Toon posts:

Anivirus scanner

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb 2 virus scanners
1 McAfee Enterprise v8.5 incl spyware module
2 Symantec Antivirus v 10.

Welke is het beste??

En ik had symantec server geinstalleert dus dan moet je steeds w8woord invoeren.
dus ik wil over naar client dus ik verwijder het via software maak kreeg een probleem zowals:
als ik 1x op een map aan klikt en druk bijv op delete knop dan opent gelijk symantec installler.

Hoe kan dat en hoe krijg ik dat weg??

Mvg

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:19

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zie hier eens: [Virusscanners] Discussietopic deel 3

Wij kunnen niet bepalen welke "de beste"is van de opties die jij opnoemt. Dit omdat "de beste" voor een ieder anders kan / zal zijn. Je geeft erg weinig informatie over wat je nu precies zoekt in een scanner.

Met betrekking tot Symantec server: Ik neem aan dat op een serverpakket gewoon support word geleverd. Waarom neem je geen contact op met Symantec zelf?

[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 14-11-2007 15:45 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-07 14:59

Sebazzz

3dp

Draai je twee virusscanners naast elkaar? Dat is het slechtste wat je kan doen, als iets conflicten kan geven... Je rijdt toch ook niet in twee auto's tegelijkertijd? Je maakt toch ook geen twee proefwerken tegelijkertijd?

@hieronder: Niet meer. Symantec's programma's worden met de versie logger en logger. Niet normaal.

[ Voor 18% gewijzigd door Sebazzz op 14-11-2007 15:59 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek eentjte die minimaal processen//ram gebruikt dus zuinig zegmaar
en goed en sterk is, dus dia alle virussen vind.
en bij zit er bij symantec corperation ofzow ook firewall + spyware enzow??

en wat wordt er bedoelt met logger en logger??
en met ftw??

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Lecson, ik heb toch echt het idee dat je niet helemaal begrijpt hoe het werkt op dit forum. Kijk eens in Beveiliging & Virussen en je vindt meerdere topics die de vragen beschrijven waar jij in geïnteresseerde bent. Ik stel dan ook voor dat je jezelf eens goed gaat inlezen alvorens je topics opent waar je met minimale inzet van jezelf allang een antwoord op had kunnen vinden :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Mijn excuses een het hele forum, ik ben nieuw het is een groot forum:P
Pagina: 1