dat willen zijn er andere abbonementenVerwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:13:
Ik begrijp de reactie van sharpe, datalimieten zijn ouderwets, plus ik denk dat vodafone hun eigen alleen maar in de vingers snijden je kan hiermee alleen boze klanten krijgen, mensen willen onbezorgd kunnen internetten en niet denken o shit ik heb 251 mb verbruikt nou moet ik stoppen
Ik begrijp de critiek op deze theorie niet.Vodafone heeft er zelf voor gekozen om blox via prepaid aan te bieden. Ze hebben daarbij vanzelfsprekend rekening gehouden met het feit dat er mensen zijn die over de data limiet zullen gaan. Blijkbaar wegen de extra inkomsten op tegen deze extra kosten, anders zouden ze dit helemaal niet aanbieden.Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 09:55:
[...]
Sorry voor de late reactie, maar het is naar mijn weten/ervaring niet mogelijk om te streamen met BloX
[...]
En door dat soort acties worden uberhaubt limieten op mobiel internet gezet.. Het is niet "stoer" ofzo om dat hier te gaan melden of om mee te gaan pochen imho
Naam abonnement | Datalimiet | Snelheid | Prijs |
Pocket Internet Totaal | Onbeperkt | 64/16 Kbit/sec | €9,50 p/m |
Pocket Internet Totaal Plus | Onbeperkt | 192/32 Kbit/sec | €19,50 p/m |
Internet Totaal | Onbeperkt | 384/128 Kbit/sec | €49,50 p/m |
Internet Totaal Plus | Onbeperkt | 1.8 Mbps / 384 Kbit/sec | €69,50 p/m |
[ Voor 3% gewijzigd door Osxy op 10-12-2007 11:39 ]
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Inderdaad, na twee waarschuwingen een voorstel voor een abbo met meer limiet (zakelijk abbo waarschijnlijk) en als je daar niet op ingaat of nog steeds te ver over de limiet gaat mogen ze je of afsluiten of kosten extra in rekening brengen.sorted.bits schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:26:
Wanneer jij meer dan 10 x het gemiddelde (van alle users) gebruikt aan datatransfer hebt, krijg je de 1e keer een waarschuwing, de 2e keer nog een waarschuwing en de 3e keer kunnen ze je afsluiten of naar een ander data abonnement migreren.
Nee want dan werkt my location niet meer
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Gelukkig zit er op mn TyTN 2 GPS
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Sir_Killalot op 10-12-2007 23:51 ]
Verwijderd
ik vraag het omdat op de site van vodafone staat dat je dus kan internetten via het pakket maar ook zonder het pakket van 9.50, als je dat doet betaal je zoveel per mb. Ik mag aannemen dat zodra ik nu het internet opga of er contact mee zoek dat vodafone ziet van he die heeft een abbo voor internet dus daar zitten verder geen extra kosten aan verbonden?Sir_Killalot schreef op maandag 10 december 2007 @ 23:49:
Waarom betaal je anders die 9,50
(en ik hoop voor je dat je via HSDPA op het net zit met je TyTN 2)
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 23:38:
Hallo,
ik type dit terwijl mijn laptop een verbinding heeft via mijn SE P1i met T-mobile Pocket Internet Totaal. Het werkt beter en sneller dan ik had verwacht (of mij eigenlijk kon herinneren van ISDN :-) ).
Op mijn telefoon gebruik ik de PIT verbinding voor e-mail (IMAP IDLE), websurfen, google maps en VOIP/Skype.
Alle doen het redelijk goed ondanks de lage snelheid. Voornamelijk de VOIP kwaliteit is een positieve verrassing! (Ik gebruik fring met mijn gizmo en skype account om mijn vriendin en vrienden in het buitenland te bellen)
Nadeel is alleen dat ik niet meer dan één dienst tegelijk kan gebruiken. Dit betekent dat ik elke keer mijn push mail uit moet zetten, wil ik VOIP gebruiken of een youtube filmpje bekijken.
Hierom kijk ik nu toch naar een vodafone abonnement.
Heeft iemand ervaring met de geblokte VOIP diensten op vodafone? Zijn het daadwerkelijk gesloten poorten? Of is het een soort QOS die de pakketten in de gaten houdt?
Als het poorten zijn, kan je dan niet gewoon een andere poort gebruiken?
Ik zal deze week eens een pre-paid kaart van vodafone halen om hiermee te spelen.
Kan 1 van jullie, of iemand anders natuurlijk, aangeven of bij Vodafone Imap(-idle) standaard geblokkeerd wordt? En of dit eventueel het geval is als je de Internet-Blox niet aanzet?SharpEdgeOne schreef op maandag 10 december 2007 @ 09:21:
kameraad van me werkt bij de VF, die internet zelf ook met zn laptop via zn pda. De max is ongeveer 500 mb per maand, daarboven beginnen ze een keer te zeuren. Je krijgt 2 waarschuwingen, dan een voorstel voor een duurder zakelijk abbonnement. Ga je er niet op in of doe je niets aan je verbruik mogen ze je extra kosten in rekening brengen.
De meest ideale oplossing hiervoor is om gewoon een prepaid kaartje te kopen, blox aan te zetten en je kan gewoon data slurpen! Sluiten ze je na 2 maandjes af ivm met te veel gebruik koop je zo weer een pre-paid kaartje
[ Voor 11% gewijzigd door SirNobax op 11-12-2007 19:46 ]
Pentaxiaan
Alors.
Verwijderd
Dank.. eindelijk echt concreet antwoordVerwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 20:59:
Ik heb hier het streamen via Vodafone Zorgeloos internet BloX aan de praat gekregen. Zorg ervoor dat je verbinding niet via een proxy gaat (dit moet op het toestel zelf ingesteld worden).
Werkt prima hier!
Hoe bevalt dat eindeloos online van Hi? Ik wilde namelijk ook naar de mogelijkheid kijken om eindeloos online op mijn telefoon te gooien en aangezien vodafone veel duurder is met het gewone belabonnement zat ik toch naar Hi te kijken. Maar nu zie ik hier in het overzicht staan dat de snelheid maar 128kbit is terwijl op de site 128 kB staat. Ook zag ik in de TS staan dat push email niet toegestaan is, waar ik het dus eigenlijk voor doe. Hoe zit dat dus hiermee?Sir_Killalot schreef op maandag 10 december 2007 @ 01:00:
[...]
Lijkt me toch dat hij een foutje maakt want ik ga daar elke maand ruim overheen en nog nooit iets gehoord van ze
En KPN/Hi kan bij een mogelijke rechtzaak nooit volhouden dat 12MB genoeg is om eindeloos online te zijn
Alors.
[ Voor 25% gewijzigd door SirNobax op 13-12-2007 09:46 ]
Pentaxiaan
[ Voor 60% gewijzigd door SirNobax op 13-12-2007 10:33 ]
Pentaxiaan
jadjong schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:29:
Netlimiter installeren? Naast de limit functie kan je er ook mooie grafieken per programma uit laten rollen.
Pentaxiaan
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Heb je een losse sim kaart gehaald? of een prepaid pakket met modem inclusief, waarmee je elke maand een losse blox activeert.SirNobax schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:35:
Voor de liefhebbers/geinteresseerden:
Vers uit de doos.
Vodafone Pre-paid Internet Blox
Lokatie: Rotterdam
Bereik: 1 Streepje HSDPA
D/L = 91.5 KByte/sec (=732 kbps)
U/L = 14.4 KByte/sec (=115 kbps)
Conn/min = 168.0
Werkt wel lekker.
Nu maar hopen dat ze bij Vodafone niet gaan whinen over mijn MB's/mnd.
(@ hierboven, ik heb geen idee hoe ik Imap gebruik/krijg/instel, dus ik kan je niet helpen)
Bron: http://www.connexie.nl/ac..._vodafone_mobieltjes.htmlDigitale radio op Vodafone mobieltjes
Door: Sjoerd van der Helm Vrijdag, 14 december 2007
Klanten van Vodafone kunnen vanaf vandaag meer dan 200 digitale radiozenders uit de hele wereld via hun mobiele telefoon beluisteren. Vodafone biedt de nieuwe dienst aan in samenwerking met Tunin.FM via Vodafone live!.
De radiodienst maakt geen gebruik van de normale FM-radio maar van een speciale ‘Tunin.FM Player’. Die radiospeler maakt vervolgens verbinding via een dataverbinding om de digitale radio op het toestel te krijgen.
Erik de Zwart, mede-initiatiefnemer van Tunin.FM: "Wij zijn vereerd dat Vodafone Nederland ons gekozen heeft voor de primeur van deze zeer geavanceerde mobiele streaming mediadienst. Door deze partnership kunnen Vodafone klanten een ongekend groot aantal radiozenders beluisteren". Eerder introduceerde Tunin.FM op de Autorai ‘digitale autoradio’ volgens hetzelfde principe.
Het voordeel van de digitale radio is dat muziekzenders van over de hele wereld te beluisteren zijn. Het huidige aanbod van ruim 200 zenders varieert van Radio 1 tot lokale radiostations uit Australië.
Omdat digitale radio nogal wat data verbruikt biedt Vodafone de dienst aan in combinatie met een data-abonnement. Voor gebruikers van Internet BloX van Vodafone kost de dienst 3,50 euro extra per maand. Voor klanten zonder Internet BloX zijn er radiobundels te koop voor 90, 240 of 1000 minuten.
De dienst kan ook eerst gratis uitgeprobeerd worden, ook zonder Internet BloX. Hiermee willen Vodafone en Tunin.FM zowel prepaid klanten als abonnees gemakkelijk kennis laten maken met deze dienst.
Wat een onzin om hier extra voor te betalen naast je Internet Blox ?.. of begrijp ik dit verkeerd? Wanneer je al internet blox hebt kun je toch gewoon naar wap.tunin.fm gaan?robert-630 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:31:
[...]
Bron: http://www.connexie.nl/ac..._vodafone_mobieltjes.html
En wat zijn de meningen: handig voor 3,50? Of moet pocket internet maximaal 10,00 kosten? (incl. mediagebruik, excl extreem downloaden)
Verwijderd
Welke APN verbind jij mee?maurits82 schreef op zondag 09 december 2007 @ 12:04:
Ik vraag me af hoe ze het gaan doen met dataverkeer. Ik luister Radio via het internet, en verbruik zo 200/300mb per week.
... Ik zou het echt belachelijk vinden als ik niet radio zou mogen luisteren via het internet. Vooral gezien ze dit op hun eigen wap-website promoten. ... Mocht ik een brief krijgen stuur ik even een mooie brief op poten terug. (Opta schakel ik ook dan direct in)
Ik heb een losse pre-paid kaart gekocht in een vodafone winkel, gelijk maar 20 Euro beltegoed erbij gedaan, aangezien er maar 5 Euro op dat kaartje staat, en voor 5 Euro extra moet je een papiertje met je NAW gegevens invullen ofzoiets (voor 5 Euro ga ik niet uitzoeken hoe dat werkt hoorBert2000 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:20:
[...]
Heb je een losse sim kaart gehaald? of een prepaid pakket met modem inclusief, waarmee je elke maand een losse blox activeert.
Tevens, bij je speedtest resultaat mis ik de ping tijden. Zou je die misschien kunnen posten? Thanks!
[ Voor 7% gewijzigd door SirNobax op 14-12-2007 21:30 ]
Pentaxiaan
Verwijderd
Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®
Kun je bij My Vodafone online ook zien of je scherp hebt of gewoon de oude type sim only? Ik heb namelijk ook precies rond die tijd een verlenging gehad van oude sim only naar ... volgens mij de oude type nog steeds. Ik zie tenminste nergens scherp staan... Ook klopt het bedrag niet met de huidige scherp acties. Dus ik vermoed dat ik wel goed zit..fewips schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 03:07:
Wilde even alle Vodafone klanten waarschuwen, zit al een paar jaar bij ze, 2 weken terug weer 'verlengd', ik had een Vodafone Scherp aanbieding in m'n mail gekregen in Augustus waar ik op was ingegaan, dit werd mij gewoon aangeboden als zogenaamde 'verlenging' van mijn abonnement.
Nou heel fijn, met die zogenaamde Scherp abbo'tjes van ze kun je dus geen blox nemen. Dit is mij totaal niet verteld, nergens werd dit duidelijk vermeld bij de informatie over het abonnement..
Ook het feit dat mijn blox er begin deze maand dus volautomatisch afvlogen is mij niet verteld, kun je nagaan wat een blije verrassing toen ik vanmiddag inlogde op My Vodafone om de 'buiten de bundel' teller op 80 euri's te zien staan..(lang leve gewoon een beetje vrolijk internetten op een n95, heb misschien 20mb verbruikt gok ik?)
Uurtje met de klantenservice gebeld en bij de winkel langsgegaan. Geen resultaat. Na jaren van Vodafone feest is het voor mij uit met de pret, ik wilde hiermee even iedereen waarschuwen neverstenooitniet een Vodafone Scherp abonnement te nemen! Dan worden je Zorgeloos Internet BloX namelijk geheel gratis omgezet in Betaal je Blauw Internet Nonsens! ;-)
Dankjewel voor deze reactie!Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 00:29:
Ik heb de afgelopen weken een Vodafone prepaid kaart in mijn P1 gebruikt.
IMAP IDLE werkt prima, volgens mij staat er ook nergens in de voorwaarden dat je dit niet mag gebruiken.
Andere diensten die volgens Vodafone voorwaarden niet mogen, werken bij mij ook prima.
nope.. met de simkaart die bij het pakketje zat (die bedoeld is om met het modem te gebruiken) werkt alles wel gewoon, maja mijn 20 euro tegoed was er binnen 5 minuten doorheen (slechts een beetje lopen surfen, niet eens downloaden..)SirNobax schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 21:12:
[...]
Ik heb een losse pre-paid kaart gekocht in een vodafone winkel, gelijk maar 20 Euro beltegoed erbij gedaan, aangezien er maar 5 Euro op dat kaartje staat, en voor 5 Euro extra moet je een papiertje met je NAW gegevens invullen ofzoiets (voor 5 Euro ga ik niet uitzoeken hoe dat werkt hoor).
Ping test werkte niet of duurde veel te lang.
Als ik Zondag weer terug in Rotterdam ben zal ik wel T.net en wat andere sites pingen voor je.
[EDIT]
lol, waarom zag ik al die posts niet![]()
![]()
Is het al gelukt om met spellen online te komen Bert2000?
[ Voor 5% gewijzigd door Bert2000 op 15-12-2007 12:55 ]
Yes er hoort gewoon je abbo naam te staan, waarschijnlijk bij jou nog gewoon 'Basis' met een getal erachter van je bundel? Bij mij is dat 'Scherp' geworden, nou nee dankjeChutney schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 09:30:
[...]
Kun je bij My Vodafone online ook zien of je scherp hebt of gewoon de oude type sim only? Ik heb namelijk ook precies rond die tijd een verlenging gehad van oude sim only naar ... volgens mij de oude type nog steeds. Ik zie tenminste nergens scherp staan... Ook klopt het bedrag niet met de huidige scherp acties. Dus ik vermoed dat ik wel goed zit..
Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq