Advertenties in de RSS-feeds

Pagina: 1
Acties:
  • 316 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:18

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Topicstarter
Ik had al eerder over een soortgelijk iets gemaild naar het algemene tweakers.net adres maar geen reactie hierop gehad. Daarom probeer ik het hier even.

Ik heb webclip (RSS feeds) aanstaan in gmail, nu staat er de volgende tekst: "Tweakers.net Nieuws - ADV: Thuis op kantoor - 3½ uren geleden". Nu verwacht ik dus doorgestuurd te worden naar de frontpage en daar een nieuwsbericht hierover te lezen. Echter kom ik met de link hier uit, een MS reclame over forefront. Dit lijkt me niet de bedoeling, is dit een deal van MS met tweakers.net? Ik vind het igg een beetje irritant.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 23:14

job

De term ADV staat voor advertentie. Dus daar zou je het aan kunnen zien.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Zie ook oa dit topic: Advertenties in rss-feed :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:49

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Er zitten al een tijdje ads in de RSS feeds. Hopeloos irritant en niks aan te doen. Daarom gebruik ik het ook niet meer.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Advertenties in de RSS-feeds doen we al meer dan een jaar. We zorgen er echter wel voor dat deze duidelijk en eenduidig zijn aangemerkt mbv de 'ADV:' prefix.

Intentionally left blank

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:43
crisp schreef op zondag 11 november 2007 @ 22:17:
Advertenties in de RSS-feeds doen we al meer dan een jaar. We zorgen er echter wel voor dat deze duidelijk en eenduidig zijn aangemerkt mbv de 'ADV:' prefix.
Sorry voor de topic kick, maar is het nou rendabel om de advertenties in de RSS te laten?
Ik gebruik sinds kort Google Reader voor al mijn sites maar Tweakers staat vrij geisoleerd mbt het plaatsen van advertenties in de RSS. Persoonlijk vind ik de advertenties nogal storend, jammergenoeg gaat de RSS tweakers feed er bij mij uit.

Ik kan mij het volgende scenario voorstellen:

1) advertenties in RSS => irritaties bij gebruikers
2) mensen die RSS lezen neemt af waardoor minder gebruikers naar de FP te komen => minder reclameinkomsten via de banners van FP

De vraag is of het omgekeerde scenario (dus geen advertenties in RSS) via 2) meer advertentie inkomsten zal genereren (via FP) dan het gemis aan inkomsten door het missen van advertenties in de RSS.

Is hier wel eens over nagedacht?

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Zouden mensen die advertenties in RSS feeds al storend vinden advertenties op websites ook niet storend vinden en daarom wellicht ook een bannerblocker geinstalleerd hebben? ;)

Intentionally left blank

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Titelfixje, was "Misbruik naam t.net?"

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Hier kun je toch gewoon omheen klikken? Niks aan de hand lijkt me.

• Red devil
crisp schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 17:00:
Zouden mensen die advertenties in RSS feeds al storend vinden advertenties op websites ook niet storend vinden en daarom wellicht ook een bannerblocker geinstalleerd hebben? ;)
denk het niet, de advertenties op FP zijn lang zo confronterend niet. De adverts in de RSS, daar kun je niet om heen.

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Advertenties in de RSS-feeds? Ik heb er nog nooit eentje gezien terwijl ik toch meerdere malen per dag de T.net-feed check...

En nee, ik gebruik geen filter o.i.d., gewoon live.com.

[ Voor 19% gewijzigd door Alex) op 11-12-2007 18:32 ]

We are shaping the future

• Red devil
Alex) schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 18:30:
Advertenties in de RSS-feeds? Ik heb er nog nooit eentje gezien terwijl ik toch meerdere malen per dag de T.net-feed check...

En nee, ik gebruik geen filter o.i.d., gewoon live.com.
*bugreport, RSS feeds worden niet compleet doorgegeven* O-)

• Biggg
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:01
Ligt het aan mij of is het aantal advertenties in de tweakers rss feed de laatste weken enorm toegenomen. In de berichten van vandaag zijn meer dan 50% van de artikelen reclame. :(

Af en toe een adv in de feeds vind ik niet zo erg, maar dit lijkt me toch wel een beetje veel van het goede. De rss wordt zo volledig onbruikbaar, het is nu zoeken tussen de reclame of er misschien een nieuw berichtje is. Overigens is van alle rss feeds die ik heb tweakers de enige die advertenties tussen de berichten stopt, is dit nou echt nodig? :/

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Biggg schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 23:07:
Ligt het aan mij of is het aantal advertenties in de tweakers rss feed de laatste weken enorm toegenomen. In de berichten van vandaag zijn meer dan 50% van de artikelen reclame. :(
Er zitten slechts 3 advertenties in de hele feed dus ik denk dat het aan je feedreader ligt - mogelijk matched deze niet op <guid>. Welke reader gebruik je?

Intentionally left blank

• Biggg
Vienna OSX
Afbeeldingslocatie: http://img217.imageshack.us/img217/6249/afbeelding1ch7.png

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

• Biggg
oke, dan kan ik het zelf wel oplossen, thnx :)
Pagina: 1