nVidia 9800: onduidelijkheid alom

Pagina: 1
Acties:
  • 766 views sinds 30-01-2008

• donotwant
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-07 23:44
Er zijn zoveel geruchten rondom de 9800GTX en GTS dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Het meest geloofwaardig vind ik http://www.xbitlabs.com/discussion/3953.html, hier wordt verteld dat ik deze kaarten in november nog kan verwachten.
Andere fora vertellen een heel ander verhaal, variërend van "de kaart komt pas begin 2008" tot "misschien zelfs nog samen met Crysis".

Nou vroeg ik me af of iemand hier iets meer van weet, of de specs op xbitlabs kloppen (want nvidia geeft nooit prerelease info?), en hoe het zit met de release datum.

Mijn excuses als dit de zoveelste thread is met deze vraag, wellicht wordt zagen over release dates helemaal niet op prijs gesteld op dit forum, niet geschoten toch altijd mis :).
Ik ben reeds door de algemene nvidia topics heen geweest, heb een forum search gedaan hier, heb een paar uur zitten googlen en een aantal leveranciers gebeld, maar allemaal zonder vast antwoord.

Alvast bedankt voor de reactie! _/-\o_

ps. mn eerste thread op dit forum, dus graag corrigeren als ik iets fout doe O-)

edit: crysis komt morgen dus dat is zeer onwaarschijnlijk 8)7

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Mijn excuses als dit de zoveelste thread is met deze vraag, wellicht wordt zagen over release dates helemaal niet op prijs gesteld op dit forum, niet geschoten toch altijd mis :)
Niet zelf gezocht is altijd mis :/

[Algemeen] nVidia Nieuws & Discussie Topic - Deel 24

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.