hee,
ik heb een probleem met R6:V
af en toe blijft ie hangen, (varieerd van een seconde tot 2 seconden) een vriend van mij zegt dat het aan mijn geheugen ligt, aangezien over het algemeen het spel toch rond de 25-30 fps draait (denk ik want fraps doet het niet in R6).
maar ik wil het wel zeker weten voor ik nog meer aan me PC ga sleutelen, want ik heb nu voor het eerst in me leven een degelijke PC met een mooie videokaart en daar ben ik heel blij mee
(de eerste keer dat ik me specs post dus misschien doe ik iets fout, dit hoor ik dan graag voor verbeteringen)
Specs:
Processor: Intel(R) Pentium(R) D CPU 2,80GHz
Moederbord: ASUS Model:LEONITE 5.00
geheugen: DDR2, 1gig ram
grafische kaart: Ati Radeon HD 2600 XT
Monitor: iiyama Prolite H481S (19')
Harddisk: 250gb
ik heb een probleem met R6:V
af en toe blijft ie hangen, (varieerd van een seconde tot 2 seconden) een vriend van mij zegt dat het aan mijn geheugen ligt, aangezien over het algemeen het spel toch rond de 25-30 fps draait (denk ik want fraps doet het niet in R6).
maar ik wil het wel zeker weten voor ik nog meer aan me PC ga sleutelen, want ik heb nu voor het eerst in me leven een degelijke PC met een mooie videokaart en daar ben ik heel blij mee
(de eerste keer dat ik me specs post dus misschien doe ik iets fout, dit hoor ik dan graag voor verbeteringen)
Specs:
Processor: Intel(R) Pentium(R) D CPU 2,80GHz
Moederbord: ASUS Model:LEONITE 5.00
geheugen: DDR2, 1gig ram
grafische kaart: Ati Radeon HD 2600 XT
Monitor: iiyama Prolite H481S (19')
Harddisk: 250gb
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2007 09:35 ]