Gamenaam-rippers

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.957 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 09:55

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Topicstarter
Het viel me net op dat er in 2 andere games m'n game-naam word gebruikt, blijkbaar zijn er 2 mensen die zelf niets orgineels kunnen bedenken. (of het is er eentje) Kwam er net achter door ff via google te kijken. Beetje jammer eingelijk. Gelukkig zijn het bijde van die RPG games waarin ik toch niet actief ben maar leuk is het niet natuurlijk aangezien ik m'n naam al sinds Quake3Arena gebruik, nu bijna 9 jaar dus.

Meer gamers die hier wel eens last van hebben???

edit >>

hahaha om ff verwarring te voorkomen (achteraf) ocdaan is enkel forum naam, ingame gebruik ik:

TERRORBONES

Das dus niet erg toevallig als deze naam al dikke 8 jaar enkel door mij word gebruikt, tenminste zover ik weet, via zoekmachines kwam ik tot sinds kort dus enkel mijn eigen dingetjes tegen....

[ Voor 25% gewijzigd door ocdaan op 14-11-2007 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Eh, wat dacht je van toevallig dezelfde naam? Een 6-10 letterig woord is niet zo uniek als je vingerafdruk ofzo. Behalve als je namen als xMuth4sNLx32 gaat gebruiken Nou ja, bijna dan :z ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Muthas op 14-11-2007 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-07 05:56

Knaak

It's me, Mario!

Nog nooit iemand gezien met mijn Nick: MOAW. Maar dingen zoals: Madness, Darkness, Sniperxxx, en andere namen komen echt tevaak voor.. (zelfs op het Steam platform zijn ze al 40x te vinden)

In het geval van jou denk ik dat het gewoon toeval is, dat kan altijd natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Misschien heeft iemand gewoon dezelfde inval als u? Zijn er genoeg die 'Snake' als nick hebben :+

Dusja :+ Zoek maar iets uniek :P

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-07 00:42

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:?

Je nickname die je instelt? Tsja de kans is erg groot dat hij gebruikt wordt als het een simpele is :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05:31

Sargan

Filmfreak...

Ik gebruik zelf de naam Sargan ("vroeger" altijd Smeagol_NL) en ja die is soms al in gebruik door andere, verander het dan meestal in sargan_NL ofzoiets.
Soms komen meerdere mensen op een naam die jij al gebruikt in andere games. Dat gebeurt nou eenmaal.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-07 17:35

Sebazzz

3dp

Sebazzz, wat normaal mijn nickname is (omdat ik Sebastiaan heet en mijn roepnaam Sebas is) wordt helaas ook zo vaak gebruikt. Zelfs hier op Tweakers.net :( wat hartstikke jammer is omdat het een inactief account is.

[ Voor 25% gewijzigd door Sebazzz op 14-11-2007 17:35 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Kies dan een naam als: Kleinrozepluisdiertje. Weinig kans dat die door iemand anders gebruik gaat worden. Het is nou eenmaal zo dat andere mensen een naam over nemen als ze die leuk vinden. Leuk is het niet maar je veranderd er niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Topicstarter
Ja ok, op forums ed boeit het me ook niet echt, maar voor games vind ik het toch wel leuk om een unieke naam te hebben......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
er is ook een band die dezelfde naam heeft als mijn nickname, en een website over adobe coldfusion met dezelfde naam, en ook nog een DJ met dezelfde naam.
en ook een gamer uit engeland heeft de xbox live naam defusion, waar ik dus maar een andere naam moest vinden.

en ik heb Defusion toch echt zelf "bedacht". maar vast een van bovengenoemden zal er eerder op zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedevil
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-06 00:31
ocdaan schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:29:
Het viel me net op dat er in 2 andere games m'n game-naam word gebruikt, blijkbaar zijn er 2 mensen die zelf niets orgineels kunnen bedenken. (of het is er eentje) Kwam er net achter door ff via google te kijken. Beetje jammer eingelijk. Gelukkig zijn het bijde van die RPG games waarin ik toch niet actief ben maar leuk is het niet natuurlijk aangezien ik m'n naam al sinds Quake3Arena gebruik, nu bijna 9 jaar dus.

Meer gamers die hier wel eens last van hebben???
weet niet wat orgineel is kan ook zijn dat zij hem al veer langer dan jou hadden.maar als iemand een nick leuk vind of inderdaad de zelfde nick bedenkt kan voorkomen heb ook verschillende nick's gehad en kwam ze later ook allemaal weer tegen.shithappens >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Mijn vorige nick (FireWurX) kwam je een paar jaar geleden alleen als mijn nick tegen. Google gaf 100% links naar mij en dingen die door mij gepost zijn e.d.
Uiteindelijk zakte het tot ongeveer 25% linkjes naar mij.
Nu heb ik m'n huidige nick (McKaamos) wat weer redelijk origineel is. Laatste pijling was 80% links naar mij.
Maja, tegenwoordig ben je sowieso niet origineel meer, wat voor nick je ook hebt.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Topicstarter
Persoonlijk zou ik wel een voorstander zijn van een centrale database waarbij alle uitgevers zich kunnen aansluiten om zo een permanente naam te kunnen hebben. Nu weet ik ook wel dat dit een beetje ver gezocht is, maar stel je eens voor, leuke website erbij, kan je op iemands naam zoeken, krijg je overzicht van alle games waarin die gebruiker actief is, links naar stats pagina's etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:33
Ik moet zeggen mijn nick is puur Nederlands (die ik dan altijd gebruik) maar die zie ik nergens voor komen. Maar dat komt waarschijnlijk omdat hij puur Nederlands nergens tegen.

Pepermuntje :))

[ Voor 15% gewijzigd door rafler op 14-11-2007 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Topicstarter
rafler schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:45:
Ik moet zeggen mijn nick is puur Nederlands (die ik dan altijd gebruik) maar die zie ik nergens voor komen. Maar dat komt waarschijnlijk omdat hij puur Nederlands nergens tegen.

Pepermuntje :))
hahaha dies wel grappig ja, af en toe kom ik namen tegen waarvan ik echt volledig van in een deuk lig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Heb deze nick toch ook al heel wat jaren (sinds het quake2 tijdperk) en dacht dat ik een originele naam had, tot ik ca 6 jaar geleden beschuldigd werd van "nicklamen" omdat ik iemand's nick zou gestolen hebben 8)7

Nazicht op google (best wel leuk, je eigen nick googlen :)) leert me dat de naam "Boeboe" ondertussen lang niet origineel meer is (vreemd genoeg).

Moraal van het verhaal: hoe uniek je ook denkt dat je nick is: je denkt toch echt niet dat iemand BEWUST je eigen nick gaat overnemen??

*edit* mijn beste "cloon" is trouwens Boeboe van het Vetkoekpaleis: een zuid-afrikaanse soapserie _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door boe2 op 14-11-2007 17:56 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Moraal van het verhaal: hoe uniek je ook denkt dat je nick is: je denkt toch echt niet dat iemand BEWUST je eigen nick gaat overnemen??
Die mensen zijn er heus wel hoor. Als ze zelf niets kunnen verzinnen nemen ze het wel van iemand anders over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Ik had tijdens mij UT tijdperk een originele nick bedacht, niemand had deze (google, clanbase), en was dus herkenbaar. Mede door de populariteit van de clan toen was ik al niet snel de enige met die nick.
Beetje triest maar ja ik gebruik nu een simpele nick zodat ik me daar iig niet druk over hoef te maken want die bestaat toch wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-07 16:35
Alsof niemand anders zo'n matige naam als terrorbones kan bedenken, heb je wel enige idee hoeveel mensen er online gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Topicstarter
SCIxX schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:05:
Alsof niemand anders zo'n matige naam als terrorbones kan bedenken, heb je wel enige idee hoeveel mensen er online gamen?
hahaha SCIxX, nou ja zal er maar niet op in gaan he ;) zekers met het verkeerde been uit bed gestapt vanmorgen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215024

PilatuS schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:36:
Kies dan een naam als: Kleinrozepluisdiertje.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

nickname kalonline SoulBlighter_nl.
en mij normale nickname is dopje gebruikt ook niemand :9

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 215024 op 14-11-2007 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
The Triad schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:33:
Sebazzz, wat normaal mijn nickname is (omdat ik Sebastiaan heet en mijn roepnaam Sebas is) wordt helaas ook zo vaak gebruikt. Zelfs hier op Tweakers.net :( wat hartstikke jammer is omdat het een inactief account is.
offtopic:
Als het een inactief account is kun je die nickname overnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:37

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Een maat van mij gebruikte de naam Ixion al een hele tijd, totdat er een Final Fantasy uit kwam waar ook een Ixion in zat. Opeens werd 'ie overal beschuldigd van het jatten van die naam, terwijl hij de naam had uit een boek over Griekse goden (Ixion was/is een Griekse halfgod). Achja...

Mijn naam is nog redelijk uniek. Ik heb 'm zelf bedacht, maar er is dus blijkbaar ook een Duitse DJ die al op hetzelfde idee was gekomen voordat ik dat deed. Zelfs met de 2 x'en. :P

ocdaan
Wen er maar aan, want hoe meer online gamers er zijn, hoe meer mensen dezelfde nick zullen gebruiken. En zo creatief is "terrorbones" nou eigenlijk ook weer niet. :P

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Terrorbones is nou niet zo uniek dat niemand anders het kan bedenken. Vlei je zelf niet te veel. Het is gewoon toeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik wou dat ik zo heette! :)

Dinictus is eigenlijk wel iets maar ik heb nog nooit iemand met die nick zien rondlopen.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Mijne is langezwieper :9 (heel vroeger gekozen omdat ik zelf altijd vrij lang was) nu vaak op een andere manier bekeken ;)

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-07 08:47

smallboy

N/A

Verander je nick gewoon in terreurbotten. Die is vast al origineler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Topicstarter
harlekein schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:26:
Terrorbones is nou niet zo uniek dat niemand anders het kan bedenken. Vlei je zelf niet te veel. Het is gewoon toeval.
Daar heb je wss wel gelijk in ;)

Maarjah, over je zelf denk je toch altijd de beste en uniekste te zijn he... hahahaa mens-eigen nietwaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjgoof
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-12-2021
tja dit is mijn nickname: Goof

google zegt het volgende:

a goof is a child molester in prison that likes young boys.they must be kept in protective custody. quite often murdered or beaten into comas.

to snuff a goof would be glory

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Die van mij ben ik ieg nog niet verder tegengekomen :)

Gewoon toeval joh, zou er niets achter zoeken. En so what als iemand dezelfde nick gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Topicstarter
smallboy schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:32:
Verander je nick gewoon in terreurbotten. Die is vast al origineler.
hahha ja idd, dan heb je enkel de nl-ers die het nog verzinnen.

Ik heb wel eens meegemaakt dat iemand voor de gelegenheid z'n naam had veranderd in terrorbonus, was wel grappig vond ik zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

ocdaan schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:37:
Ja ok, op forums ed boeit het me ook niet echt, maar voor games vind ik het toch wel leuk om een unieke naam te hebben......
Een unieke naam in een game kan alleen wanneer de game het registreren ervan toestaat. Buiten die game kan iedereen hem claimen. Daar doe je niets aan en persoonlijk zie ik het probleem er ook niet van in. Het is niet dat jouw gekozen nickname erg origineel of niet voor de hand liggend is.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-07 13:04
hmm lol google eens op me eigen name levortex... dan kom ik best veel cheatsites tegen :S terwijl ik daar dus eigenlijk wel tegen ben.. speel alleen guildwars eigenlijk cheaten is daar eigenlijk niet leuk.. online cheat ik nooit. alleen bij gta ofzo ff keer code als ik het spel zat ben.

voor de rest krijg ik weinig hits en ben ik het allemaal zelf :)

komt denk ik doordat Vortex wat wervelwind betekent nog wel gebruikt wordt maar de compleet nutteloze Le zorgt ervoor dat niemand die gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-07 16:43
NoepZor is wel redelijk uniek, maar dr loopt hier wel een n00bz0r rond. Die heeft zich wel na mij geregistreerd.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SinergyX blijft uniek :')

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 19:36
defusion schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:38:
er is ook een band die dezelfde naam heeft als mijn nickname, en een website over adobe coldfusion met dezelfde naam, en ook nog een DJ met dezelfde naam.
en ook een gamer uit engeland heeft de xbox live naam defusion, waar ik dus maar een andere naam moest vinden.

en ik heb Defusion toch echt zelf "bedacht". maar vast een van bovengenoemden zal er eerder op zijn gekomen.
http://www.answers.com/topic/fusion-defusion?cat=health

Het is gewoon een bestaand woord. Bv ook Bomb Defusion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Volgens mij loopt die ook in GW en BF2 rond :P

* Bor dacht al 2x dat jij het was.

[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 14-11-2007 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Alucardu wordt ook niet veel gebruikt (WoW/Pokerstars) :p.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

McKaamos schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:42:
Maja, tegenwoordig ben je sowieso niet origineel meer, wat voor nick je ook hebt.
Mijn nick is 100% uniek :P

Maar goed, online speel ik ook vaak zat met de naam 'General Failure' echt verre van origineel, maar gezien ik nogal suck in online games wel toepasselijk. Ik weet echter zeker dat er nog wel wat meer mensen met die naam spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Laatst online: 20:37

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Alucard heb ik daarintegen al wel tientallen keren gezien. :P

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03:37
Vroeger, wat heet had ik altijd TominoNL, maar dat NL is in bepaald games niet zo cool omdat ik me altijd erger aan nederlanders. Dus nu altijd Tomino

Leuk als mensen de klemtoon verkeerd leggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurentbas
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-06 23:03
Ik ken dit soort grappen inderdaad, ik was de eerste met de naam c0ldkiller. Binnen no time zag ik meer mensen met deze nickname rondlopen, er is geen enkele game meer waar ik deze nickname kan aanmaken.. vandaar dat ik bijvoorbeeld op xbox live een extra R toegevoegd heb. c0ldkilerr.. Lelijk hoor van al die mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 18:27
nog nooit problemen gehad met andere mensen die mijn nick delen O-)

:/ nu ik mijn nick google... wow... zijn WEL andere mensen die deze nick gebruiken 8)7

grappig, ik loop er al mee rond sinds dit milennium :D

[ Voor 52% gewijzigd door Eeruku op 14-11-2007 19:28 ]

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239391

Vuile dief! die gebruik ik al 8.1 jaar!:P

ja dat maak ik ook wel eens mee, maarja, je hebt geen patent op je nickname..
x{Pwnage}x
Lame =D
-]-[.( ).| )-Headshot in breezer tekens
LAMER =D
DJKiwi
LAMEST! =D

ik heb tot nu toe behalve Hydrox!de niet echt een goeie nickname kunnen bedenken dus ja, dat gebeurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Laatst online: 04-07 16:42
Toch is dit te voorkomen, door een volkomen nutteloze, of gewoon betekenisloze nickname te nemen. Neem een voorbeeld aan mij, mijn vader gebruikte altijd XPeter (ironisch: gebruikt hij al 10 jaar) dus dacht ik aan hugoy, niemand die ooit zo'n naam heeft, en toch is het persoonlijk. :P

Ook wel grappig: Komt nergens voor als nickname, maar er zijn wel mensen die hugoy van hun achternaam heten :+

[ Voor 16% gewijzigd door hugoy op 14-11-2007 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icyx
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

icyx

chown -R us ./base

Tsja, ik heb ook ooit in een dompzinnige bui deze nick (icyx dus) verzonnen. Als ik dan google kom ik ook een of andere omhooggevallen yup tegen, en blijkt dat het de naam van een of ander streaming protocol is (icyx://). Ach, ik kan er niet zo heel erg over inzitten.

When you think you’ve succeeded / but something’s missing / means you have been defeated / by greed, your weakness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:17

Ankh

|true

Ik gebruik als naam toch wel eentje die nooit tegenkom
Hark of Pantoffel

Vriend van mij heeft Riek of Slof

En als guildname (voor de laatste namen) hebben we the SuperSlippers 8) :+

Hoe we erop gekomen zijn? Ja uhh geen idee ;-)

Hark vindt ik wel kewl :P

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik zat eens in Tactical Ops als "Tosti Ham Kaas" te spelen. Nog geen 10 minuten later had de halve server een "Tosti" nicknaam. "Tosti Kaas Tomaat", "Tosti Kaas Ham" en ga zo maar door. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Laatst online: 05-07 11:02
offtopic:
Om nog ff op jouw opmerking over dat inactieve account terug te komen: Die kun je gewoon gaan innemen... Accounts die 18 maand op non actief staan kun je innemen...

Heb ik ook met mijn naam gedaan. Mijn naam was ook in gebruik. Heb toen jaren met mijn Nickname op Tweakers.net gezeten. Toen kwam ik er achter dat je Nicknames die meer dan 18 maand niet gebruikt worden kunt innemen... En zo gezegt zo gedaan. Daarom heet ik sinds enige tijd gewoon Werner :)

Ik zou even een topic openen over Nickchange in het Schop een Modje topic... Daarin even een link naar het profiel van de huidige Sebazzz plaatsen en de vraag of je die naam kunt innemen. Dan kun je na al die tijd toch gewoon Sebazzz zijn op Tweakers.net :D

[ Voor 10% gewijzigd door Saeverix op 14-11-2007 19:52 ]

Chookity-pok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-05 11:52

Moortn

Hallo

Heb bij google even "Moortn" geprobeerd, maar krijg vrijwel alleen dingen van mezelf te zien. Denk ook niet dat er veel mensen zo heetten, aangezien het mijn naam (maarten) op z'n gronings is.

En bij sommige MMORPG's gebruik ik een name generator (ja ook lekker orgineel), en maak dan een mix van 2 zodat ik ook een naam heb die niet veel anderen hebben.

[ Voor 37% gewijzigd door Moortn op 14-11-2007 19:44 ]

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:05

Zeror

Ik Henk 'm!

Gelukkig is mijn nick wel uniek. Ik nog niemand gezien die mijn nick gestolen heeft :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Moortn schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:42:
Heb bij google even "Moortn" geprobeerd, maar krijg vrijwel alleen dingen van mezelf te zien. Denk ook niet dat er veel mensen zo heetten, aangezien het mijn naam (maarten) op z'n gronings is.
Lol, volgens mij is dat bijna fonetisch Gronings :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:36

Rem

Ik moet hier gewoon even in posten.
Nog nóóit iemand gehad met dezelfde nickname als mij:

Remspoor 8)

Heb ik al sinds Counterstrike: source uitkwam. jaar of 5 - 6 dus.
de enige die die nickname ook bedacht was ... Moi!, en dus zat ik opgescheept met deze naam 'remsporus'. en erger me niet zo erg aan remsporus, dat ik maar besloten heb voortaan verder te gaan met de naam remsporus (Ook omdat een of andere stomme amerikaan zijn gamertag remspoor heeft genoemd,..hij weet niet eens wat het betekent waarschijnlijk O-) )

Edit: even voor de duidelijkheid:
ik bleek al een tweaker account aangemaakt te hebben onder 'remspoor' wat ik me niet kon herinneren, en die is gebanned voor dubbel account, toen besloot ik deze maar te houden.

[ Voor 16% gewijzigd door Rem op 14-11-2007 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 05-07 11:33
leonpwner1 ben ik ook nog nooit tegengekomen, blijkbaar toch creatiever dan ik dacht 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-07 16:35
Mijn nicks killa machine en widowmaker worden altijd afgepakt.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

remsporus schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:45:
Ik moet hier gewoon even in posten.
Nog nóóit iemand gehad met dezelfde nickname als mij:

Remspoor 8)
Lol, daar heb ik ook nog mee gespeeld jaren terug (toevallig ook in Tactical ops). Andere nick: "BroekVol".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Bor de Wollef schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:47:
[...]

Lol, daar heb ik ook nog mee gespeeld jaren terug (toevallig ook in Tactical ops). Andere nick: "BroekVol".
Ik heb wel eens tactical ops gespeeld, 2 of 3 dagen, maar ik weet niet of ik toen al remspoor heette.
iig geen broekvol O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-07 17:15

Infinchible

Woef!

Mijn nick heb ik ook nog nooit door iemand anders in gebruik gezien.
Het is een combinatie tussen mijn achternaam in engels en invincible. Ook helemaal zelf bedacht :9
Als ik zoek op google zie ik ook alleen maar hits van mezelf erop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Laatst online: 31-05 11:52

Moortn

Hallo

Bor de Wollef schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:43:
[...]

Lol, volgens mij is dat bijna fonetisch Gronings :)
Ja volgens mij is het eigenlijk Moarten (gebruik ik ook wel eens), maar ik ben nogal slecht in gronings. Ik gebruik de naam ook alleen omdat ik vaak zo word genoemd door mensen die de hele dag gronings praten.

EDIT: Ow moarten is toch minder orgineel, ik ben geen tractor fan (3e hit op google)

[ Voor 10% gewijzigd door Moortn op 14-11-2007 19:54 ]

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237666

lol, yeah ik ben wel eens een game naam ripper. had beetje beef met enkele personen via een of ander forum. toen de xbox live silver online ging heb ik met wat maten al hun namen geregistreerd, plus enkele variaties. dat zou ze leren, lol. maar je mag dit alleen met sulletjes doen, want aardige gamers hoor je te helpen ipv ze uit te lachen :)
ze hebben trouwens andere nicknames moeten kiezen :w d:)b

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 237666 op 14-11-2007 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Ik gebruik sinds begin dit jaar de nickname HaoWhye. Deze heb ik zelf bedacht door gewoon wat letters te typen zonder te kijken en daar heb ik uiteindelijk wat van gemaakt. Deze naam heb ik ook nog nooit eerder gezien en google vind ook erg weinig.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:16

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik ben wat dat betreft lekker orgineel en nog niemand gehad die mijn Touchdomex heeft gejat *O* Als Touchdomex niet past omdat er een limiet aan tekens inzit dan zet ik TouchDMX in zodat ik toch nog ergens naar bekend ben :7 (8> Ik wil ook niet dat iemand deze gebruikt. Heb al 4 a 5 jaar deze nick en vind hem wel prima :Y)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

mijn naam is al jaren Caesar, echter alleen niet op dit forum omdat deze al bezet is. Welgeteld 3 keer tegen gekomen in spellen, 2 x in CS:S en 1 keer in BF2 maar dan nets iets anders (kan niet hetzelfde zijn): toch apart om te zien, ik "schrok" even voordat ik realiseerde dat het gewoon toeval was dat iemand ook zo heet. Niet echt raar met die naam.

Ben er trots op en reageer er nu ook op alsof het me echte naam is.

Maar waar maak je je druk om: jij haalde je inspiritie ook ergens vandaan: film, boek, ervaring, woordspeling: niemand die jouw kwalijk neemt dat je die naam hebt gejat.

Overigens zie het als compliment, alles wat origineel en goed is wordt vanzelf gekopieerd. Of het is anders niet goed, of het is al gekopieerd ;).

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

idem met H!GHGuY (of HIGHGuY waar ! niet kan)

moet er recent ook als de kippen bij zijn om mijn naam te hebben.
Voor zover ik weet was ik ook de eerste (google en andere search engines hebben vroeger geen hits gevonden behalve die van mij).

Er maar mee leven zeker?

[ Voor 5% gewijzigd door H!GHGuY op 14-11-2007 20:00 ]

ASSUME makes an ASS out of U and ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84021

Ik heb ExtremeWarriorPenis

helemaal uniek en zonder rare tekens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Laatst online: 23:11
Heb al jaren als nickname "Deathismyname".
Ik was vroeger altijd de enige zover ik weet, maar een simpele search op Google brengt tegenwoordig veel hits op van andere mensen dan mij. :'(

Gelukkig ben ik met de afgekorte versie "deismyna" nog wel voorlopig de enige. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Laatst online: 29-03-2023
Ik gebruik al velen jaren de namen "Linkfan" en "RethXoth". Tot nu toe nog niemand gezien die RethXoth gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 03-07 15:45

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb een gouden oplossing. Gebruik (als je een eigen domeinnaam hebt) die url als nick. Heb je gelijk extra hits... En niemand is zo gek om die naam over te nemen. Wel beetje stoere .com url kiezen natuurlijk.

Uit spam-overwegingen zal ik mijn nick hier niet posten. ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
  • Laatst online: 22:33
ocdaan schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:44:
Persoonlijk zou ik wel een voorstander zijn van een centrale database waarbij alle uitgevers zich kunnen aansluiten om zo een permanente naam te kunnen hebben. Nu weet ik ook wel dat dit een beetje ver gezocht is, maar stel je eens voor, leuke website erbij, kan je op iemands naam zoeken, krijg je overzicht van alle games waarin die gebruiker actief is, links naar stats pagina's etc...
soort van geevolueerde xfire? :P
en nog nooit iemand gezien met nick FTI of F.T.I. :)

[ Voor 4% gewijzigd door FitTiv op 14-11-2007 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 03-07 15:45

spaceboy

Op grote hoogte

FitTiv schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:12:
[...]

soort van geevolueerde xfire? :P
En wie gaat 't betalen?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134818

In game kom ik nooit mijn nick tegen :P. Als ik google wel veel achternamen.... maarja... het klinkt aardig duits terwijl het toch een samentrekking is van mijn naam + man :P.
Ik had de gedachte: Sja... superman....spinneman.....Reinierman...Reinman :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
  • Laatst online: 22:33
de gamedev's, als zoiets groot wordt zullen er best wel mensen bereid zijn om te betalen denk ik..
Je kunt bijv een abbo afsluiten, zeg $20 per jaar voor statstracking voor die game en die game enz.

Waarschijnlijk wishfull thinking maar zou wel leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-07 16:22

DinX

Motormuis

PilatuS schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:36:
Kies dan een naam als: Kleinrozepluisdiertje. Weinig kans dat die door iemand anders gebruik gaat worden. Het is nou eenmaal zo dat andere mensen een naam over nemen als ze die leuk vinden. Leuk is het niet maar je veranderd er niets aan.
* DinX gebruikt Pink Fluffy Bunny in FPS games online :X :+

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

DinX schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:17:
[...]

* DinX gebruikt Pink Fluffy Bunny in FPS games online :X :+
ooit Cs:s gespeeld?
komt me erg bekend voor die naam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

rethxoth schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:09:
Ik gebruik al velen jaren de namen "Linkfan" en "RethXoth". Tot nu toe nog niemand gezien die RethXoth gebruikt :)
jouw naam doet me denken aan : Bosch RexRoth die simulatoren bouwen :D

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:32

SkyStreaker

Move on up!

Ja... Leuk is dat, oud-klasgenoot jatte die van mij: "fluidicality", eikel....

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 15:37
Zelfs op GoT is je naam hier niet veilig. Toen ik m'n nickname verzon en mij later aanmelde vond ik er nog niks mee op google en ook niet in de tweaker gallery. Als ik nu op m'n nick zoek staat er 2 die toch wel verdacht in de buurt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05:31

Sargan

Filmfreak...

Ik dacht origineel te zijn door Sargan te nemen, zelf bedacht als Lord of the rings fan:
Sar = Saruman en Gan = Gandalf...Sargan, goed tegen kwaad.
Tik ik het in bij google, zijn er zelfs bedrijven die zo heten...omg.
Hou hem lekker toch!

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-07 16:41
Ik ben WeeJeWel alleen nog maar tegen gekomen in een paul de leeuw songtekst :+

Homey — Critics are those without skills to create.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-07 16:22

DinX

Motormuis

remsporus schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:26:
[...]

ooit Cs:s gespeeld?
komt me erg bekend voor die naam!
offtopic:
Ja, op Fragmasters

:)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171278

Dan kun je een nickchange aanvragen en wordt die andere acount hernoemd naar 'Sebazzz-IA' ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Heb 1x mee gemaakt dat iemand op een CS:S server speelde met een naam die niet op die van mij leek. Vervolgens veranderd hij die naam naar iets met PilatuS er in en noemt mij een jatter van zijn nickname. Ik kan ook wel 100 namen hebben en zeiken als iemand iets heeft waar het op lijkt.

Wat een zeilig figuur was dat zeg. Beetje schelden en zeggen dat ik mijn naam moet veranderen.

Heb deze naam al een jaar of 10 en hou em ook zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Mythrill schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:36:
Zelfs op GoT is je naam hier niet veilig. Toen ik m'n nickname verzon en mij later aanmelde vond ik er nog niks mee op google en ook niet in de tweaker gallery. Als ik nu op m'n nick zoek staat er 2 die toch wel verdacht in de buurt komen.
maar wees nou eens reeel: zo origineel zijn jullie namen toch helemaal niet: zeker niet als het engelse woorden zijn zonder verbastering met steek worden als death, thrill, sun, seek, god etc.....als jij op die naam kunt komen kan 1 van de andere 6 miljard dat ook.

Beetje loos om iedereen maar ervan te bedenken dat ze de beste naam van de wereld gejat hebben. Sterker nog vele namen zijn zo enorm slecht dat het de lading niet dekt. K, mijn naam (caesar) is fantasieloos maar ik ga ook niet zeuren over dat andere mijn naam gepikt hebben.

Maar als iemand begint te zeuren over een gekopieerde naam :Sniperrocker, tja.....wat wil je nou?

Als je namen gaat jatten zoals:
Magic Carpet (wit vlak schip wat als een tapijt over het water scheert),
Tikititan (groot zeilschip met Titanium romp) etc

dan heb je reden tot klagen want de naam zegt iets over het object/hoe het oogt EN past dus niet bij andere artikelen. Meeste is allemaal maar redelijk fantasieloos en moet het vooral veel hebben van de betekenis van de woorden zelf ipv dat het woord een geheel is (zijn soms hele zinnen die je moet lezen).

Disclaimer: mijn naam is zeker niet origineel, maar ik zeur hier ook niet over. Daarbij als je zelf blij met de naam bent, good for you en zie het als compliment dat andere hem ook dragen.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Ik ga nu even opscheppen: Mijn nick is volkomen origineel en autentiek 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:58

Bosmonster

*zucht*

Dat was die van mij ook ooit (jaar of 7 geleden ofzo). Kom hem nu helaas vaker tegen. Maar nog steeds zelden gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deruxian schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:20:
Ik ga nu even opscheppen: Mijn nick is volkomen origineel en autentiek 8)
doet me denken aan duracell

Kut->( O_O' )<-stoner

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 239391 op 14-11-2007 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205192

Ik = Miepperd

Geen gek op de aarde te vinden die ook zo heet 8)7 Pure orginaliteit en creativiteit.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 205192 op 14-11-2007 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 19:44

User

S3

Laat ik op google maar niet gaan zoeken naar 'Bakfiets' :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

okeej das een leuke ingame name.. User.tmp XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 19:44

User

S3

Bakfiets -> Trackmania
Puma -> America's Army
Cossack -> CoD2
Gerjan -> IL2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:16
Als je nou jezelf gewoon roze ridder noemt dan weet je zeker dat je veilig bent voor nickjatters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:46

Snippertje

Light up your life

Ik gebruik snippertje, maar die zal vast ook niet meer orgineel zijn xD

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatshark
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-07 18:14

fatshark

fat to da bone

en..... player O-)
of...... john doe O-)
once a fatshark always a fatshark helaas heden ten dagen ook al geripped....

fat to da bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-07 17:30
* Rexcore heeft ooit nog een boos mailtje gehad van een koreaan ofzo die me uitvloekte omdat ik Rexcore had gebruikt in battlefield 2. >:)

voor de rest nog wel eens rexc0re enzo tegengekomen of reXc0re maar meer ook niet. gebruik deze nick zo rond de 7-9 jaar? geen idee meer eigenlijk

[ Voor 33% gewijzigd door Rexcore op 14-11-2007 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Gebruik deze nick nu een jaar of 7, jammergenoeg is ie een paar jaar geleden op Gamespy weggekaapt door een betalende member :(

In den beginne was ie volgens mij uniek, het zal er om spannen met ene madmarky die ik tegen ben gekomen op ebay (dat account is 6 jaar en 8 maanden oud)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237666

opsom topic: ik heet altijd neo matrix, the one, one, neo of goku of naruto of v for vendetta echt koel zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 05-07 11:33
Anoniem: 237666 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 22:08:
ik heet altijd neo matrix, the one, one, neo of goku of naruto of v for vendetta echt koel zeg!
Dat kun je wel zeggen :o Mag ik je aanraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
Ik heb gewoon altijd en overal MexxT.
Nog nooit iemand gezien die hem gegapt heeft (ff afkloppen _O- )

Als ik op google zoek zie ik bij mexxt dat het over Mexx kleding gaat. Somige mensen maken er mexxt van.. de rest is gewoon van mij :P

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Laatst online: 05-07 13:04
Bor de Wollef schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:51:
[...]

Volgens mij loopt die ook in GW en BF2 rond :P

* LeVortex dacht al 2x dat jij het was.
uhm dat lijkt me sterk want guildwars usernames moeten 2 woorden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
offtopic:
Je kan een nickchange aanvragen..
FAQ - nickchange

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.