Pc-Gamers zijn Veteranen-Gamers
Even met flashbios.org overleggen wat de best oplossing is, chip vervangen of jou bestaande chip opnieuw laten flashen. (je heb wel een tang nodig om je chip uit zijn socket te trekken, als je in de buurt van nijmegen woont kan je die van mijn wel even lenen)
Vervangen gaat sneller omdat hij niet op jou chip hoeft te wachten, maar kost iets meer voor de nieuwe chip.
Vervangen gaat sneller omdat hij niet op jou chip hoeft te wachten, maar kost iets meer voor de nieuwe chip.
Dat die crashfee cd niet werkt heeft op zich niets te maken met de kwaliteit van de chip. Als het chipje defect is kom je daar vanzelf achter als je naar het ding gaat flashen (op een defecte chip krijg je nooit een juiste CRC).
Je hebt trouwens ook niet persé een tang nodig.
Je kan met een puntbektang en een paperclip, het paperclipje in het juiste model buigen om de bios chip eruit te krijgen. Als je nog voorzichtiger bent kan het ook gewoon om en om met een kleine platte schroevendraaier.
Je kan met een puntbektang en een paperclip, het paperclipje in het juiste model buigen om de bios chip eruit te krijgen. Als je nog voorzichtiger bent kan het ook gewoon om en om met een kleine platte schroevendraaier.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Ik gebruik toch liever een tang, dan dat ik er met een schroevendraaier in ga zitten porren.
Sluit ik me bij aan. Ik heb het voordat ik zo'n tang had ook geprobeerd met schroevendraaiers etc, maar de kans dat je daarmee de chip er niet recht uittrekt is vrij groot, met als gevolg dat je de pinnetjes verbuigt op de chip en dan kost het verdomt veel tijd om zo'n chip er weer netjes in te krijgen (als je hem niet sloopt).mad_max234 schreef op zondag 11 november 2007 @ 19:49:
Ik gebruik toch liever een tang, dan dat ik er met een schroevendraaier in ga zitten porren.
Ik heb de chip er al uit gehaalt met een omgebogen paperclip
Pc-Gamers zijn Veteranen-Gamers
Dubbel topic. Volgende keer gewoon in je eerste topic verder gaan. Dat was hier:
Pc start niet meer op na bios update
Pc start niet meer op na bios update
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()