Ik heb laatst de voeding van mijn systeem veranderd en sindsdien kan ik games niet meer draaien zoals ik het eerst wel kon.
Zo kan ik bij de demo van UT3 nu niet meer 2560x1600 trekken, terwijl ik dat met exact hetzelfde systeem (alleen andere voeding) dat wel kon. Hij laggt nogal, zelfs in het menu al.
Het systeem is op de voeding na axact hetzelfde gebleven. Ik heb de voeding omgewisselt en dat was het, niks veranderd in bios, ook geen nieuwe OS install. Is dit wel nodig misschien?
Het huidige systeem:
- Intel Q6600
- MSI P6N Diamond
- 4x 1GB PC5300 Crucial Ballistix
- eVGA 8800GTX
- Raptor 74GB
- 7x 250/500GB div.
- Antec Truepower Quattro 850
- Dell 3007wfp-HC
- Windows Vista Ultimate x64
De voeding die ik hiervoor in mn systeem had was de Zalman 600W-heatpipe.
De PSU upgrade had ik gedaan omdat ik plannen had om mn systeem verder up te graden.
Op lagere resolutie's werkt het spel wel, alleen vind ik dat toch jammer omdat ik weet dat mn systeem het wel aan zou moeten kunnen. Het is trouwens niet alleen bij UT3, ook GoW & Crysis werken niet naar behoren. Echter weet ik van de laatste 2 spellen niet of ze dat anders wel deden.
Misschien iemand die mij kan helpen?
Zo kan ik bij de demo van UT3 nu niet meer 2560x1600 trekken, terwijl ik dat met exact hetzelfde systeem (alleen andere voeding) dat wel kon. Hij laggt nogal, zelfs in het menu al.
Het systeem is op de voeding na axact hetzelfde gebleven. Ik heb de voeding omgewisselt en dat was het, niks veranderd in bios, ook geen nieuwe OS install. Is dit wel nodig misschien?
Het huidige systeem:
- Intel Q6600
- MSI P6N Diamond
- 4x 1GB PC5300 Crucial Ballistix
- eVGA 8800GTX
- Raptor 74GB
- 7x 250/500GB div.
- Antec Truepower Quattro 850
- Dell 3007wfp-HC
- Windows Vista Ultimate x64
De voeding die ik hiervoor in mn systeem had was de Zalman 600W-heatpipe.
De PSU upgrade had ik gedaan omdat ik plannen had om mn systeem verder up te graden.
Op lagere resolutie's werkt het spel wel, alleen vind ik dat toch jammer omdat ik weet dat mn systeem het wel aan zou moeten kunnen. Het is trouwens niet alleen bij UT3, ook GoW & Crysis werken niet naar behoren. Echter weet ik van de laatste 2 spellen niet of ze dat anders wel deden.
Misschien iemand die mij kan helpen?