hallo ik heb de FAQ ophang en start problemen doorgelezen maar ik kom er nog steeds niet uit
ik heb een Sweex 650 Watt voeding (staat tenminste op de verpakking
)
deze heeft het altijd perfect gedraait met amd 3800 +x2 4gb Ram en een x1900XT
daarna kreeg ik een 8800 GTS en daar draaide hij ook redelijk mee,
maar de laatste tijd crashte windows steeds vaker en vaker achtermekaar(64 bit xp) en ik heb Vista maar geinstalleerd op een andere sata schijf
sindsdien na hoogstens 3 minuten vastloper en na aantal seconden Poof en hij startte opnieuw op zonder beeld na de voeding uitzetten en weer aanzetten kon ik weer 3 minuten ertegen aan
nu heb ik vandaag een antec 380 watt geleend van een maat van mij ( hij zegt dat hij werkte )
maar nu gaat de CPU fan (Zalman waaier) heel eventjes aan en voor de rest gebeurt er niks
weet iemand wat dit betekent ?
mvg Merlijn
ik heb een Sweex 650 Watt voeding (staat tenminste op de verpakking
deze heeft het altijd perfect gedraait met amd 3800 +x2 4gb Ram en een x1900XT
daarna kreeg ik een 8800 GTS en daar draaide hij ook redelijk mee,
maar de laatste tijd crashte windows steeds vaker en vaker achtermekaar(64 bit xp) en ik heb Vista maar geinstalleerd op een andere sata schijf
sindsdien na hoogstens 3 minuten vastloper en na aantal seconden Poof en hij startte opnieuw op zonder beeld na de voeding uitzetten en weer aanzetten kon ik weer 3 minuten ertegen aan
nu heb ik vandaag een antec 380 watt geleend van een maat van mij ( hij zegt dat hij werkte )
maar nu gaat de CPU fan (Zalman waaier) heel eventjes aan en voor de rest gebeurt er niks
weet iemand wat dit betekent ?
mvg Merlijn