Mijn computer specs zijn:
Asus Maximus SE
C2D E6850
7800GTX
2GB OCZ Flexxlc 1150 mhz
Creative X-FI fatality
5 HD's + DVD
Coolermaster Stacker 830
ik ga overclocken.
Ik heb van plan een WC systeem aan te schaffen. Ik dacht aan:
CPU blok: D-TEK FuZion
Rad: PA120.3
Pomp: zit ik nog even naar te kijken, suggesties welkom.
Standaard water blok op mobo
Ik ga wanneer de nieuwe Geforce kaartjes uitkomen daar het topmodel van kopen, en die ook water koelen.
Ik heb dus een grote kast die goed is voor waterkoeling, zeggen veel mensen, maar omdat ik er ook veel hardware in heb zitten zie ik niet waar ik een triple rad kwijt moet, en met mijn systeem + OC heb ik toch wel een triple rad nodig.
Ik heb gehoord dat mensen rad onder in de kast proppen, maar ik zie niet hoe dat past, rad is veel te dik. Ook voor in, maar dat past niet met 5 HDs + DVD, en ik heb liever niets buiten mijn kast.
Als iemand mij hier bij kan helpen, graag.
Asus Maximus SE
C2D E6850
7800GTX
2GB OCZ Flexxlc 1150 mhz
Creative X-FI fatality
5 HD's + DVD
Coolermaster Stacker 830
ik ga overclocken.
Ik heb van plan een WC systeem aan te schaffen. Ik dacht aan:
CPU blok: D-TEK FuZion
Rad: PA120.3
Pomp: zit ik nog even naar te kijken, suggesties welkom.
Standaard water blok op mobo
Ik ga wanneer de nieuwe Geforce kaartjes uitkomen daar het topmodel van kopen, en die ook water koelen.
Ik heb dus een grote kast die goed is voor waterkoeling, zeggen veel mensen, maar omdat ik er ook veel hardware in heb zitten zie ik niet waar ik een triple rad kwijt moet, en met mijn systeem + OC heb ik toch wel een triple rad nodig.
Ik heb gehoord dat mensen rad onder in de kast proppen, maar ik zie niet hoe dat past, rad is veel te dik. Ook voor in, maar dat past niet met 5 HDs + DVD, en ik heb liever niets buiten mijn kast.
Als iemand mij hier bij kan helpen, graag.