[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
ik heb een poosje Operation Flashpoint samengespeeld met iemand die zichzelf ook Dopje noemde, maar dat was niet jij.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:13:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nickname kalonline SoulBlighter_nl.
en mij normale nickname is dopje gebruikt ook niemand
Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi
verder nog nergens tegen gekomen
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
Toeval, een vriend van mij speelt ook onder de naam Cossack (of Don Cossack) in Call of Duty 2.User.tmp schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:35:
Bakfiets -> Trackmania
Puma -> America's Army
Cossack -> CoD2
Gerjan -> IL2
Computers are useless. They can only give you answers.
http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Trollbane&n=Solidseal
[ Voor 52% gewijzigd door Solid Seal op 14-11-2007 22:42 ]
Audi S3
Verwijderd
maar natuurlijkleonpwner1 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 22:10:
[...]
Dat kun je wel zeggenMag ik je aanraken?
ik heb mijn naam uit een oud msx spel, en 79 is het jaar waarin ik geboren ben, lekker simpel
Ik garandeer je dat die nog nergens wordt gebruikt.
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Verwijderd
dat is een bijzonder brute naam moet ik zeggen : D als leon het niet erg vindt dan wil ik emPaddixx schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:52:
Je mag een van mijn nicks wel gebruiken: KAASHAKXZOR. Ja, inclusief hoofdletters en 'KXZ'
Ik garandeer je dat die nog nergens wordt gebruikt.
oftewel, als je echt dacht dat dit een originele nickname was, roflmaopimp
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:54:
[...]
dat is een bijzonder brute naam moet ik zeggen : D als leon het niet erg vindt dan wil ik em
Ik vind het niet erg hoor... * Rhannie heet ook Leon
bij google vind ik alleen hits van mezelf. gebruikte eerst lange tijd Gamer maar dat is toch echt een afgezaagde nick.
Verwijderd
lol.Paddixx schreef op donderdag 15 november 2007 @ 00:10:
[...]
offtopic:
Ik vind het niet erg hoor... /me heet ook Leon
btw ook pre-300 zag je vaak leonidas als nick, maar leon alleen is ook al vet (zie ook: de film leon
Helaas zijn er wel mensen die mij beschuldigen van nicklamen, omdat zij *kennelijk* eerder WhiteDragon geregistreerd hadden of gebruikte....
Beetje jammer wel, EvilWhiteDragon is toch wel even anders dan WhiteDragon, en als we zulke gelijkenisen al niet meer kunnen hebben, dan zijn er helemaal geen unieke nicknames meer.
Als EvilWhiteDragon te lang is gebruik ik meestal EvilDragon, of als dat nog te lang is (XWIS) EvlDr4g0n
Lees ik nu pasBor de Wollef schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:51:
[...]
Volgens mij loopt die ook in GW en BF2 rond
* SinergyX dacht al 2x dat jij het was.

Stelletje neppers...
* SinergyX heeft deze naam ruim 4 jaar
edit: oh wacht, heb ik het verleden BF2 gespeeld, of was dat die BF1942.. weet het niet meer
Maar heb nog een heel scala aan standaard namen, worden bijna nooit gebruikt. Mijn recent aanwinst is Rince, bleek dat opeens een erg bekend persoon uit SWG ofzo te zijn, krijg in TR regelmatig franse PM's.
En natuurlijk mjin originele nick, KarreMania.
[ Voor 41% gewijzigd door SinergyX op 15-11-2007 11:24 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ikzelf ook niet orgineel, maarja ik klaag niet...
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Verwijderd
hoe lang geleden was dat zo'n beetje?FRidh schreef op woensdag 14 november 2007 @ 22:37:
[...]
ik heb een poosje Operation Flashpoint samengespeeld met iemand die zichzelf ook Dopje noemde, maar dat was niet jij.Toch?
want ik heb dat idd gespeeld onder die naam...
heb ik je toen te vaak over de kling gejaagd dat je dat nu nog steeds weet
Verwijderd
wel namen die er veel op lijken
Mijn oorspronkelijk tag =
/\/\@R©Ø€V!©}{
als deze naam te lang is is het:
/\/\@R©ØV
als de tekens niet gebruikt mogen worden is het
Marcoevich (zo speel ik ook op de xboxlive)
Heb wel commentaar gekregen op /\/\@R©ØV omdat ik het gejat zou hebben van DJ Marco V
daarnaast heb ik Marco V ook wel vaker gezien en zelfs een keer Marcovich (dus zonder e
☻/
/▌
/ \
Altijd leuk als mensen je ingame aanspreken met Teenadar of teanadar of iets dergelijks

Eigenlijk staat het voor "Rune R". En volgens symbols.com wordt de runeletter R gebruikt in een oude kalender voor de vrijdag. Laat mijn achternaam nou net Vrijdag zijn. Dus ik verander mijn nick niet.
[ Voor 53% gewijzigd door RunaR op 15-11-2007 14:58 ]
Verwijderd

ik vind het niet zo vreemd eerder realistish
En ziet gelijk dat veel andere mensen er ook achterkomen dat je je nick kan veranderen
Dr Evil Hell is ook niet zo uniek, een maat van gebruikt dat maar er zijn nog aardig wat die dat ook doen.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Dat kan ik niet zijnleonpwner1 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 22:40:
[...]
Toeval, een vriend van mij speelt ook onder de naam Cossack (of Don Cossack) in Call of Duty 2.
Btw. Ik ben geen Name-ripper, ik heb hem zelf verzonnen. Ben nogal een Rusland fan. (ik ben geen communist
Dit topic is gesloten.