Asus P5B SE usb probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Dag,

Na grondig doorspitten van het internet en natuurlijk dit forum ben ik ten einde raad. Het probleem is namelijk: Geen enkele USB poort op de P5B SE doet het. Ik heb geprobeerd drivers van de Asus site, van de cd-rom, bios update & gekeken of ze wel enabled waren in bios, Intel INF update, maar niets wil helpen. Bij configuratiescherm -> hardware -> krijg ik het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y259/Goesiman/usb.jpg
Waarna Code 39 volgt.

Heeft íemand een idee wat ik hiermee aan moet?
Bij voorbaat dank.

[CiP] Le Régional Built To Last.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-05 14:26

Sebazzz

3dp

Je gebruikt USB toetsenbord/muis? Werkt dat wel?
Werkt USB ook (inclusief mass storage devices) op een Ubuntu/Knoppix/whateverlinux LiveCD?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Goesiman
Nee, geen enkele USB poort werkt. Toetsenbord is PS/2 en de muis heb ik omgetoverd met een verloopstukje USB->PS/2. In de Linux scene ben ik niet zo thuis, ik heb helaas niet zo'n cd.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-05 14:26

Sebazzz

3dp

CD's kan je gratis downloaden van http://www.ubuntu.com/getubuntu/download
Linux is geen commandline meer, puur GUI dus niet bang zijn :p
Gewoon in het bootmenu van de CD kiezen voor 'Start Ubuntu' (nadat je met F* je taal enzo hebt gewijzigd)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Goesiman
Oke, ik zal een poging wagen. Laten we veronderstellen dat de hardware in orde is, wat kan dan het probleem zijn?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Goesiman schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:59:
Oke, ik zal een poging wagen. Laten we veronderstellen dat de hardware in orde is, wat kan dan het probleem zijn?
Software.

/Alle gekheid op een stokje, overweeg dan 's eens een reinstall, als je al het mogelijke geprobeerd hebt.

[ Voor 18% gewijzigd door Exorcist op 12-11-2007 20:07 ]

Pagina: 1