Ik heb een dell inspiron 9400 met windows vista.
Maar heb nu al sinds begin dit probleem.
Na een bepaalde tijd doet mijn internet het niet meer. Firefox en Internet Explorer doen het dan niet meer, ik krijg dan gewoon bericht dat server niet bereikbaar is.
Alle openstaande verbindingen doen het nog wel.
Bijv. Ik kan nog wel met mate MSNen, eMule en Azureus doen het nog.
Als ik bijv MSN afsluit, kan ik geen connectie meer maken.
in Netwerkcentrum venster heb ik nog wel gewoon verbinding en is alles goed. Op andere computers in huis doet het internet het wel.
Wanneer ik opnieuw opstart werkt alles weer.
Ik heb Dell support gebeld, maar zij denken dat het een software matig probleem is. En raden mij aan om Vista opnieuw te installeren. Dit wil ik dus nog niet, want het kost erg veel tijd om alles weer opnieuw te installeren, plus dat ik veel tijd kwijt ben aan backups maken.
Weet iemand wat er aan de hand is? Is het een Vista bug?
Maar heb nu al sinds begin dit probleem.
Na een bepaalde tijd doet mijn internet het niet meer. Firefox en Internet Explorer doen het dan niet meer, ik krijg dan gewoon bericht dat server niet bereikbaar is.
Alle openstaande verbindingen doen het nog wel.
Bijv. Ik kan nog wel met mate MSNen, eMule en Azureus doen het nog.
Als ik bijv MSN afsluit, kan ik geen connectie meer maken.
in Netwerkcentrum venster heb ik nog wel gewoon verbinding en is alles goed. Op andere computers in huis doet het internet het wel.
Wanneer ik opnieuw opstart werkt alles weer.
Ik heb Dell support gebeld, maar zij denken dat het een software matig probleem is. En raden mij aan om Vista opnieuw te installeren. Dit wil ik dus nog niet, want het kost erg veel tijd om alles weer opnieuw te installeren, plus dat ik veel tijd kwijt ben aan backups maken.
Weet iemand wat er aan de hand is? Is het een Vista bug?
Huub Huub Barbatruc!