[Symbian 9.2 S60v3]Font Mini-map aanpassen

Pagina: 1
Acties:
  • 226 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Keeper of the Keys
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-01 12:20
Hey ik zit een beetje met een raar probleem, een thema heeft op mijn telefoon het font dat mini-map gebruikt aangepast en daardoor zie ik nu tekst in niet-europees schift niet meer.
Nu wil ik dus graag tekst in andere talen weer wel kunnen zien.

Ik heb geprobeerd om gewoon naar het oorspronkelijke thema te wisselen, dat heeft niet geholpen. Ook het verwijderen van het thema dat de oorzaak was van het probleem heeft niet geholpen.

Ik heb Fexplorer (van www.gosymbian.com) geinstalleerd om zo te proberen bij systeem bestanden te komen, maar de systeemfolders die laat hij me niet bekijken.

Voor de duidelijkheid de telefoon geeft niet-europeese tekst gewoon goed weer (bvb. SMSjes etc.), alleen de browser (mini-map) niet.

Alvast bedankt.

• Keeper of the Keys
[Schopje...]

• Keeper of the Keys
Misschien meer geluk deze maand?
De browser is opensource, gebruikt webkit wordt mede door nokia ontwikkelt maar misschien loopt er hier ook een dev rond?
http://opensource.nokia.com/projects/S60browser/
Of weet er iemand toevallig hoe je beveiligde mappen in Symbian 9.2 toch in kunt?

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-02 13:22

Bergen

Spellingscontroleur

Heeft men daar in PDA's, Smartphones, GSM's en GPS-navigatie niet veel meer verstand van? Waarom open je dit topic in Non-Windows Operating Systems?

[ Voor 27% gewijzigd door Bergen op 18-12-2007 04:11 ]

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Omdat het een Non-windows Operating System is. ;)

@TS
Maar kan je niet naar default instelling terug, bij mijn N73 staat alles op rom geheugen, is dus altijd terug te halen. Wel even een backup maken.

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-02 13:22

Bergen

Spellingscontroleur

Jaweeeel maar het gaat uiteindelijk toch om een telefoon. En ik zie het zo: in NOS zit het vol met mensen die alles van Linux, Unix e.d. weten en in het gadget-forum zitten mensen die alles van telefoons weten inclusief de besturingssystemen die daarop draaien. Het lijkt me dat er in dit topic veel meer mensen zijn die een oplossing zouden kunnen weten:

Het Symbian S60 3rd Edition Discussie Topic

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:23
Bergen schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:02:
Jaweeeel maar het gaat uiteindelijk toch om een telefoon. En ik zie het zo: in NOS zit het vol met mensen die alles van Linux, Unix e.d. weten en in het gadget-forum zitten mensen die alles van telefoons weten inclusief de besturingssystemen die daarop draaien. Het lijkt me dat er in dit topic veel meer mensen zijn die een oplossing zouden kunnen weten:

Het Symbian S60 3rd Edition Discussie Topic
offtopic:
in NOS gaat het toch ook 9 vd 10 keer over pc's?

Probeer eens een firmwareupdate te doen. Dat overschrijft je rom, waarschijnljik is er ergens iets beschadigd.

• Keeper of the Keys
offtopic:
OS definieert niet platform, het kan ook gaan over *nix op een broodrooster oid ;). Feit is dat Symbian een OS is, maar misschien had dit idd beter ergens anders gekund...

Ik had gehoopt dat ik het zonder firmware vervangen kon doen, maar als er niemand een andere oplossing weet wordt dat het maar...
offtopic:
tzt. ga ik er misschien nog qtopia oid op proberen te laden ;) dan is het linux...
Pagina: 1