XAMPP opgezet, nu nog Jinzora

Pagina: 1
Acties:

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:18
Hallo,

Ik heb via XAMPP (naar aanleiding van een post in een topic van mij ivm streaming server, te vinden op:http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1256411) een PHP, Apache, MySQL, enz geïnstalleerd.

Nu, php was nodig om Jinzora (een streaming media server) te installeren. Ik heb jinzora dan ook afgheaald, maar ik kan deze maar niet plaatsen in de juiste map. Ik heb wel al toegang tot mijn "site", mijn interface van XAMPP.

Waar moet ik de jinzora map (of de inhoud ervan?) plaatsen om ervoor te zorgen dat deze automatisch naar voor komt?

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:25
Heb je direct toegang tot je Apache (xamp) installatie? FTP? Het is alweer een poosje geleden dat je dit gepost hebt, maar meer info is nodig :)

Ik heb Jinzora sinds vandaag draaien en het is al die moeite zeker waard! Installatie zelf van Jinzora gaat vrij makkelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door ChuckyDevil op 21-11-2007 22:39 ]

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:18
ChuckyDevil schreef op woensdag 21 november 2007 @ 22:38:
Heb je direct toegang tot je Apache (xamp) installatie? FTP? Het is alweer een poosje geleden dat je dit gepost hebt, maar meer info is nodig :)

Ik heb Jinzora sinds vandaag draaien en het is al die moeite zeker waard! Installatie zelf van Jinzora gaat vrij makkelijk.
Hoe bedoel je? Ik kan die xampp oranje pagina bekijken, als je dat bedoeld. FTP ? Nog niet geprobeerd, hoe en op wat connect jij dan?

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:25
Heb je Xampp op Windows geïnstalleerd? Zo ja, dan vind je de volgende map:

\xampp\htdocs

In deze map plaats je de Jinzora map. Maar ik verwijs je even naar de Xampp pagina
waar je een hoop vragen als deze beantwoordt krijgt.

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-03 16:25

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ook op www.jinzora.com zal je wel genoeg vinden om zelf de meeste problemen op te lossen.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.