Toon posts:

50 inch Plasma van Samsung

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga in de maand December een Samsung plasma van 50 inch aanschaffen.
Ik sta enkel nog wat in twijfel of het een PS-50C91H (1500 €) word of een PS-50Q92H (1700 €)
Als ik het goed begrijp heeft deze laatste een HDMI uitgang meer en 5 watt op de audio meer.
Dan stel ik me gewoon de vraag of die 200€ het wel waard zijn?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:08:
Dan stel ik me gewoon de vraag of die 200€ het wel waard zijn?
Nou dan beantwoord je die vraag toch en dan is 't klaar? :)
Of guck hier: [LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series ) Deel 8

[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 07-11-2007 22:25 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-02 14:28

Sick Nick

Drop the top!

Vergelijk de specs op de samsung site, dan zie je wel meer verschillen ;) De Q92H heeft wel iets wat samsung 'Movie Plus' noemt en de C91H niet. Ook heeft de Q95H een veel helderder scherm (550:1 vs 300:1) en een Super Filterbright ipv een Filterbright (wat het ook mag zijn).

Dus kijk de specs even door, kijk of die opties ook boeiend genoeg voor je zijn om daar 200 euro meer aan uit te geven :p

Verwijderd

Topicstarter
Of guck hier: [LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series ) Deel 8
Het betreft geen LCD maar een Plasma tv

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Hmm sorry, niet gezien :)
CLB schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:09:

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• jvanhambelgium
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-02 22:23
Ik heb hier de PS-50Q92H staan en het is een super scherm !
Zelfs met constrastwaarden teruggezet onder de 50 voor het inspelen zet hij zéééér mooie plaatjes neer!

Voor de audio moet je het niet doen, die is niet echt super te noemen (bij geen enkel LCD/plasma scherm trouwens, hoe kan je nu deftige speakers steken als het allemaal platter en smaller moet)
Of je daadwerkelijk al die HDMI-poorten nodig hebt...
Mischien dat de UltraBright coating wel een pluspunt is, als je tegen de "strepen" kan die je ziet als ie af staat.

Tja tja, 200 euro ... heb je beide toestellen al naast elkaar zien spelen ?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-02 14:28

Sick Nick

Drop the top!

Qua HDMI kan ik me er wel iets bij voorstellen, mijn tv heeft er 2 en beide zijn in gebruik. 1 voor de dvdspeler en 1 voor naar m'n laptop. Als ik er later een ps3 ofzo bij koop zal ik toch iets moeten gaan verzinnen om die 3e aansluiting ook te kunnen maken.

Verwijderd

Topicstarter
Tja tja, 200 euro ... heb je beide toestellen al naast elkaar zien spelen ?
Ja ze staan in Mediamarkt ongeveer naast elkaar en ikzelf merk echt geen verschil in het beeld.
Mijn dvd speler is er ene die nog met een scart fiche is en gamen doe ik nooitr en zal dat nooit doen.
Enige wat ik in de toekomst nog wil uitbreiden is een aanschaf van een digibox en een homecinema

Verwijderd

Stel ik voor dat je nog eens naar de MM gaat. Vraagt of ze even iets van geluid erop zetten, jij luistert of je verschil hoort. Daarnaast kijk je nog even of je verschil ziet in beeld. Tevens ga je even nadenken of je het praktisch zal vinden dat je een extra HDMI aansluiting wil (misschien laat je alles wel via je receiver lopen). En tadaa, je hebt het helemaal zelf opgelost! Precies zoals wij het graag zien. We zijn hier niet om je handje vast te houden bij aankopen, zeker niet bij dit soort kwesties.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.