[Multi] Football Manager 2008 - Deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 12:49
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:20:
Heb mijn verdediging wel naar voren gestuurd, omdat de tegenstander wel heel makkelijk tot aan "de 16" kon komen. Zal ook eens kijken naar de pressing en de conditie, nog nooit op gelet eigenlijk.
Ik gok dat hier je probleem zit; er is nu veel ruimte achter de verdediging en dat wil je absoluut niet. Je kunt mijn inziens beter de verdediging ver naar achter laten spelen. Irl gebeurd dat ook bij verdedigende teams. Het wordt dan zo druk rond je 16 dat er geen normale aanval meer mogelijk is.
Nu maar hopen dat ik ik binnenkort weer een keer voor sta in een wedstrijd. Van de 7 wedstrijden heb ik er nu 5 gelijk en 2 verloren en die twee bijna-winstpartijen waren echt een unicum. Heb in 7 wedstrijden pas 5 keer weten te scoren, daar zit ook wel een probleem. Mijn spitsen krijgen wel wat kansen, maar zijn niet zo koel in het afmaken...
Als je spitsen niet scoren heb je idd een probleem, vaak komt dit vanzelf. Wat ik vaak aangeef is voor de wedstrijd vertrouwen geven aan oudere spitsen. Bij de wat jongere spitsen geef ik aan dat er geen druk is.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:13
Masch schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:07:
[...]

Als je spitsen niet scoren heb je idd een probleem, vaak komt dit vanzelf. Wat ik vaak aangeef is voor de wedstrijd vertrouwen geven aan oudere spitsen. Bij de wat jongere spitsen geef ik aan dat er geen druk is.
Dat is iets wat bij mijn Weston-super-Mare team enorm goed werkte. Niet wedstrijd in wedstrijd uit gebruiken, maar af en toe even laten weten van er is geen druk zorgde wel voor meer goals!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

Ik laat meestal de assistent het doen, ik vind de teamtalk maar irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Ik kan mijn database nergens instellen? Kan iemand mij even helpen, bij 2007 lukte het makkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Nilsinho schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:49:
Ik laat meestal de assistent het doen, ik vind de teamtalk maar irritant.
Ik klik meestal op Ask assistant, maar als hij iets zegt wat me niet bevalt dan doe ik het zelf... Meestal doe ik een paar individuele teamtalks zelf.. Overall heeft ie het meestal wel bij het juiste eind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y45/crazymonster/poule.jpg

Heeeeel netjes :P

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:28

Vos

AFCA

Nilsinho schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:23:
Ik kan mijn database nergens instellen? Kan iemand mij even helpen, bij 2007 lukte het makkelijk...
Hoe bedoel je je DB instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou had je inderdaad niet de moeilijkste poule, maar alsnog is het heel netjes. Mag ik vragen tegen wie je die tegendoelpunten hebt gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

@Vos: Ik heb een eigen ploegje gemaakt met mijn vrienden erin, die ik i.p.v een ander ploegje erin heb gezet.
I.t.t. 2007 geeft 2008 geen schermpje waarin ik DB kan kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de teamtalk nu zo belangrijk geworden? In fm2007 maakte het geen drol uit wat ik tegen ze zei, want als ik dan keek naar het effect dan viel er niks te zegge over de reactie of ze luisterden niet... vanavond jullie tips maar eens in de praktijk gooien. Wel balen dat mijn vriendin vanavond jarig is (...) weer geen tijd om te spelen, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nilsinho schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:45:
@Vos: Ik heb een eigen ploegje gemaakt met mijn vrienden erin, die ik i.p.v een ander ploegje erin heb gezet.
I.t.t. 2007 geeft 2008 geen schermpje waarin ik DB kan kiezen
Kijk even naar de vorige pagina of de pagina daarvoor, daar vroeg iemand ook over de database en hoe je die moet laden, antwoord staat daar achter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Jo, bedankt, hij werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spirry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-04-2017
Wil je weten wanneer je nou precies een 7 sterren training krijgt?

Duelkracht
Conditie 18

Fitheid
Conditie 18

Doelman
Trainen doelmannen 18

Tactiek
Tactiek 18

Balaanname
Techniek 20 en mentaal 10
Techniek 19 en mentaal 14
Techniek 18 en mentaal 18

Verdedigen
Verdedigen 20 en tactiek 10
Verdedigen 19 en tactiek 14
Verdedigen 18 en tactiek 18

Aanvallen
Aanvallen 20 en tactiek 10
Aanvallen 19 en tactiek 14
Aanvallen 18 en tactiek 18

Afwerken
Techniek 20 en aanvallen 10
Techniek 19 en aanvallen 14
Techniek 18 en aanvallen 18

Vrije trappen
Techniek 20 en mentaal + aanvallen = 30
Techniek 19 en mentaal + aanvallen = 33
Techniek 18 en mentaal + aanvallen = 37
Techniek 17 en mentaal + aanvallen = 39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op alles 20 hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Als je alles op 20 hebt hoef je geen rekening te houden met de andere atributen. Als je 19 hebt dan komt er een andere atribute om de hoek kijken die ook nog op een bepaalde hoogte moet zijn zoals hierboven aangegeven/berekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Pfff, ontslagen bij Lok lepizig vanwege tegenvallende resultaten.
Ben nog geen dag werkeloos geweest, zit nu bij San Sebastian de los Reyes in de Spaanse huppeldepup divisie, de laagste iig. Nog 8 wedstrijden te spelen en we staan 15 punten boven de degradatiezone :)

edit:
Post 11.000 :o

[ Voor 4% gewijzigd door King Nothing op 26-11-2007 22:51 ]

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:11:
Nou had je inderdaad niet de moeilijkste poule, maar alsnog is het heel netjes. Mag ik vragen tegen wie je die tegendoelpunten hebt gehad?
Shalke een keer 5-0
Anderlecht een keer 4-0 geloof k
Allemaal hoge overwinningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dat beantwoord natuurlijk nog steeds niet de vraag wie er dan tegen gescoord heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:30:
Maar dat beantwoord natuurlijk nog steeds niet de vraag wie er dan tegen gescoord heeft ;)
Dat is niet helemaal waar, Anderlecht en Shalke in ieder geval in 1 van de twee wedstrijden niet.

Als je daar een kleine kansberekening op los laat (even om de boel te nuanceren: Wiskunde A nooit gehad en Wiskunde B op het eindlijstje een 4). betekent dat dat er nog maar 4 wedstrijden over blijven waarin 2 doelpunten zijn gevallen. Dus de kans dat Shalke of Anderlecht dat is geweest is een stuk kleiner dan dat Ajax die doelpunten heeft gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Oo! Oo! Dat doe ik met wiskunde profiel werkstuk!! :P
maar deze is wat simpeler

Ajax heeft ruig genomen een kans van 1/2 om het te zijn, Schalke en Anderlecht nemen allen 1/4e in beslag.

Verwijderd

Weet iemand een goed training programa voor middenvelders ze zakken maar steeds meer 8)7
Alleen voor de middenvelders zeg maar die op de middenlijn spelen dus RM-CM-ML.

Verwijderd

Waarom accepteren die stomme voorzitters toch altijd een hoog bod, heb je nog een transferbudget over van 80 miljoen, gaan ze weer mijn linksback verkopen... Hebben ze enig idee hoe moeilijk het is een goede linksback te vinden? (Wss niet, zo goed is de AI niet :p) en dan ook nog aan Chelsea, naja de zoektocht is weer gestart, ik ga maar is proberen wat meer Engelse spelers in mijn Arsenal te krijgen. Ik heb er op dit moment wel 2 :D

• Nilsinho

Nilsinho

Heb ik in FM 2007 ook gehad, ik had net een sterspeler in drie seizoenen "gemaakt", Chelsea komt met een bod van 12 miljoen en weg is hij. Een transferperiode verder en hij kon voor 40 mil de deur uit, want zijn eerste wedstrijden waren becijferd met een 9-9-7-8 in wedstijden tegen Liverpool, Everton, Wigan en Arsenal.

Verwijderd

heeft iemand wel eens een TIEN gekregen voor een van z'n spelers? Hoogste is 9 somehow so far.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:34:
heeft iemand wel eens een TIEN gekregen voor een van z'n spelers? Hoogste is 9 somehow so far.
Ja

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-09 11:30
is toch niet zo moeilijk? oefenwedstrijd je spits er 4 in laten trappen :D

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Nilsinho

Nilsinho

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:34:
Net nog, mijn spits ramde er drie in.

• Nilsinho

Nilsinho

Heb trouwens in drie wedstrijden vier penalties tegen gehad :-( zo aggresief speel ik niet eens, gewoon op normal!

• Vos

Vos

AFCA

Je krijgt wel minder vaak een 10 dan in 2007. Vaak als een speler 3x of meer scoort ja, of icm assists...dan is een 10 wel mogelijk.

Verwijderd

Doelpunt maken is trouwens standaard een 8, ook als je met 4-1 naar huis wordt gestuurd...

• Nilsinho

Nilsinho

@Djeeper: Nee hoor, ik had vandaag een speler die inclusief doelpunt een 6 haalde (eindstand 4-3)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:17:
Doelpunt maken is trouwens standaard een 8, ook als je met 4-1 naar huis wordt gestuurd...
Nee hoor, ik heb diverse keren spelers gehad die gescoord hebben en niet meer dan een 6 of een 7 scoorden.

Overigens ben ik zojuist na een lange gedowngen FM-loze periode (door werk en studie met name) weer opnieuw begonnen. Na installatie van 8.01 kon ik mijn saved game niet meer laden (zie ergens hierboven), dus ben ik vers opnieuw begonnen.

Ik wist niet welke club ik wilde nemen, dus ben ik maar unemployed gestart. Al vrij snel, na flink wat solliciaties kreeg ik bericht dat ik bij SV Wacker Burghausen in de Duitse Regionalliga Süd terecht kon.

Ploeg is vorig jaar gedegradeerd uit de 2. Bundesliga, en we zijn favoriet om de 1e plek te halen. Doelstelling van de board is om binnen 4 jaar een veilige positie binnen de 2. Bundesliga te hebben. Als je bedenkt dat volgend jaar (2008) er een 3. Bundesliga bijkomt zal dat lastig worden. Betekent twee promoties in 4 jaar, plus consolidatie na de tweede promotie....

Financien zijn OK, team is erg sterk voor deze competitie. We gaan ons best doen...

[ Voor 60% gewijzigd door wildhagen op 29-11-2007 18:30 ]

Virussen? Scan ze hier!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

dit spel is gewoon niet goed voor mijn hart, elke keer weer word ik zwaar pissig :(

Afbeeldingslocatie: http://i8.tinypic.com/8fng5fs.jpg

en ik ben dus fc koln

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-09 19:33
Wow, dat is niet zo fijn!
grrr

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 00:25
Ach ja. Toni en Klose zijn zwaar overrated in FM08. Gelukkig wordt het na 3 jaar al snel minder.

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een probleem: na 2/3 seizoenen spelen (maakt niet uit met wie/wat/waar), gaat mijn assistent total verkeerde tactics gebruiken als ik op holiday ga (met Use current match tactics + Use current team selection when possible aan).
Bijvoorbeeld hij zet mijn aanvaller als keeper, en keeper als rechtsback, en zulke dingen.

Ik ben in bezit van een legale kopie fm2008, maar speel liever met een nocd. Ik vroeg me af of dit zo een anti crack bug is, of iets wat alleen bij mij gebeurt?

(assistant manager trouwens al 10x gewisseld, en het hielp niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraelyn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-08-2024
wildhagen schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:40:
[...]
Ploeg is vorig jaar gedegradeerd uit de 2. Bundesliga, en we zijn favoriet om de 1e plek te halen. Doelstelling van de board is om binnen 4 jaar een veilige positie binnen de 2. Bundesliga te hebben. Als je bedenkt dat volgend jaar (2008) er een 3. Bundesliga bijkomt zal dat lastig worden. Betekent twee promoties in 4 jaar, plus consolidatie na de tweede promotie....
Niet helemaal. Als je als eerste eindigt promoveer je naar de 2. liga. De nr's 1 van Regionalliga Nord en Sud gaan daar naar toe en de beste nr. 2 denk ik (ik speel als Emden en de nr.2 van Nord zit nu ook in 2. liga in het 2e seizoen). Veel van de teams uit de regionalliga komen in de 3. Liga terecht.

Interessant is overigens Kiel dat in het begin niet is ingedeeld, maar wel een hoge rep heeft. In ieder geval een hogere reputatie dan Emden... Sowieso zitten er in de Duitse liga's een behoorlijk aantal goede spelers en dat maakt het leuk om daar ook in de lagere divisies te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:30:
Heb zo 1.2.3 geen idee.
Als je me uitlegd waar ik dat kan zien dan vertel ik je dat.
Ben nieuw met FM dus moet nog dingen uitzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daywalk3r schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:53:
[...]

Heb zo 1.2.3 geen idee.
Als je me uitlegd waar ik dat kan zien dan vertel ik je dat.
Ben nieuw met FM dus moet nog dingen uitzoeken
Onder fixtures bij je team-overzicht kan je alle gespeelde wedstrijden terugzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 11:20

el-jorge

turn around and feel the vibe

Net in mijn 3e seizoen bij Aston Villa voor het eerst het kampioenschap gepakt. In de laatste competitiewedstrijd stelde ik ee complete team van reserves en talenten op, de wedstrijd ging verloren met 8-3, lekker realistisch 8)7
Daarna ook de FA cup gepakt, en ik had de Carling-Cup finale al verloren.
En nu nog de CL-finale. Ook die ging gewonnen, Valencia aardig weggespeeld. De weg erna toe was uiterst moeizaam, ik was easy eerste in de poule, in de 1/8 finale Stade de Rennes, de uitwedstrijd ging dus verloren met 2-1, een moeizame 2-0 zorgde ervoor dat ik toch door kon. Daarna Real Madrid, thuis won ik met 1-0. Uit stond ik na de 1e helft 2-0 achter, na flink pissig te zijn geworden verloor ik de wedstrijd met 3-2 (88e minuut mijn 2e goal _/-\o_ ). Daarna de halve finale tegen ManU. Thuis easy gewonnen met 2-0 (dat had wel 5-0 mogen zijn) Uit werd het nog spannend, wederom verloren, weer met 2-1 :(
Toen de finale, die ging redelijk gemakkelijk tegen Valencia, met uiteindelijk een 2-0 overwinning.

Ik heb voor volgend seizoen een blik gratis spelers aangetrokken, allemaal leeftijd tussen de 17 en 22 jaar, en vooral voor de reserves bedoeld (mensenhandel :o :+ ).
Ik weet og niet wat ik zal doen, een andere club zoeken, of een paar topspelers proberen aan te trekken en het nog een keer proberen om de treble te winnen.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrr...

Heeft hij niet al genoeg?

Afbeeldingslocatie: http://www.imagehosting.com/out.php/t1422090_dembele.jpg

:)

Dan maar weer zoeken naar een nieuw talent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Het was die 5000 euro hé, die gaf de doorslag ;)

Vaag bedrag. Zeker wat clausules ofzo erbij opgenomen?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Ik heb in het FM 2007-topic weleens wat updates gepost van mijn avonturen bij Northwich Victoria. Ben FM2008 maar eens op een andere manier begonnen, in Zuid-Amerika. Ik heb even de MLS geprobeerd, maar die league is in mijn ogen onspeelbaar door een paar bugs (om de 2 dagen trade-proposals voor elke keer dezelfde die je niet automatisch kan rejecten gaat vervelen).

Ben daarom maar als unemployed manager begonnen in zuid-amerika (alle zuid-amerikaans league's & Mexico). Na wat sollicitatie's kreeg ik een mooi aanbod van ADAP Galo uit de 3e divisie en dat heb ik maar geaccepteerd.

ADAP Galo Maringa FC Seizoen 2007

Doelstellingen van de club:
Serie C:
-Long Term - Be Competitive in the Serie C
-Current - Be Competitive in the Serie C
Campeonato Paranaense:
- Be Competitive in the Paranaense

Competitie / Bekers

ADAP mocht niet meedoen aan het bekertoernooi.

Het staatskampioenschap van Paranaense loopt van januari tot en met begin mei en bestaat uit 4 fasen. Er doen in totaal 16 teams mee die 1x tegen elkaar spelen in de 1e ronde. De beste acht teams gaan door naar ronde 2. Deze acht overgebleven teams worden in twee groepen van 4 verdeeld. De beste twee teams uit elke groep gaan door naar de knock-out fase met uit- en thuiswedstrijden. De winnaar is voor een jaar staatskampioen.

Qua sterkte is ADAP het 4e team van de staat Paranaense. Parana en Atletico Paranaense spelen allebei in de Serie A en Coritiba komt uit in de Serie B, alle andere teams spelen in de Serie C of lager. Het wordt eigenlijk pas spannend in de halve finale's en heb daarin Parana verslagen na 2 spannende wedstrijden. In de finale was Atletico Paranaense te sterk. Ik heb me overigens wel geplaatst voor het bekertoernooi van 2008 (heb geen idee wat de eisen zijn).

Resultaten:
Afbeeldingslocatie: http://xs121.xs.to/xs121/07485/Paranaense2007.jpg.xs.jpg
Topscorer van het Campeonato Marcelo Peabiru met 20 goals:
Afbeeldingslocatie: http://xs321.xs.to/xs321/07485/Peabiru07.jpg.xs.jpg

De Serie C loopt van eind juni t/m eind november als je alle 4 de stages overleefd. Helaas raakten mijn beide startende spitsen geblesseerd in de aanloop naar de competitie en ik heb daardoor flink moeten schuiven voorin en ADAP startte moeizaam. Heb de 1e ronde wel met moeite overleefd. De terugkeer van mijn beste spelers zorgde ervoor dat de 2e ronde een makkie was. Ronde drie was wat lastiger maar ook daar kwamen we doorheen. In de laatste fase strijden 8 teams om 4 promotie-plekken naar de Serie B.

Eindstand Serie C:
Afbeeldingslocatie: http://xs321.xs.to/xs321/07485/SerieC2007.jpg.xs.jpg
Volgend jaar Serie B voor ADAP.

Selectie
Afbeeldingslocatie: http://xs321.xs.to/xs321/07485/ADAP2007.jpg.xs.jpg
Opmerking: De beste spelers van ADAP zitten allemaal in de reserve's omdat de meesten van hen voor langere tijd zijn uitgeleend aan teams uit hogere divisie's. De spelers zonder wedstrijden zijn de 1e huurlingen die zijn teruggekeerd en dat worden waarschijnlijk volgend seizoen basisspelers.

Beste spelers:
Everton
Afbeeldingslocatie: http://xs121.xs.to/xs121/07485/Everton07.jpg.xs.jpg
Tot eind 2008 uitgeleend aan Gremio

Angelo
Afbeeldingslocatie: http://xs121.xs.to/xs121/07485/Angelo07.jpg.xs.jpg
Keert eind december terug.

Het is overigens niet allemaal positief. Financieel loopt het niet echt lekker. ADAP heeft nogal veel spelers en ik betaal moment 15k per week aan salarissen (budget is 16k). Heb zelf uitgerekend dat het break-even punt rond de 7,5k per week ligt en dan is dit het logische gevolgd. De scherpe daling zijn bonussen.

Afbeeldingslocatie: http://xs121.xs.to/xs121/07485/finance.jpg.xs.jpg

Spelers halen zit er niet in, ik hoop eigenlijk dat ik nog een stuk of 10 spelers kan dumpen. Heb al 20 spelers gratis laten vertrekken naar andere teams zodat de salarislast wat lager uitvalt maar het helpt niet echt. De doelstellingen voor dit seizoen heb ik gehaald, de doelstelling voor 2008 zie ik vanzelf wel verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
@Hierboven:
Wat een league. Klinkt wel vrij grappig maar snap nog niks van de manier waarop de bekers/compt. zijn georganiseerd.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Pire: Welke skin gebruik je, ziet er mooi uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Ik heb de patch pas sinds vandaag geinstalleerd... werk werk werk was de reden dat het niet eerder kon.

Nu is er goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws: Na de patch werkt mijn savegame ineens weer :D !! Hij gooit em er niet meer uit!

Het slechte nieuws. Zoals na iedere patch is mijn taktiek ineens waardeloos, ik verlies 4x op rij zonder ook maar 1x te scoren en ben 4 blessures rijker. In iedere wedstrijd 1.

Maar over het algemeen moet ik maar positief zijn dat ik weer door kan met mijn savegame ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 22:01:
Het was die 5000 euro hé, die gaf de doorslag ;)

Vaag bedrag. Zeker wat clausules ofzo erbij opgenomen?
Na gewoon 10 miljoen contant ze boden eerst 7.5 met wat clausules, maar die rejecte ik en vroeg 10 en die boden ze dan ook. + 5000 euro (coachbijdrage? :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Postius schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 04:07:
@Hierboven:
Wat een league. Klinkt wel vrij grappig maar snap nog niks van de manier waarop de bekers/compt. zijn georganiseerd.
Braziliaanse competitie is makkelijk hoor:
Statechamps, not important. Warning: win them and you enter the Brazilian Cup. So, don't win them if you hate cup. Downside, only 1st place gets you prizemoney

Third Division:
128 teams, 16 groups of 8 teams, play eachother twice, top 2 go into second round, bottom 2 go down.
Second round: , 32 teams, KO round, winners into third round.
Third round, 16 teams, KO round, winners into Final Stage.
Final Stage: 8 teams, league, play eachother twice, top 4 go into Second Division.
Ja, Engels. Vertalen heb ik even geen zin in. 't Is wel mijn eigen tekst die ik een tijd geleden op SI forum heb gepost.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Hmm, is dit ook een record? Een concurrend team van me:

Afbeeldingslocatie: http://xs122.xs.to/xs122/07486/uh1.jpg

Twee managers ontslaan binnen een paar maanden tijd. En de tweede pas na 3 wedstrijden gespeeld te hebben (winterstop van medio december tot 1 maart)........

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

XD zo slecht zijn de resultaten ook nog niet eens.

Phoew, ik own de conference noord...net met 8-0 van barrow gewonnen ^ ^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Statechamps, not important. Warning: win them and you enter the Brazilian Cup. So, don't win them if you hate cup. Downside, only 1st place gets you prizemoney

Third Division:
128 teams, 16 groups of 8 teams, play eachother twice, top 2 go into second round, bottom 2 go down.
Second round: , 32 teams, KO round, winners into third round.
Third round, 16 teams, KO round, winners into Final Stage.
Final Stage: 8 teams, league, play eachother twice, top 4 go into Second Division.
Geen idee hoe die Cups werken. Ik ben 2e geworden en mag ook meedoen aan de Cup. Ik denk dat het aantal cup-plaatsen verchilt per state-championship.

Third Division:
Second round: 8 groups of 4 teams, play eachother twice, top 2 go into third round.
Third round: 4 groups of 4 teams, play eachother twice, top 2 goes to final stage,
Nilsinho schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 10:28:
Pire: Welke skin gebruik je, ziet er mooi uit
Skin is gewoon Steklo Vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De postbode is langsgeweest en ik ben FM'08 nu aan het installeren. Ben benieuwd.

Wordt wel een leuk rijtje mappen zo op m'n laptop:
Afbeeldingslocatie: http://img147.imagevenue.com/loc1135/th_16168_mappen_122_1135lo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je laatst ze er gewoon opstaan voor het geval dat je een vlaag van nostalgie krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik weet niet. Vind het toch ergens zonde om weg te gooien...

Ohja, wat wil dat team_holland.edt zeggen? Als je die aan of uit vinkt?

Ondertussen even ed 100MB patch downloaden. Heb de realnamefix al geïnstalleerd. Maar die kan ik natuurlijk weer opnieuw doen na de patch...

Gaan ze de veranderingen in de CL per 09/10 nog doorvoeren in FM?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2007 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Denk dat de CL verandering pas in FM09 verwerkt zal worden, 't is imo een iets te grote verandering om het even aan te passen in een patch.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 09:02
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:51:
Ohja, wat wil dat team_holland.edt zeggen? Als je die aan of uit vinkt?
Geen idee, had het ook gezien en geopend met kladblok, maar het enige wat je dan te zien krijgt is een lijstje met spelers van het Nederlands Elftal.

Gaat op het moment wel aardig met Swansea, balans is in ieder geval positief met 10 miljoen op de bank. In Arsenal heb ik een mooi parent-team gevonden en het bestuur verwacht dat ik me handhaaf in de Championship. Op het moment sta ik na 9 wedstrijden 14de, met 3 winstpartijen, 3 gelijke spelen en 3 verloren partijen. 1 wedstrijd was ik iets te ambitieus ingegaan. Sheff Utd uit, ze stonden onder me en ik probeerde het gewoon op de aanvallende manier, tja, met 3-0 naar huis gestuurd. Ach, het was een wijze les in ieder geval :)

Hoop in de winter nog een extra spits erbij te halen. Mijn scouts zijn in ieder geval druk bezig Europa door te scouten, dus ik wacht rustig af :)

Wel al een 17 jarig keeperstalent van Slavia Praag vastgelegd voor €100.000 en nog flink wat andere spelers waaronder Johan Micoud (transfervrij, 35 jaar) en Samuele Dalla Bona (ook transfervrij, 27 jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Krijg net dit bericht:

The board has injected 80k to help with the club's running costs.

Dat helpt als je 1.4miljoen in de schuld staat en per maand 200k verlies draait 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
PirE schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 17:35:
Krijg net dit bericht:

The board has injected 80k to help with the club's running costs.

Dat helpt als je 1.4miljoen in de schuld staat en per maand 200k verlies draait 8)7
Wie het kleine niet eert... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:57
Nilsinho schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:36:
XD zo slecht zijn de resultaten ook nog niet eens.

Phoew, ik own de conference noord...net met 8-0 van barrow gewonnen ^ ^
Met welk team speel je? Zit zelf in de Blue Square Northern met Ilkeston.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toen had ik in 2007 ineens 4 Wonderkids op m'n middenveld staan xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Paul Hewson schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 18:43:
[...]

Met welk team speel je? Zit zelf in de Blue Square Northern met Ilkeston.
Ilkeston? Die kom ik nergens tegen in mijn eerste seizoen :P Ik speel eigenlijk twee spellen tegelijk. Ik speel met AFC Telford in de ene, waar ik ineens die 8-0 haalde (3-0-3-1-3), en met een zelfgemaakt team in de andere (Schoffel en Doelpunt, gebaseerd op een vriendenteam, we tackelen heel veel ;)), waar ik constant die resultaten haal. 6-0, 7-0, 8-0, komt heel veel voor. Ik geloof dat ik hem beter in de league 1 ofzo had kunnen dumpen. Waar ik het meest zin in heb, speel ik :)

[ Voor 5% gewijzigd door Nilsinho op 01-12-2007 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Nilsinho schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 21:18:
[...]

Ilkeston? Die kom ik nergens tegen in mijn eerste seizoen :P Ik speel eigenlijk twee spellen tegelijk. Ik speel met AFC Telford in de ene, waar ik ineens die 8-0 haalde (3-0-3-1-3), en met een zelfgemaakt team in de andere (Schoffel en Doelpunt, gebaseerd op een vriendenteam, we tackelen heel veel ;)), waar ik constant die resultaten haal. 6-0, 7-0, 8-0, komt heel veel voor. Ik geloof dat ik hem beter in de league 1 ofzo had kunnen dumpen. Waar ik het meest zin in heb, speel ik :)
Klopt, ik doe mee aan de Dafuge challenge dus ik manage een club die pas na het 1e seizoen is gepromoveerd naar de Blue Square Northern of Southern. Wel erg aanvallende opstelling, kom ik aan met me 5-3-2 (3-2-3-0-2) counter attack long ball :o Maar wel met wingbacks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

@Paul hewson: Jah, het gros van de wedstrijden wordt dan ook 3-3 enzo :). Ook al eens kansloos met 0-5 verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

En daar gaat Cambridge de boot in met mn S&D game (zie 3 posts hierboven), 4-0 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Weet iemand hoeveel milj een nieuw stadion kost? Bij heerenveen is al 2 keer stadion uitbereiding afgekeurd door de gemeente(om de 1 of andere reden heb ik nog nooit een club gehad waar er gewoon uitgebreid kon worden, in geen enkele FM editie volgens mij ben ik vervloekt).

Maar ik sta iets van 20miljoen in de plus. En het stijgt alleen maar ieder jaar met ong 5/10milj(hangt er een beetje vanaf). Maar hoelang nog moet de nummer 2 van de eredivisie(3 seizoenen achter elkaar 2de ajax natuurlijk eerste) in een stadion van net 26000 man zitten.

Btw iemand meer domme records? Ik had een nieuw toeschouwers record voor de thuis wedstrijd tegen chelsea(kwart finale UEFA....3-0 gewonnen...uit 4-0 verloren vanzelfsprekend). Mijn oude toeschouwer record was 25998 mijn nieuwe was....25999! Ik ga voor de 26000!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Ik ben ook wel op zoek naar prijzen van stadionuitbreiding.
En jeugd- en trainingscomplex en zo.

Heeft iemand dat zo snel bij de hand?
Ik ga iig vanavond wel ff google afstruinen.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TH0R schreef op maandag 03 december 2007 @ 17:09:
Ik ben ook wel op zoek naar prijzen van stadionuitbreiding.
En jeugd- en trainingscomplex en zo.

Heeft iemand dat zo snel bij de hand?
Ik ga iig vanavond wel ff google afstruinen.
Ik heb geen idee hoeveel het in 2008 zit met stadionuitbreidingen , maar ik heb in mijn oude game in fm 2007 bij liverpool op een gegeven moment wel een nieuw stadion gekregen. Was een stadion met 60.000 plaatsen en kostte volgens mij rond de 200 miljoen. Geen idee hoeveel een stadion met ongeveer 40.000 (wat ik inschat voor heerenveen) zou moeten kosten, maar in elk geval veel meer dan 20 miljoen.
Ik heb wel trainingsfaciliteiten en jeugdcomplex geupgrade in 2008 met arsenal (stadionuitbreiding vindt het bestuur niet nodig, terwijl het altijd vol zit en ik al 3 jaar kampioen ben achter elkaar, en hard op weg naar nummertje 4, maar dit terzijde) geloof dat dat rond de 2-3 miljoen kostte voor training, en iets van 3-4 miljoen voor het jeugdcomplex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 09:02
FM Genie Scout heeft een tijd geleden de eerste beta gereleased. Deze bevat echter nog wel flink wat bugs. Meer informatie is hier te lezen. De huidige bug-lijst staat hier.

[ Voor 18% gewijzigd door JanW op 03-12-2007 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 20-09 12:49
Op aanvraag (beetje laat, weinig gespeeld laatste tijd), hier een screen van mijn zoon:

Let op zijn goals in vriendschappelijke wedstrijden (in het jeugd en B-elftal). In het eerste wil hij (nog) niet doorbreken.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m.a.schipper/Schipper%20klein.jpg

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Postius schreef op maandag 03 december 2007 @ 16:20:
Weet iemand hoeveel milj een nieuw stadion kost? Bij heerenveen is al 2 keer stadion uitbereiding afgekeurd door de gemeente(om de 1 of andere reden heb ik nog nooit een club gehad waar er gewoon uitgebreid kon worden, in geen enkele FM editie volgens mij ben ik vervloekt).

Maar ik sta iets van 20miljoen in de plus. En het stijgt alleen maar ieder jaar met ong 5/10milj(hangt er een beetje vanaf). Maar hoelang nog moet de nummer 2 van de eredivisie(3 seizoenen achter elkaar 2de ajax natuurlijk eerste) in een stadion van net 26000 man zitten.

Btw iemand meer domme records? Ik had een nieuw toeschouwers record voor de thuis wedstrijd tegen chelsea(kwart finale UEFA....3-0 gewonnen...uit 4-0 verloren vanzelfsprekend). Mijn oude toeschouwer record was 25998 mijn nieuwe was....25999! Ik ga voor de 26000!
Een stadion kan worden afgekeurd door de gemeente ja, das gewoon pech hebben en blijven proberen. Er zijn echt wel zat clubs waar het wel kan.

En 20M is niet echt veel ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Vos schreef op maandag 03 december 2007 @ 21:14:
[...]

Een stadion kan worden afgekeurd door de gemeente ja, das gewoon pech hebben en blijven proberen. Er zijn echt wel zat clubs waar het wel kan.

En 20M is niet echt veel ofzo...
Dat 20 milj niet veel is weet ik en dat is ook de reden waarom ik met Heerenveen speel. Het verschil tussen de top clubs en Subtop is in NL nogal groot in FM.
Maar dat ik per seizoen een beter elftal krijg en 5 tot 10 milj winst draai vind ik wel vrij nice :-). Dat zijn alleen al stabiele inkomens. Mijn 2 commerciele satteliet clubs beginnen nu ook eindelijk te lopen!
Jeugd complex kost iets van 2milj volgens mij. Heb hem net uitgebreid maar het is niet echt ergens te zien of wel?

[ Voor 10% gewijzigd door Postius op 03-12-2007 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Volgens mij bij club information, een van de boardroom pagina's.

Is er trouwens iemand geweest die zijn basis training en minimal youth facilities ooit heeft geupgrade?
Hoeveel heeft dat gekost, hoeveel geld had je toen, hoe hoog speelde je toen?

Want ik ben natuurlijk bezig om vanuit de Conference North omhoog te komen.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
heeft iemand nog een tip voor een goede verdediger voor psv van rond de 5 miljoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
TH0R schreef op maandag 03 december 2007 @ 23:20:
Volgens mij bij club information, een van de boardroom pagina's.

Is er trouwens iemand geweest die zijn basis training en minimal youth facilities ooit heeft geupgrade?
Hoeveel heeft dat gekost, hoeveel geld had je toen, hoe hoog speelde je toen?

Want ik ben natuurlijk bezig om vanuit de Conference North omhoog te komen.
Geef me ff een paar maanden en ik kan het je vertellen :P Ben zelf ook bezig in de onderste regionen in Engeland.

[ Voor 5% gewijzigd door Paul Hewson op 04-12-2007 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rpol schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 00:05:
heeft iemand nog een tip voor een goede verdediger voor psv van rond de 5 miljoen?
spoiler:
David. Komt van Palmeiras
Erg goed vind ik zelf. Heb ik gekocht met mijn Ajax game, en deed het erg goed.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2007 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rpol schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 00:05:
`
spoiler:
filipenko, breno, sidnei, eduardo?

Ik heb ze allemaal :P

Oh ja en koop
spoiler:
Moutinho
. Hij zal uitgroeien tot je nieuwe aanvoerder en beste speler.

Ook
spoiler:
Palacio
die bijna 1 op 1 zal lopen :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2007 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo gisteren gespeeld tot aan de eerste knockout ronde in de CL. Ga vanavond even Real Madrid uitschakelen en dan in een streep door naar de finale :P

Sta met Ajax 3 punten achter op PSV mede omdat ik net de onderlinge wedstrijd met 1-0 heb verloren in Eindhoven en de wedstrijd daarvoor met 3-2 verloren in Arnhem. Mijn spelers hebben zich vast gespaard voor de grote onmoeting met Sneijder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens of de satellietclub 'bug' opgelost kan worden? Het is opzich niet echt een bug maar de PSV board kiest voor satelliet clubs alleen maar 3de regioliga duitse clubs of clubs die in de belgische houthakkers divisie zitten e.d. Heeft dus totaal geen nut. Ik wil een club als Eindhoven oid.

PSV heeft in 't begin ook een connectie met JVC... Dat is in 't echt toch ook niet zo? En de naam van de voorzitter klopt ook nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 18:36
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:48:
Weet iemand trouwens of de satellietclub 'bug' opgelost kan worden? Het is opzich niet echt een bug maar de PSV board kiest voor satelliet clubs alleen maar 3de regioliga duitse clubs of clubs die in de belgische houthakkers divisie zitten e.d. Heeft dus totaal geen nut. Ik wil een club als Eindhoven oid.

PSV heeft in 't begin ook een connectie met JVC... Dat is in 't echt toch ook niet zo? En de naam van de voorzitter klopt ook nooit.
ik denk het wel.
Ik zit bij Roda en heb net als satelliet club VFB Stuttgart gekregen die in duitsland in de 2e divisie spelen.
Slechts 70k per jaar aan kosten en in ruil hebben ze TOP trainings faciliteiten nadeel aan hun is dat de selectie best aardig is dus ik moet oppassen dat de spelers die ik erheen stuur niet o slecht zijnd at ze geen speel minuten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:52:
[...]

ik denk het wel.
Ik zit bij Roda en heb net als satelliet club VFB Stuttgart gekregen die in duitsland in de 2e divisie spelen.
Slechts 70k per jaar aan kosten en in ruil hebben ze TOP trainings faciliteiten nadeel aan hun is dat de selectie best aardig is dus ik moet oppassen dat de spelers die ik erheen stuur niet o slecht zijnd at ze geen speel minuten krijgen.
Geen speelminuten doet niets af van het feit dat ze niet kunnen meeprofiteren van de topTRAININGS faciliteiten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:55:
[...]

Geen speelminuten doet niets af van het feit dat ze niet kunnen meeprofiteren van de topTRAININGS faciliteiten... :)
Nee maar spelers willen toch altijd 'op uitleenbasis om ervaring op te doen in het eerste elftal' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:48:

Dit heeft tijd nodig. Na 2/3 jaar kun je zelf kiezen wat voor soort satellietclub je wil, dan krijg je ook betere clubs aangewezen. En je kan dan ook de grotere clubs voor commerciele doeleinden kiezen. Met Ajax had ik o.a. een topclub uit de USA en China en bijv. Brondby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Bij mijn ajaxboard heb ik ook net de vraag neergelegd voor een nieuwe satelietclub met commerciele doeleinden..

Nadeel is helaas dat het waarschijnlijk niet heel veel op gaat leveren, want ik ben 3de geworden in de CL poule en na winst op Betis nu in de 2de knockout ronde tegen Dinamo Kiev. Te doen dus! Misschien dat de Uefa Cup ook voor wat meer commerciele inkomsten kan zorgen vanuit China en mijn nieuwe link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:04:
[...]

Dit heeft tijd nodig. Na 2/3 jaar kun je zelf kiezen wat voor soort satellietclub je wil, dan krijg je ook betere clubs aangewezen. En je kan dan ook de grotere clubs voor commerciele doeleinden kiezen. Met Ajax had ik o.a. een topclub uit de USA en China en bijv. Brondby.
Oh dat wist ik niet eens. Had al een spel 4 jaar gespeeld maar had dat nog niet gezien. Nu in m'n tweede jaar dus even afwachten. Dank voor 't melden.

Wel lastig trouwens want nu wil ik m'n spelers juist goed stallen. De gemiddelde leeftijd van m'n team is 21 :D (maar wel overtuigend kampioen :) )

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2007 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Heb denk ik een bug gevonden.

Friendly game tussen Holland en Brazilie uitverkocht stadion van iets meer dan 51.000 toeschouwers.
Vielme op dat het aantal bezoekers op dat van de Arena leek wat raar was want de Arena word niet meer gebruikt in mijn game. Dus ik checkte en ja hoor het Nederlands elftal speelt hun thuis wedstrijden in de Arena.

Of is dit een oude bug?

Boeit natuurlijk niet echt hoeveel bezoekers het nationale team heeft want je verdient er toch nix aan maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

@Deadsy: Pas het aan in de FMM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Lukt niet :/ het laat me het stadion niet veranderen.
Het grootste stadion in nederland is dat van Ajax in mijn game 82.000 zit plaatsen.

Dacht net effe het record voor meeste doelpunten in 1 wedstrijd te pakken.
5e wedstrijd groepsfase van de champions league mijn Roda tegen Partizan Belgrado.
8-0 na de 1e helft dit terwijl Partizan extreem verdedigend speelde.

In de 2e helft schieten ze er maar 2 in :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Deadsy schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:57:
[...]

Lukt niet :/ het laat me het stadion niet veranderen.
Het grootste stadion in nederland is dat van Ajax in mijn game 82.000 zit plaatsen.

Dacht net effe het record voor meeste doelpunten in 1 wedstrijd te pakken.
5e wedstrijd groepsfase van de champions league mijn Roda tegen Partizan Belgrado.
8-0 na de 1e helft dit terwijl Partizan extreem verdedigend speelde.

In de 2e helft schieten ze er maar 2 in :(.
Hoe komt met Ajax aan een nieuw stadion dan? Welk jaar zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Vos schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 18:09:
[...]

Hoe komt met Ajax aan een nieuw stadion dan? Welk jaar zit je?
zit in 2022.
2 maanden nadat ik werd ontslagen bij Ajax (in 2014) omdat ik te veel zeurde voor een nieuw stadion kondigde het bestuur van Ajax de bouw van een nieuw stadion aan.

Dacht dat het toen in de 60.000 zitplaatsen had zal we al paar keeur uitgebouwd zijn.
Lening voor stadion is zon 223mln.

het enige jammere van dit is dat als Ajax het stadion had gekregen toen ik er nog werkzaam was het zeker weten mijn naam had gekregen. Nu heet het gewoon Ajax station.

[ Voor 14% gewijzigd door Deadsy op 04-12-2007 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 18:16:
[...]

zit in 2022.
2 maanden nadat ik werd ontslagen bij Ajax (in 2014) omdat ik te veel zeurde voor een nieuw stadion kondigde het bestuur van Ajax de bouw van een nieuw stadion aan.

Dacht dat het toen in de 60.000 zitplaatsen had zal we al paar keeur uitgebouwd zijn.
Lening voor stadion is zon 223mln.

het enige jammere van dit is dat als Ajax het stadion had gekregen toen ik er nog werkzaam was het zeker weten mijn naam had gekregen. Nu heet het gewoon Ajax station.
Dat vindt ik altijd zo krom in de FM games, ookal heb je een balans van 200 miljoen, een stadion wat altijd vol zit, en een enorme reputatie bij een club, als je een ultimatum stelt over een nieuw stadion, ontslaan ze je gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Zien jullie wel eens films, die een beetje op championship manager lijken?

Deze, is wel aardig :) A shot at glory
Een van de user comments, is dat de matches als een filmische versie van Championship Manager worden getoond, best grappig. 2e divisie team in Schotland, heeft een goede cup-run en zo.

Ik zag deze film toevallig 's ochtends op tv, terwijl ik nooit tv kijk.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

TH0R schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 20:24:
Zien jullie wel eens films, die een beetje op championship manager lijken?

Deze, is wel aardig :) A shot at glory
Een van de user comments, is dat de matches als een filmische versie van Championship Manager worden getoond, best grappig. 2e divisie team in Schotland, heeft een goede cup-run en zo.

Ik zag deze film toevallig 's ochtends op tv, terwijl ik nooit tv kijk.
Die ga ik eens kijken, dankje. Krijgt nog een redelijk cijfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze laten de nieuwe aangetrokken speler in ieder geval spelen door iemand die weet wat voetballen is

Ally McCoist _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:30

Ottooo

Vuurvlieg

Grappige films is dat inderdaad, een tijd terug alweer dat ik die heb gezien op Film1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ottooo schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 23:37:
Grappige films is dat inderdaad, een tijd terug alweer dat ik die heb gezien op Film1
:o wou precies hetzelfde zeggen.
Heb hem geloof ik vorig jaar op Film1 gezien de film was verrasend goed.

Goed verhaal en goed acteer werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

O die film! Heb ik eens langs zien komen op Net 5 ofzo midden in de nacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Voor de liefhebbers de Genie FM Scout beta is uit.
http://www.fmscout.com/page.php?al=fm_genie_scout_2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Niet online
al mijn spelers waren op vakantie... :X

http://img132.imageshack.us/img132/7934/kanslooshk9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson