[TS+win2003+WDS]

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09-2025
momenteel hebben we hier 6 terminal servers waar 200-240 op werken..

Eerst was het netwerk hier nog met windows 98, en konden ze ook zelf bestanden zoeken..

nu op de terminal servers, is het zoek gedeelte uitgeschakeld en kunnen ze dus niet naar bestanden zoeken...

reden omdat het standaard zoeken uitgezet is omdat, als al die gebruikers gaan zoeken naar bestanden de harddisk dat niet verwerkt krijgt...

nu heb ik de volgende vraag... heeft iemand ervaring met Windows Desktop Search 3, op servers, beste op een/meerdere terminal servers?

wat is de impact hierop, ik weet zover ik weet dat als er activiteit is, dat ie dan niets doet, maar hoe detecteerd ie activiteit, per gebruiker? of totaal van alle gebruikers? (dan zou die theoretisch alleen gaan indexeren als iedereen de algemene pauze heeft...)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zware impact op je servers, desktop search kan je gerust een paar extra servers voor aanschaffen in deze setting.

Maar wat heb je zelf allemaal al ondernomen? Je kan best veel inregelen aan die searchtools, plus dat MS zelfs een server-searchprogramma heeft wat je gratis kan proberen (is nog wel in beta)
Wat is je niet gelukt, en waar liep je vast, lees de Het algemeen beleid nog eens goed door, we verwachten hier dat je topicstart iets duidelijker is, en vooral eigen inzet bevat, wat weer eens geheel ontbreekt.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.