Ik zit eraan te denken om een MacBook te kopen (2,2ghz en dan 2 reepjes voor 4gb ram erbij), het enige dat ik jammer vind is dat er geen echte videokaart in zit. Wat zou een vergelijkbare laptop zijn? En dan heb ik het dus vooral over de kloksnelheid, hoeveelheid RAM, de service en de kwaliteit van de MacBook. De schermgrootte neem ik voor lief, dat kan ook 15" zijn, geen 17" dat is geen laptop meer. Ik heb een beetje zitten zoeken, maar zie echt door de bomen het bos niet meer. Zelfs op de websites van de fabricanten staat alles door elkaar en totale onoverzichtelijkheid.
Ik dacht wellicht dat Lenovo, Dell en Asus goede merken zijn? Ik heb hier verder echt totaal geen verstand van. Iemand die ervaringen heeft qua kwaliteit en service? Welk merk is aan te raden en welk model zou dan vergelijkbaar zijn met een MacBook, maar dan met een grafische kaart?
Ik ben wel op zoek naar iets met een vergelijkbare prijs, als het veel duurder is kan ik net zo goed een console erbij kopen (wat ik op zich sowieso wel kan doen, maar ik wil graag overgeïnformeerd zijn
).
Alvast bedankt!
Ik dacht wellicht dat Lenovo, Dell en Asus goede merken zijn? Ik heb hier verder echt totaal geen verstand van. Iemand die ervaringen heeft qua kwaliteit en service? Welk merk is aan te raden en welk model zou dan vergelijkbaar zijn met een MacBook, maar dan met een grafische kaart?
Ik ben wel op zoek naar iets met een vergelijkbare prijs, als het veel duurder is kan ik net zo goed een console erbij kopen (wat ik op zich sowieso wel kan doen, maar ik wil graag overgeïnformeerd zijn
Alvast bedankt!