Moederbord nodig!

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• aarondk1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Beste,...

Ik ben nieuw hier maar,...
Ik wil graag een moederbord kopen.
Bij een systeem maar welk kunnen jullie mij aanraden?
Het is een AM2 systeem een het heeft wel wat mogelijkheden.
De maximumprijs is 70euro of is dat weinig?

groetjes

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Neem om te beginnen eens een kijkje in PMG FAQ » Welk moederbord moet ik nemen?

[ Voor 4% gewijzigd door Rone op 06-11-2007 19:04 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• aarondk1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
En je persoonlijke ervaringen?

Verwijderd

het is de bedoeling niet dat wij de persoonlijke ervaringen hier gaan posten, maar dat je de faq leest die in de link van roon zat.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:18
Jeps, dit is wat weinig informatie die je ons hier geeft. En blijkbaar heb je er ook niet zoveel verstand van. Dus we raden je aan om de FAQ door te nemen voordat je vragen stelt waar ze zelf waarschijnlijk ook wel het andwoord op kunt vinden.

Geef de volgende keer even op een rijtje:

Onderdelen die je al hebt
Onderdelen die je nog moet/ wilt kopen
Eisen aan het systeem

Nu kunnen wij ook niet zoveel zinnigs zeggen.

[ Voor 27% gewijzigd door Dekaasboer op 06-11-2007 19:09 ]

http://axrotterdam.blogspot.nl

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Neem de links die r00n geeft eerst een door voor het stellen van vragen. Zie ook Registratievoorwaarden / korte FAQ om te lezen dat dit soort topics niet de bedoeling zijn, al helemaal niet als je zelf geen inzet toont en meer informatie geeft over bijvoorbeeld eigenschappen die het bord moet hebben.

Tot slot kun je meningen over moederborden heel goed lezen door eventjes naar reviews te zoeken op google, die zijn doorgaans objectief en heb je meer aan dan de mening van 1 tweaker.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Mijn persoonlijke ervaring is dat betreffende FAQ bijzonder nuttige informatie bevat aan de hand waarvan je gemakkelijk zelf tot een conclusie kunt komen zonder dat wij daarbij hoeven te helpen.

[ Voor 5% gewijzigd door Rone op 06-11-2007 19:10 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Verwijderd

slotje in aanzicht.

Verwijderd

Welkom op GoT, lees de Faq nog maar eens door. ;)

Slotje?! O-)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

slotje in aanzicht.
Slotje?!
Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics
Om slotje roepen is not done op GoT en dat zouden jullie ondertussen dondersgoed moeten weten :X

aarondk1, welkom op GoT :)

Zoals je ziet verwachten we hier wat meer op gebied van eigen inzet voordat je een topic opent dan veel andere fora. Onder andere houdt dat in dat topics die vragen "wat moet ik kopen?" niet de bedoeling zijn omdat er genoeg reviews en ervaringen zijn en we van een Tweaker verwachten dat hij zelf eisen kan opstellen, informatie opzoeken en een keuze maken. Ook zijn "heeft iemand ervaringen met ...?"-topics geen goed idee: GoT staat bol van de ervaringen, je kunt ze met de search vinden, niet met een topic.

Hoe dan ook heeft r00n gelijk en heb je als het goed is veel aan de links die hij gegeven heeft. Mocht je dat doorgenomen hebben en ook zelf op zoek gegaan zijn naar mogelijkheden maar bepaalde specifieke deelvragen nog hebben die niet eenvoudigweg in een review, search of handleiding te beantwoorden is, dan is GoT bij uitstek wel de plek om ze te stellen :)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.