Toon posts:

R6: Vegas bevriest af en toe even *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hee,
ik heb een probleem met R6:V
af en toe blijft ie hangen, (varieerd van een seconde tot 2 seconden) een vriend van mij zegt dat het aan mijn geheugen ligt, aangezien over het algemeen het spel toch rond de 25-30 fps draait (denk ik want fraps doet het niet in R6).
maar ik wil het wel zeker weten voor ik nog meer aan me PC ga sleutelen, want ik heb nu voor het eerst in me leven een degelijke PC met een mooie videokaart en daar ben ik heel blij mee :)

(de eerste keer dat ik me specs post dus misschien doe ik iets fout, dit hoor ik dan graag voor verbeteringen)
Specs:
Processor: Intel(R) Pentium(R) D CPU 2,80GHz
Moederbord: ASUS Model:LEONITE 5.00
geheugen: DDR2, 1gig ram
grafische kaart: Ati Radeon HD 2600 XT
Monitor: iiyama Prolite H481S (19')
Harddisk: 250gb

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2007 09:35 ]

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
1 gig ram is inderdaad wel aan de lage kant voor Vegas, maar om nu direct te zeggen dat het daar aan ligt weet ik niet. Overgens is de engine van Vegas ook brak aangezien ik last had van een lage framerate zelfs als ik de graphics op low had staan. En er zijn meer mensen met die problemen dus ik verwijs je even door naar het Vegas topic: http://gathering.tweakers...ist_messages/1175917/last

Verder kun je een keer proberen om Rambooster 2.0 te draaien misschien dat het bij jou freezes verhelpt.

En om even terug te komen op je hdd, een hdd is niet iets dat je onboard hebt maar gewoon een los apparaat zeg maar.

[ Voor 28% gewijzigd door Metalbuster op 10-11-2007 17:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
en ik heb nog 1 vraagje, beetje off-topic maar het is een klein vraagje:
kan die 1gig ram die ik heb onboard zijn of zo dat ik het niet verder uit kan breiden??
of kan je altijd een extra gig in zetten??
want ik had namelijk gezien dat het maar 30-40 euro is, en het kan nooit kwaad een beetje extra geheugen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik pas de topictitel even wat aan (was: 'R6: Vegas blijft hangen?? o_O'''). Smilies doen het er niet, zeker die niet :P

Geheugen: zie de handleiding van je moederbord, of anders alle info erover die op het web rondzwerft. Een extra GB kan inderdaad IMHO zeker geen kwaad, als je het beetje geld kan missen.

http://gathering.tweakers...&where=Dit+forum#hitstart geeft trouwens wat extra tips over het bevriezen (herhaal de zoekopdracht even met de term bevriest). Bijvoorbeeld \[NFS:U] Spel hangt telkens paar seconden geeft relevante tips.

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 11-11-2007 11:39 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Edit: bedankt het werkt nu perfect! nu ik die rambooster aan heb staan erbij :)

bedankt! _/-\o_

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2007 14:32 ]