emails kwijt in gmail

Pagina: 1
Acties:

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-12 19:39
Hallo, ik weet niet of dit ergens onder valt, ik wil gewoon even iets kwijt.

Ik ben zojuist een heleboel belangrijke emails kwijtgeraakt die ik vandaag heb ontvangen. Ik had een nieuwe label gemaakt, label op deze emails toegepast en nu een uur later(kan ook direct geweest zijn, heb ik niet gechecked) zijn alle deze emails weg.

Niet in Trash te vinden, en met zoekfuncties vind ik ze ook niet, dus ze staan niet ergens anders.

Het allemaal replies op een email die ik gisteravond naar meerdere personen heb gestuurd, zelfde email, maar steeds een los bericht met 1 adres in het "To:"-veld. Mijn verstuurde emails staan er wel nog, maar de bijbehorende replies zijn weg, en zelfs een forward van 1 van die emails is niet meer terug te vinden. Replies en forwards worden in Gmail altijd netjes onderelkaar gegroepeerd bij het oorspronkelijke bericht(mijn send item dus). Maar mijn send item is het enige wat ik nog kan terugvinden.

Iemand anders die dit wel eens heeft meegemaakt.

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-12 14:59

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Allereerst is d'r een groot lopend Gmail topic, daarin zou je vraag niet misstaan: Gmail: Nieuwe email dienst van Google! deel 4

Secondly is het eerste wat in mij te boven komt dat je misschien IMAP hebt gebruikt en ze hebt gedelete in je mailclient en die vervolgens ook in je Gmail zijn verdwenen (het hele principe van IMAP ;) )

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:20

BCC

Heb je google al gemailed?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:47
In elk geval is dit een techtopic en gaat hij daarom naar Internetproviders en Hosting waar z'n vriendjes ook staan :)

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-12 19:39
sorry, ik neem het wel met Google op, maar die post was even pure frustratie die eruit moest. 1000x sorry dat ik jullie ermee lastig val!

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...