Dynamische schijf onleesbaar

Pagina: 1
Acties:

• hrichard
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-02 19:02
ik heb net een mooie nieuwe hdd aangeschaft, geinstalleerd etc. hij werkte prima, al heel wat bestanden naartoe gekopieerd. alleen op een gegeven moment zag ik hem niet meer bij 'deze computer' en in computerbeheer staat hij als 'onleesbaar'

hij deed het dus eerst gewoon, daarna opeens niet meer.

al enige research gedaan, maar nog geen oplossing gevonden, ook de hdd opnieuw monteren en installeren hielp niet.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 15:41

Sebazzz

3dp

Check eerst OM FAQ / Beleid even en dan vooral de FAQ (en misschien ook wel beleid...). Je was er dan achter gekomen dat je misschien even een Linux Live CD kon pakken en kijken of hij daarin wel herkent wordt, of de SMART status checken, en een bad sectors check runnen...
al enige research gedaan
Lekker duidelijk, wat voor research? Volgens mij heb je helemaal niks gedaan.

[ Voor 40% gewijzigd door Sebazzz op 14-11-2007 18:13 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• One_Gandalf
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 21:04
Misschien heb je iets aan dit topic : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1175309

Zie met name de laatste posts. Ik kan niet garanderen dat deze oplossing ook voor jou werkt.

[ Voor 31% gewijzigd door One_Gandalf op 15-11-2007 09:56 ]

• hrichard
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-02 19:02
One_Gandalf schreef op donderdag 15 november 2007 @ 09:54:
Misschien heb je iets aan dit topic : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1175309

Zie met name de laatste posts. Ik kan niet garanderen dat deze oplossing ook voor jou werkt.
geweldig! kijk daar heb je teminste nog eens wat aan ipv gelijk beginnen met volgens mij heb je niks gedaan etc.

was al van plan om alles maar met een recovery tooltje op externe schijf te zetten en dan het probleem verder oplossen, maar op deze manier hoefde dat niet eens!