Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dual 120mm rad in CM Stacker 83x

Pagina: 1
Acties:

• Jut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-03-2022
Hallo,

Ik wil een nieuwe behuizing halen en ga kiezen tussen de STC-T01 of een Stacker 830/831/832.

Nu zit ik met mijn wc setup... Waar kan ik mijn Dual 120mm rad kwijt (PA120.2)?

Voorin kan ie sowieso maar dan zitten bijna alle 5,25inch drive bays vol en dat is niet de bedoeling. Schijnt dat ie ook onderin kan maar volgens mij is dat wel erg krap als er ook nog fans op moeten...

Dus ik wilde graag weten waar jullie je rad monteren. Het liefste zou ik hem bovenin hebben maar of daar ruimte voor is?

Verwijderd

Kleine moeite om even de manual te downloaden en even te kijken of een kast geschikt voor je is en op voorhand berekenen wat waar komt en hoe je het eventueel gaat inrichten. Ondertussen heeft Coolermaster een nieuwe kast uit, misschien gelijk dat model even meenemen :

http://www.coolermaster.c...=detail&tbcate=558&id=901

• Godric
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-11 10:10
Voor de 830 moet je hier voldoende info kunnen vinden, iemand met een soortgelijk probleem.

Overigens is het in de STC-T01 vrij eenvoudig een 240 rad bovenin te plaatsen, moet je natuurlijk wel een zaag in je kast zetten, maar daarvoor post je in casemodding neem ik aan.

[ Voor 45% gewijzigd door Godric op 07-11-2007 21:31 ]

Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II

• Jut
Welke nieuwe kast bedoel je? (link werkt niet goed) Als je de Cosmos bedoelt dan kan ik al zeggen nee want die ligt buiten het bedrag wat ik wil geven (180 euro is de max).

Kheb ff een manual gedownload maar daar staat zoals ik al verwachte niet in hoe je een dual 120mm rad in je kastje prop...

Ben dus nog nix op geschoten (overigens heb ik de hele week al revieuw lopen bekijken maar ik kan gewoon nix vinden.

@Godric & PilatuS: bedankt. Zo te zien hebben zij er ook moeite mee. Mss toch maar voor de STC-T01 gaan... :| (jammer vindt de 83x net zo mooi...)

Ik wacht nog even af. (ga hem toch pas over een weekje bestellen).

[ Voor 20% gewijzigd door Jut op 07-11-2007 21:40 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Kijk eens in het volgende topic. Daar staan een hoop dingen die kunnen.

[WC] Waar laat ik de radiator

Een dual rad past zelfs een in kleine PC boven in. In mijn kast zou er zelfs een 4x120mm rad in kunnen maar er zit nu een 3x120mm rad in.

[ Voor 113% gewijzigd door PilatuS op 07-11-2007 21:39 ]

• Jut
Ik ben er uit. Ik ga toch voor de CM Stacker STC-T01 (zwart).

Die kast bied meer inbouw mogelijkheden dan de 83x serie.

Heb gelukkig me oude kast nog en ga dus eerst mijn wc setup uit mijn oude kast halen. Dan gebruik ik wel een maandje of wat de boxed koeler van intel. Dan heb ik mooi tijd om alles netjes in te bouwen.

Heb nog een heel mooi draadje gevonden: http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1177022

Dus dit topic mag wat mij betreft wel dicht.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Gaat met die kast prima werken. Daar is de bovenkant teminste plat van, is wel handig met een rad :P

Dit topic hoeft trouwens niet dicht, dat gebeurd alleen met 'slechte' topics. In ieder geval succes verder er mee.

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Hij zou wel passen in de 830. Namelijk in het rekje in de linkerkant waar standaard 4 fans kunnen. Farried112 heeft er zelfs 2 zitten. Zoek er maar eens naar.

• Jut
Klopt. Is opzich wel een oplossing maar ik heb hem daar liever niet.
Pagina: 1