Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Je multiplier springt terug als er geen apps. zijn die veel van je CPU vergen. Bespaart energie enzo.
Maar mij lijkt niet dat 200MHz zoden aan de dijk zet... Probeer eens via configuratiescherm -> energiebeheer en dan op "altijd aan" oid te zetten waardoor hij op zn max gaat lopen en niet aanenergiebesparende ongein gaat doen
Aangezien je PC 2 jaar oud is zou de CPU koeler wel eens vol met stof kunnen zitten. Dat zou voor de hoge temp kunnen zorgen.
Was in begin al zo... EN ik heb hem al eens uitgekuist...PilatuS schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:43:
Aangezien je PC 2 jaar oud is zou de CPU koeler wel eens vol met stof kunnen zitten. Dat zou voor de hoge temp kunnen zorgen.
Wat ik gelezen heb dat de doeltemeratuur voor de fan 65°C is, dus klopt wel
Als de temp niet boven de 70 komt onder alle omstandigheden is dat sowieso geen probleem. Dat je CPU snelheid omlaag en omhoog gaat is helemaal geen probleem omdat dit normaal is. Als je de CPU power echt nodig hebt gaat ie vanzelf op de max snelheid lopen.Dima_2005 schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:50:
[...]
Was in begin al zo... EN ik heb hem al eens uitgekuist...Probleem is dat de instellingen klote zijn en de BIOS is gelocked
Wat ik gelezen heb dat de doeltemeratuur voor de fan 65°C is, dus klopt wel
Ok, thanks voor de infoPilatuS schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:55:
[...]
Als de temp niet boven de 70 komt onder alle omstandigheden is dat sowieso geen probleem. Dat je CPU snelheid omlaag en omhoog gaat is helemaal geen probleem omdat dit normaal is. Als je de CPU power echt nodig hebt gaat ie vanzelf op de max snelheid lopen.
Verwijderd
De bios gelocked? hoe heb je dat nou weer gedaan..
anders even bios resetten? (jumper/battarijtje?)
Waarschijnlijk een oempc oid. 65 graden is voor een pentium 4 mooi trouwensVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 09:07:
[...]
De bios gelocked? hoe heb je dat nou weer gedaan..
anders even bios resetten? (jumper/battarijtje?)
Kom op zeg...
PMG FAQ
Beetje eigen inzet mag ook wel, dit staat letterlijk in de FAQ. Voordat je constateert dat iets "kapot" is moet je namelijk weten wat normaal gedrag ervan is. www.intel.com kan je er ook meer over vertellen...
PMG FAQ
Beetje eigen inzet mag ook wel, dit staat letterlijk in de FAQ. Voordat je constateert dat iets "kapot" is moet je namelijk weten wat normaal gedrag ervan is. www.intel.com kan je er ook meer over vertellen...
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()