[Vista] 'openen met' resetten naar beginwaarden*

Pagina: 1
Acties:
  • 246 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-12-2025

Ross

Live Life

Topicstarter
Zit bij mijn oom, waar alle documenten en programma's met azureus worden geopend. Hij heeft iets te vaak openen met gedaan en standaard programma gewijzigd. nu zijn alle icoontjes van azureus. Kan je dit ergens voor alles tegelijk terug zetten naar beginwaarden of zo?
Sterker nog zelfs de icoontje ga naar bureaublad is van azureus. Ik snap niet hoe die dit voor elkaar heeft gekregen???
bijvoorbeeld firefox heeft de teken van azureus (samen met alle andere programma's) 8)7
Als ik die nu openen met doe en ik kies voor standaard programma firefox en de optie dit bestand altijd met deze programma starten is aangevinkt dan gaat het wel goed, maar alle andere programma's worden ook een firefox bestand. Echt heel raar. Nog nooit meegemaakt zoiets.

[ Voor 49% gewijzigd door Ross op 14-11-2007 21:38 ]

ola

• Ross

Ross

Live Life

Topicstarter
niemand een idee?

ola

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 09:34

nIghtorius

Poef!

systeemherstel naar een datum toen deze ellende niet van toepassing was ?

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

• Ross

Ross

Live Life

Topicstarter
het is al helaas langer dan 2 maanden aan de gang. Dus steeds blijven aansukkelen. Zal toch wel ergens iets uit te zetten zijn?

ola

• Ross

Ross

Live Life

Topicstarter
Niemand nog tips?

ola

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:05

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Kijk eens hier: [XP] Alle type bestanden openen met hetzelfde programma, duidelijk hetzelfde geval. Je zult of het register in moeten, of bij mapopties elke extensie verwijderen en opnieuw toewijzen door de programma's (kan vaak ook vanuit programma zelf, maar office enzo kan dit weer niet). Herstellen van de oorspronkelijke applicatie kan ook helpen om de associatie te herstellen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1