[LG L245WP] Info & Bespreking Topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 10.852 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:24
DaCoTa schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 00:06:
[...]

Iedere fabrikant zet volgens mij zijn refurbished modellen weer terug in het verkoopkanaal. Ik ken genoeg mensen die mobieltjes en andere zaken hebben gekregen met nog materiaal van de vorige gebruikers. Als die schermen gewoon gerepareerd zijn, wat is dan het probleem? Ja, het is slordig als er vingerafdrukken op zitten, maar dat zegt verder toch weinig over het scherm?
Het is dan 2e hands, de prijs is dan dus het probleem. Als ze die schermen met 10% korting weg doen en erbij zetten dat het refurbished maar 100% in orde schermen zijn is imo het probleem weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrantic
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-09-2022

Phrantic

booya!

Ik heb ernstige banding problemen met m’n L245WP-BN. Het is erger dan m’n oude budget TN TFT. Het lijkt wel of de kleuren 16-bits zijn.

Had eerst de driver van de cd gebruikt omdat ik ‘m niet op de LG site kon vinden (tenminste, als dat ene icm profiel met twee andere bestandjes de driver is). Toen ik die had toegevoegd kreeg ik in Photoshop de melding dat m’n profiel “L245WP-BN (digitaal)” beschadigd was en dat deze niet goed gelezen kon worden. Als ik dit profiel in Photoshop gebruik is mijn wit helemaal geel.

Ik vraag me af waar anderen hun drivers vandaan hebben. Ik had begrepen dat er ook een heel programma bij zou zitten waarmee je softwarematig je beeldscherminstellingen kon veranderen? Want ik heb niets van dat. Ik heb het profiel van de cd verwijderd toen ik later toch nog ergens op de site van LG een nieuw profiel had gevonden. Maar deze geeft hetzelfde probleem. Ook als ik in de geavanceerde opties de Plug en Play driver gebruik krijg ik de zwakke kleuren en opzichtige banding. Ik krijg dan wel wit in Photoshop in tegenstelling tot geel.

Misschien is een samenhangend probleem dat het switchen van resoluties erg lang duurt (ongeveer 10 seconden). Dit kan misschien ook liggen aan een beschadigd profiel.

Ik heb ‘m trouwens via de meegeleverde HDMI>DVI kabel aangesloten. Heb ook via VGA geprobeerd maar dat helpt niet. Ik ga ‘m binnenkort op een andere pc proberen, heb die nu niet bij de hand. Maar mijn videokaart is een 7900GT waar ik vorige maand nog de driver voor heb geupdate. Maar dat het daaraan ligt moet ik dus nog uitsluiten.

Klinkt dit iemand bekend in de oren? Ik heb gelezen over mensen die last van banding hadden, maar die waren volgens mij gewoon erg kritisch op de monitor. Ik ben lagere standaarden gewend, en mijn L245WP-BN doet het met gradients slechter dan m’n oude Dell schermpje.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:33

Upke dupke

Oompa Loompa

Ik heb ook last van wat banding. Vooral als ik m'n Wii aansluit. Ik begrijp dat 480p op 1080p gewoon niet zo mooi is. Prima. Maar dat heeft toch niets met kleuren te maken? Meer met scherpte? Verder zeurt photoshop bij mij ook dat het kleur profiel corrupt is heel vreemd.

Dat tooltje staat ergens op de LG site. Het staat inderdaad niet op de CD. Zoek op forteManager.

Edit: Hier dus --> http://www.lge.com/produc...D%7CDWN_down%7Clist.jhtml

:Y)

[ Voor 12% gewijzigd door Upke dupke op 11-01-2008 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:21
Knightwolf schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 01:04:
[...]
Het is dan 2e hands, de prijs is dan dus het probleem. Als ze die schermen met 10% korting weg doen en erbij zetten dat het refurbished maar 100% in orde schermen zijn is imo het probleem weg.
Nee, 2e hamds is garantie tot de deur. Refurbished is volledige fabrieksgarantie. Volgens mij zetten vrijwel alle fabrikanten de schermen weer als nieuw terug in het verkoopkanaal. Wat moeten ze anders met alle schermen die terugkomen door mensen die zeggen: 'Nou, ik vind de voet toch eigenlijk niet mooi...'. Voor 10% eraf verkopen? Tuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 10:35
DaCoTa schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 01:13:
[...]

Nee, 2e hamds is garantie tot de deur. Refurbished is volledige fabrieksgarantie. Volgens mij zetten vrijwel alle fabrikanten de schermen weer als nieuw terug in het verkoopkanaal. Wat moeten ze anders met alle schermen die terugkomen door mensen die zeggen: 'Nou, ik vind de voet toch eigenlijk niet mooi...'. Voor 10% eraf verkopen? Tuurlijk niet.
Een product is 2ehands wanneer die gebruikt is door een ander. Dus garantie of niet, je betaalt voor een nieuw scherm en dan hoor je ook een nieuw scherm te krijgen.

Verder ben ik nog erg tevreden met dit scherm! Lekker groot en full-hd!

[ Voor 5% gewijzigd door Jeebo op 12-01-2008 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:10

defiant

Moderator General Chat
Ik ben vandaag bij de Media Markt wezen kijken naar deze monitor, gezien het beperkte aanbod van niet-TN panelen in de 24" sector, kan je niet om deze monitor heen. Helaas was niet goed te zien hoe goed de beeldkwaliteit werkelijk was, ze hadden de monitoren via d-sub aangesloten op een brakke tv uitzending. De kijkhoek was wel goed te beoordelen, en het verschil met de TN panelen is toch wel erg duidelijk.

Wel rekent de mediamarkt een veel te duur prijs voor deze monitor, 775 euro, terwijl pricewatch gemiddeld rond de 550 zit, daar moet dan wel 200 euro vanaf wil ik hem daar kopen.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: nvm

Heb er zojuist een gewonnen op de mycom veiling :) 406 euro vind ik zeer goed te doen voor een nieuwe.

Er staat er overigens nog een met nog +-23 uur over.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2008 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Laatst online: 17:13

Mars Warrior

Earth, the final frontier

Phrantic schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 13:22:
Ik heb ernstige banding problemen met m’n L245WP-BN. Het is erger dan m’n oude budget TN TFT. Het lijkt wel of de kleuren 16-bits zijn.

Had eerst de driver van de cd gebruikt omdat ik ‘m niet op de LG site kon vinden (tenminste, als dat ene icm profiel met twee andere bestandjes de driver is). Toen ik die had toegevoegd kreeg ik in Photoshop de melding dat m’n profiel “L245WP-BN (digitaal)” beschadigd was en dat deze niet goed gelezen kon worden. Als ik dit profiel in Photoshop gebruik is mijn wit helemaal geel.

[...]

Klinkt dit iemand bekend in de oren? Ik heb gelezen over mensen die last van banding hadden, maar die waren volgens mij gewoon erg kritisch op de monitor. Ik ben lagere standaarden gewend, en mijn L245WP-BN doet het met gradients slechter dan m’n oude Dell schermpje.
Om met de laatste opmerking maar te beginnen: JA en NEE O-)

Ook ik had banding problemen en wel in de volgende gevallen:
  1. Een gradient fill in photoshop (om bijv. de lucht wat donderder te maken) gaf gigantische strepen en banden in de lucht, kortom: geen porem
  2. Een 1080p HD film (Galapagos) gaf in heel wat scenes flinke banding en vreemde kleurlijnen
Een zoektocht op internet leverde (in random volgorde) het volgende op:
  1. Diverse sites geven aan dat een gradient fill van photoshop heel vaak tot banding problemen leid en dat deze zijn op te lossen door een dither en een blur, oftewel een bevestiging van het probleem, maar dus niet te wijten aan de monitor...
  2. Op Lagom kreeg ik bevestigd dat mijn monitor last heeft van lichte banding als ik naar de gradient test kijk;
  3. Mijn monitor is gecalibreerd met een Spyder2. Een zoektocht icm banding leverde mij een hele mooie hint op op photo.net dat de Spyder2 wel eens de oorzaak kan zijn met een verwijzing naar een beter (maar in gebruik veel moeilijker) calibratie programma van Argyll 8)
  4. Een site gaf als hint om, in geval van banding in een film, eens het deband filter van ffdshow te gebruiken om vast te stellen of het aan de input (de film) ligt, of aan de monitor. Na het omschakelen van coreavc naar ffdshow en het inschakelen van de deband filter was banding in de galapagos film zo goed als verdwenen (helaas trekt mijn E4300 icm ffdshow een 1080p film niet :( ), hetgeen mij wederom bevestigd dat het niet aan mijn monitor ligt!
Ik heb als meest simpele test nu mijn Spyder2 software gedeinstalleerd, computer herstart en nogmaals naar de gradient test gekeken en tot mijn stomme verbazing is er geen banding meer te zien _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Nu moet ik alleen nog weer met photoshop testen, want mijn bewerkte foto's (met gradient fills) laten nog steeds banding zien 8)7 , maar dat kan dus, gezien de andere hint, aan photoshop zelf liggen...

Maar goed. Lang verhaal, maar ik ben dus nog steeds blij met deze monitor, maar dus nu wel nogal beduusd dat een calibratietool (lees: ICC profiel!) het scherm juist slechter kan maken...

Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrantic

Phrantic

booya!

Goed verhaal. Maar het is denk ik niet op mij van toepassing. Ik heb mijn monitor niet met Spyder2 of een andere tool gecalibreerd. Ik ondervind ook last van banding in games. Eigenlijk niet zoveel in films, maar vooral in de grafische dingen.

De Photoshop hint is wel handig, dat maakt het probleem wat kleiner. :p

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil dit scherm aanschaffen voor gebruik i.c.m. mijn Mac Mini. Heeft er iemand ervaringen met dit scherm op een Mac (van welk soort dan ook)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 11:04

mux

99% efficient!

Hoort dat verschil te geven? Lijkt me niet... zelfde visuele interface, gewoon exact hetzelfde als op elke andere computer.

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey heb net mijn 5de binnen die eindelijk goed is :D,

maar nu ik hem aansluit via hdmi is het zo brightness dat de balk van mozilla dat grijs/bruine heel blauw/wit is. dit komt door de brightness maar nu heb ik dat dus aangepast dankzij nviaida drivers, eerst had ik het niet bij de andere schermen? is het zo dat elk scherm anders gekalibreerd is en hoe kan ik toruwens de brightness in het schemr veranderen dus niet via nvidia drivers? oke bedankt.

ik heb trouwens een paar puntjes op mijn schemr die ik niet weg kan krijgen, ik zie ze ook als me scherm uitstaat dan zijn dit tog geen dode pixels en kan ik ze tog weghalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrantic

Phrantic

booya!

Wat bedoel je, als je scherm uit staat? Als je iets ziet terwijl je scherm uit staat zijn het zeker weten geen pixels die je ziet. :p Maar als je scherm gewoon zwart is / geen signaal krijgt en je ziet ze dan zijn het inderdaad dode (sub)pixels. Genoeg over te vinden op Tweakers en op het web...

Om de brightness van je scherm buiten je Nvidia driver aan te passen druk je op de monitor op Menu en ga je naar Picture > Brightness. Ik heb het op 100 staan en de brightness in mijn driver gecalibreerd. Hoe het scherm goed gecalibreerd moet worden is je eigen pakkie an, kunnen we niet voor je bepalen. Mijn advies is om eerst sRGB aan te zetten (onder Picture > CSM), vervolgens met je Nvidia driver te kloten (laat digital vibrance op 0) en dan als laatst bijstellingen plegen op je monitor door een custom profiel samen te stellen als sRGB niet goed genoeg is.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke bedankt! dit kan dus ook bij hdmi? en owjah het is dus gwn moglijk dat elke monitor anders is gekalibreerd door de fabrikant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 11:04

mux

99% efficient!

Nou, kalibratie gebeurt alleen maar bij echte highenders van Eizo en NEC. Jouw monitor is helemaal niet gekalibreerd - net zoals vrijwel alle andere monitoren.

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heehoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-05 15:39
Ik heb de L245WP nu twee weken, hiervoor had ik een oude CRT. Ik heb het scherm eerst maar eens een beetje "op gevoel" ingesteld, m.b.v. het menu van de monitor zelf en de pagina op http://www.lagom.nl/lcd-test. Toch is het wel heel apart om te zien hoe een contrastwijziging in een paar stappen een sterk ander beeld kan geven. Ik heb contrast nu op 79 staan, als ik nu bijv. kijk naar de "White saturation test" op http://www.lagom.nl/lcd-test, en het contrast wijzig naar 80, en dan 82, dan zijn dit 3 hele grote verschillen. Voor de 79, en na de 82 zijn de verschillen veel kleiner.
Ik dacht uiteindelijk dat ik zo even snel m'n monitor wel goed had ingesteld (geen banding in gradients, wit en zwart contrast testen ok), tot ik foto's ging bekijken met de Windows Photo Gallery in Windows Vista. Hier is de achtergrond nu ineens zacht geel, i.p.v. lichtblauw wat ik op andere schermen zie. Ik begon dus toch weer te twijfelen, en dit topic opgezocht. Nu las ik de post van Phrantic, standaard sRGB profiel kiezen, en dan settings wijzigen via de NVidia control panel. Dit geeft bij mij ook niet het gewenste beeld. Door de post hierboven met de ervaringen met de Spyder2 calibratietool, ben ik daar ook niet helemaal zeker van.

Zijn instellingen van verschillende monitoren van hetzelfde type eigenlijk met elkaar te vergelijken? Willen de mensen die hun scherm voor hun gevoel prima hebben ingesteld dan misschien hun settings hier posten? Ik heb mijn eerste settings maar weer terug ingesteld, in het monitor menu begin ik met de 6500K preset, en dan heb ik Contrast op 79 en Brightness op 61 gezet.

UPDATE: oké, het probleem met de Windows Photo Gallery had te maken met de LG ICC profile. Ik zal het toch nog even verder uitzoeken.

[ Voor 3% gewijzigd door heehoo op 26-01-2008 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETHaaz
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Kheb vandaag m'n L245WP gekregen. (gekocht bij Afuture, scherm en pixelgarantie is er erg goedkoop) Prachtig scherm, maar nu merk ik dat m'n dvd/cd speler kapot is dus kan ik de meegeleverde software niet instaleren. Pivot Pro en de drivers. Kan het met google niet vinden, ook niet op de LG site.
Weet iemand misschien waar ik dat spul wel kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior

Mars Warrior

ETHaaz schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 22:38:
Kheb vandaag m'n L245WP gekregen. (gekocht bij Afuture, scherm en pixelgarantie is er erg goedkoop) Prachtig scherm, maar nu merk ik dat m'n dvd/cd speler kapot is dus kan ik de meegeleverde software niet instaleren. Pivot Pro en de drivers. Kan het met google niet vinden, ook niet op de LG site.
Weet iemand misschien waar ik dat spul wel kan vinden?
Ik heb niets van de CD geinstalleerd en alles doet het gewoon, inclusief de pivot stand (via de NVidia driver). Vraag me af wat ik nu allemaal mis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant

defiant

Moderator General Chat
Vandaag is mijn LG ook binnengekomen, ik ben er op het eerste gezicht zeer tevreden over, mijn exemplaar was ook zonder pixel defecten. Ik merk wel dat de monitor fabrieks-af nog wel ingesteld moet worden, ik zal de komende tijd aan de slag gaan met wat calibratie tools, gelukkig zijn er al wat ervaringen gepost.

Dit is echt even wennen als je van een 19" CRT afkomt :)

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 21:53
Hoe ervaren jullie de coating van het scherm? Als je bv naar een egaal wit stuk kijkt, hoe ziet dit er dan uit? Gewoon egaal of dat het net lijkt alsof er een beetje stof op ligt (zoals bij de Apple Cinema Displays). Kan die blauwe led rechtsonder ook worden uitgezet (zonder dat je het scherm uitzet natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior

Mars Warrior

Dancing_Animal schreef op zondag 03 februari 2008 @ 16:36:
Hoe ervaren jullie de coating van het scherm? Als je bv naar een egaal wit stuk kijkt, hoe ziet dit er dan uit? Gewoon egaal of dat het net lijkt alsof er een beetje stof op ligt (zoals bij de Apple Cinema Displays). Kan die blauwe led rechtsonder ook worden uitgezet (zonder dat je het scherm uitzet natuurlijk).
Ik vind het wit best egaal wit. Kweet niet precies wat je bedoeld met stofjes 8)
Het blauwe ledje kan in het menu worden uitgezet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:31
Ik lees her en der dat text op dit scherm een beetje wazig is. Ervaren jullie dat ook zo?

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cisk
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04-2024
Vandaag ook mijn LG binnen gekregen.

Erg mooi en druk bezig met de juiste instellingen te vinden. Veel instellingen geprobeert, maar zoek toch nog naar de beste of meest beste of juist de algemeen beste.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee die deze LG toch al langer in bezit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 19:32
Ik heb vandaag 1 van de 2 bestelde schermen binnen, uiteraard best een harde plasser als je 19"crt gewend bent. Maar ik liep ook tegen de photoshop melding aan. Deze gewoon genegeerd, maar wat betekent dit nu voor de kleuren, kan ik nu verwachten dat hetgeen op mn scherm er anders uit ziet dan een afdruk kwa kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Sjekster schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 12:54:
Ik lees her en der dat text op dit scherm een beetje wazig is. Ervaren jullie dat ook zo?
Geen last van, zeker niet als ie op 1920*1200 staat en dan de tekst een beetje is ingezoomed, ziet er stukken beter uit dan op mijn oude Medion 19" :D maar die mag je eigenlijk niet met elkaar vergelijken

[ Voor 46% gewijzigd door Dutch_Razor op 10-04-2008 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Na enige tijd heb ik toch enkele keren gemerkt dat het backlight flikkerde, hebben jullie hier ook last van?

Ik had em toen wel op helderheid 2/3/4, hij staat nu op 9 , sindsdien heb ik t niet meer gehad maar ik vind het toch gek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 19:32
Nog geen enkel probleem met beide moniors, werken prima!
1920x1200 achtergronden zijn om te kwijlen :P

Grappig Dutch razor, ik ben ook overgestapt van 2x 19" Medion`s van de Aldi naar deze.

Ze zijn trouwens nu 10,- duurder als toen ik ze kocht half februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior

Mars Warrior

Dutch_Razor schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 21:15:
Na enige tijd heb ik toch enkele keren gemerkt dat het backlight flikkerde, hebben jullie hier ook last van?

Ik had em toen wel op helderheid 2/3/4, hij staat nu op 9 , sindsdien heb ik t niet meer gehad maar ik vind het toch gek..
Waar heb jij de backlight in kunnen stellen? Menu of via de software???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghanso
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2021

Ghanso

Ik gheet Ghanso

Ik vroeg me af of jullie dit ook op het scherm ervaren.
Bij mij is het zo dat wanneer ik bijvoorbeeld dit topic rustig en vloeiend scroll, en blijf proberen de tekst te lezen, ik toch oneffenheden (donkere plekken/vlakken) zie in de backlight. Of als je een scherpe kijkhoek neemt zie ik onder en boven golvende belichting. Tevens zie ik bij verduistering tijdens een film in donkere (zwart dus) scenes een verticale lichtere streep in het midden van het scherm en meerdere oneffenheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Vraag aan de gebruikers.

Hoe zit het met dode (sub)pixels? Iemand die daar last van heeft gehad?

Heb net zelf van LG hun policy gemaild gekregen en die gaan uit van maximaal 2 defecte pixels en 5 defecte subpixels. Heb eigenlijk niet veel zin om veel geld uit te geven aan dode pixelgarantie helemaal omdat dat bij een 24" over het algemeen best prijzig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant

defiant

Moderator General Chat
Black-Hole schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 19:36:
Hoe zit het met dode (sub)pixels? Iemand die daar last van heeft gehad?
Ik heb hier het scherm na aankoop grondig getest, en ik heb (en nu nog steeds) een volledig werkende scherm zonder pixeldefecten.
Heb net zelf van LG hun policy gemaild gekregen en die gaan uit van maximaal 2 defecte pixels en 5 defecte subpixels. Heb eigenlijk niet veel zin om veel geld uit te geven aan dode pixelgarantie helemaal omdat dat bij een 24" over het algemeen best prijzig is.
M'n scherm was met pixelgarantie bij een webshop iets goedkoper dan bij bijv. de Mediamarkt, dus ik heb deze zonde maar begaan ook al ben ik een tegenstander van het pixelgarantie principe.

Je zou kunnen kijken of deze schermen bij bijv. de Mediamarkt (of andere winkel met een fatsoenlijke return policy) al enigszins betaalbaar zijn t.o.v. de webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kickje :9

Ik ben op zoek naar een 24" niet-TN scherm. Nu kwam ik deze tegen als zeer betaalbaar en over het algemeen goed beoordeeld op internet. Is dit nog steeds zo naar maatstaven van 2009 of zijn ze ondertussen zoveel verder dat je nu voor dit geld (330 euro :D ) al veel beter kunt kopen? Of is het nu nog steeds voor deze prijs het beste wat je kunt vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:21
Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 23:31:
Ik ben op zoek naar een 24" niet-TN scherm. Nu kwam ik deze tegen als zeer betaalbaar en over het algemeen goed beoordeeld op internet. Is dit nog steeds zo naar maatstaven van 2009 of zijn ze ondertussen zoveel verder dat je nu voor dit geld (330 euro :D ) al veel beter kunt kopen? Of is het nu nog steeds voor deze prijs het beste wat je kunt vinden?
Ik gebruik hem nog steeds met heel veel plezier voor alles, het blijft een prachtig scherm. Voor 330,- is het een koopje. Of andere niet TN schermen inmiddels veel beter zijn, geen idee.

edit:
Waar zie je dit scherm trouwens beschikbaar, en voor 330,-?

[ Voor 5% gewijzigd door DaCoTa op 11-02-2009 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaCoTa schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 09:30:
[...]

Ik gebruik hem nog steeds met heel veel plezier voor alles, het blijft een prachtig scherm. Voor 330,- is het een koopje. Of andere niet TN schermen inmiddels veel beter zijn, geen idee.

edit:
Waar zie je dit scherm trouwens beschikbaar, en voor 330,-?
:? :? Ik zal wel verkeerd gekeken hebben (ik denk bij de 246). Hij kost 486 euro, daarvoor ga ik em niet kopen. Dan koop ik wel een recent model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:53

ABD

Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 14:36:
[...]

:? :? Ik zal wel verkeerd gekeken hebben (ik denk bij de 246). Hij kost 486 euro, daarvoor ga ik em niet kopen. Dan koop ik wel een recent model.
Je had niet verkeerd gekeken, ik heb het ook zien staan, maar het scherm had niet in de pricewatch mogen staan, want het was niet nieuw(refurbished).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ABD schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 16:45:
[...]

Je had niet verkeerd gekeken, ik heb het ook zien staan, maar het scherm had niet in de pricewatch mogen staan, want het was niet nieuw(refurbished).
Dus toch, ik ging al aan mezelf twijfelen :D

Hij wordt nu toch wel meer aantrekkelijk aangezien ie niet wide gamut is en de rest van de 24" schermen wel zo lijkt het. En daar zit ik natuurlijk niet op te wachten, kleuren die het foppen in windows.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2009 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daikiri
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-01 11:15
Klopt het dat deze monitor dus nogsteeds z'n 500 euro kost? dat is wat ik her en der op internet kan vinden, behalve de pricewatch hier geeft een lager bedrag aan. En is maar bij een enkele winkel te verkrijgen in de pricewatch.

Dit vind ik vrij vreemd, omdat meestal toch wat goed is , en in trek, hier wel te vinden is.
Mis ik hier iets? of is hij wel ergens anders voor goedkoper te krijgen? Aangezuen het scherm toch al vrij oud is nu of is er een nieuw type van ? (build))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 07:24
Deze monitor wordt al een tijdje niet meer te maken en is ook al een tijdje niet meer te koop. De enigste link in de pricewatch verwijst ook naar een niet bestaand product bij de betreffende winkel.

Voor een vergelijkbaar scherm in deze prijsklasse zou je naar deze kunnen kijken [TFT] Philips 240PW9ES.
Pagina: 1 2 Laatste