Toon posts:

K zoek de naam van een PC game

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vroeger toen ik nog studeerde heb ik eens een spel gespeeld dat bestond uit 5 CD-roms. Het spel was gebaseerd op een kerel die een vloek had waardoor hij regelmatig in een hagedisje veranderde. Ik weet nog dat wij tot uren in de nacht dit spel aan het spelen waren, destijds was het echt een zalig spel. Enkel de grafics waren slecht, en je moest soms lange dialogen aangaan met de personages in het spel.

Als iemand enig idee heeft over welk spel het gaat, graag een bericht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-10 19:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Het kan al eens gebeuren dat je zit te zoeken naar de titel van een spel wat je lang geleden met veel plezier hebt gespeeld. Maar hoelang je er ook over nadenkt, je slaagt er niet in om de titel te achterhalen. Dus open je er maar een topic over op GoT.

Dit kan al langer in één centraal topic, maar omdat mensen zo graag de titel van dat ene spel willen weten, gaan ze niet op zoek naar het centrale topic. Vandaar deze sticky: Stel alle vragen over oude game titels voortaan in [Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic - Deel 4
Zoals je lees hebben we al een centraal topic hierover lopen.
Trouwens kan je ook aangeven hoe je dit spel speelt, dmv first-person, third person etc.

[ Voor 10% gewijzigd door Outerspace op 07-11-2007 16:42 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je Lands of Lore 2 bedoeld...

http://en.wikipedia.org/w...e_2:_Guardians_of_Destiny

Mooi spel idd trouwens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie Help, ik zoek de titel van een spel. In het vervolg graag eerst even kijken waar je vraag precies moet (en/of die niet al eerder gesteld is)

Dit topic is gesloten.