Crysis level Ascension

Pagina: 1
Acties:
  • 332 views sinds 30-01-2008

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:13

H.Boss

Hugo Boss

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik word bij het level Ascension bij Crysis, steeds naar beneden gezogen door die tornado. Dan kan ik mij ook niet meer bewegen. Dat is dan als ik die 2 andere vliegtuigen moet volgen, dan moet ik die 2 aliens neerschieten. Nadat ik dat heb gedaan ..vlieg ik verder..maar word ik naar beneden gezogen. Heeft iemand hier een oplossing voor ??

Bij voorbaat dank!!

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:13

H.Boss

Hugo Boss

Topicstarter
niemand????

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 00:28

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

niet kicken binnen 24 uur. Je vraag is neit zo enorm belangrijk, al gekeken op google naar guides en tutorials?

T60P Widescreen

Verwijderd

Al gekeken in het algemene Crysis topic? |:(

Daar trouwens wel de spoiler-tags gebruiken ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 21:32 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik denk dat mensen niet reageren omdat je zo overdreven schreeuwerig doet ;) Eerst door overdreven veel leestekens te gebruiken en nu door al na anderhalf uur ongeduldig je topic te schoppen ipv. netjes 24 uur te wachten, zoals iedereen doet ;)

Daarbij is er in Spielerij - Games & Discussies dat voor dit soort vraagjes beter werkt; [PC] Crysis & Sandbox 2 deel #5!
Ik stel voor dat je je vraag daar even herhaalt, misschien werkt dat beter. Doe het dan inderdaad wel even waar nodig tussen spoiler tags, voor de mensen die minder ver zijn. Zie de Overzicht van UBB-codes voor hoe.

En schop dus ajb je vraag een volgende keer niet omhoog binnen 24 uur, heb even wat meer geduld: zeker als het over een spelletje gaat. Dan haal ik pro forma nog even een half dozijn vraagtekens uit de topictitel voor ik het topic sluit :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.