Toon posts:

Aangenaam! Ik ben nieuw hier.

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mojn,
Ik ben Cor de Keijzer uit Dedemsvaart en ben per toeval op dit forum gekomen.
Na wat gebladerd te hebben ben ik tot de ontdekking gekomen, dat ik wel eens erg veel gemak van jullie kennis/hulp/tips kan hebben :).
Ik ben een afgekeurde opa (55 jaar) en probeer met het kleine beetje budget, dat ik heb mijn hobby uit te oefenen.
Dat betekend dus, dat er veel zelf geknutseld moet worden.....en dat doe ik dan ook met liefde.
Knutselen en fotografie....ze kunnen elkaar prima aanvullen.
Niet alleen handmatig knutselen, ook softwarematig pruts ik uren ;aan de pc (zie mijn website www.cpdekeijzer.nl ).
Ik ben nu van plan met simpele middelen iets meer aan model/portret werk te gaan werken en hoop met jullie medewerking tot gunstig werk te komen.
Mocht ik voor iemand anders wat kunnen doen....laat het a.u.b. weten.
Groeten.... Cor

• adoy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

adoy

1 dubbele WifWaffer® aub!

Welkom op tweakers, Cor!

Ik heb net even je website bekeken, en er zitten hele mooie platen tussen! :P We kunnen (waarschijnlijk) ook nog wel wat tips van jou gebruiken!
Het is nu wat laat om alles te bekijken, maar dat ga ik zeker nog doen!

Fotogear -> Nikon D50 ★ Stukjes glas ★ Flitsert ★ Kleine snuisterijen

Verwijderd

wat wil je nou eigenlijk?

Wat wil jij nou eigenlijk? Ik vind dit niet echt een vriendelijke reactie op iemand die hier nieuw is.

[ Voor 70% gewijzigd door Zoefff op 10-11-2007 13:44 ]

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11-2025

dusty

Celebrate Life!

Cor,

Welkom op GOT

Helaas doen we hier niet aan introductie posts. (wat de jouwe dus is). Je bent echter van harte welkom om jezelf in de gaande discussies te mengen.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:46

Zoefff

❤ 

Maar, we hebben wel een speciaal draadje waar je jezelf kan introduceren: [algemeen] Nieuw in FG? Stel jezelf hier voor! :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Dit topic is gesloten.