Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
• Zoek de specificaties op van de processor (dus socket heeft ie)
• Zoek daarna de specificaties op van de koeler (op welke socket past ie)
• Kijk daarna als er genoeg ruimte is.
En dan heb jij je antwoord
• Zoek daarna de specificaties op van de koeler (op welke socket past ie)
• Kijk daarna als er genoeg ruimte is.
En dan heb jij je antwoord
Wauw, een sig!
Ik weet dat het Mobo een Socket 478 is, ik weet dat de Koeler dit ook is, maar aangezien de Koelers er niet als een standaard soort Box uitziet ben ik mij niet bewust hoe je een dergelijke koeler moet monteren.
Het lijkt erop dat er 2 bevestigingsbeugeltjes bijzitten echter gezien de koeler er http://www.descom.be/imag...zalman_cnps7000b_alcu.jpg zo uitziet weet ik niet of dit werkt.
Tevens had hij een MSI moederbord met socket 478 waar een koeler op gemonteerd stond, deze is gesneuveld en dus was hij verplicht zijn onderdelen over te zetten naar een nieuw asrock socket 478 moederbord. Echter paste zijn oude koeler hier niet op en dus wil hij nu zeker weten of dit type koeler op de betreffende socket 478 past.
Sorry dat ik dat er niet bij vermelde
Het lijkt erop dat er 2 bevestigingsbeugeltjes bijzitten echter gezien de koeler er http://www.descom.be/imag...zalman_cnps7000b_alcu.jpg zo uitziet weet ik niet of dit werkt.
Tevens had hij een MSI moederbord met socket 478 waar een koeler op gemonteerd stond, deze is gesneuveld en dus was hij verplicht zijn onderdelen over te zetten naar een nieuw asrock socket 478 moederbord. Echter paste zijn oude koeler hier niet op en dus wil hij nu zeker weten of dit type koeler op de betreffende socket 478 past.
Sorry dat ik dat er niet bij vermelde
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Waarom paste die socket 478 koeler dan niet op een socket 478? De standaard boxed koelers werken allemaal op dezelfde manier (met die klemmen die om de retention bracket heengrijpen). Mocht je een afwijkende koeler kopen dan heb je er een aparte bracket bij waarmee je hem vast zet.